امیدوارم سال 1401 سال پر برکت و شادی برای ملت ایران باشد

[ad_1]

ایسنا/ گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان در پیام نوروزی سال 1401 گفت: امیدوارم سال 1401 سالی پر برکت و شادی برای همه ملت ایران به ویژه مردم عزیز و خیر گیلان باشد.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت به مناسبت فرا رسیدن سال جدید پیام نوروزی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

یا قلب و بینایی یا شب و روز یا حال اطراف و اطراف ما تا بهترین

اینجانب آغاز سال 1401 شمسی را به تمامی هموطنان عزیز بویژه مردم سرافراز و ولایتمدار گیلان عزیز و اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برای یکایک شما روز و سالی پر برکت و با عزت را خواستارم.

سال گذشته سالی پر از تلخی و شادی بود، البته تمام لحظاتی که در آن هستیم، بدون استثناء، عادی است.

خوشحالی از اینکه آمریکای جنایتکار بعد از 20 سال غرب آسیا به ویژه افغانستان را تخلیه کرد و از سربلندی مردم یمن خوشحالیم.

حاشیه های سریال بازی مرکب برای دو زن کره ای - برترین ها
خواندن

سال 1400 سالی بود که انتخابات ایران با عظمت و شکوه و آرامش برگزار شد و دولت با تدبیری جدید و انقلابی و با تکیه بر توان داخلی و مردم و عمدتاً جوانان روی کار آمد و این رویکرد بسیار پسندیده است. برای مردم و برای جبهه انقلاب.

اما امسال شاهد تلخی هایی از جمله حمله سعودی ها به ویژه جنایات الجاهود در اواخر امسال بودیم که در آن 81 نفر اعدام شدند که 41 نفر از آنها پیروان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بودند. زمین لرزه ها، اطراف کشور از تلخی سال 1400 به وجود آمد.

برخی مشکلات اقتصادی، تورم و افزایش قیمت ها در سال 1400 برای مردم ما سخت بود و امیدوارم در سال 1401 با همکاری سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه با حمایت همه جانبه رهبر معظم انقلاب و با کمک مردم عزیزمان می توانیم. برای داشتن تمهید خوبی برای این امر البته در همه سختی ها و گرفتاری ها مردم توانستند آرامش را به جامعه بازگردانند و اقتدار کشور را حفظ کنند.

در 24 ساعت گذشته 405 میلیارد جرایم مختلف اقتصادی کشف شد
خواندن

امیدوارم سال 1401 سال پر برکتی باشد و از هر سه قوه به ویژه مسئولان دولتی می خواهیم به اقشار آسیب پذیر جامعه توجه کنند.

اکثر قوانینی که تا کنون در مجلس شورای اسلامی وضع شده است در اولویت قرار گرفته است، ضمن اینکه به اقشار آسیب پذیر توجه لازم شده است، ضمن اینکه اکثر قوانین در راستای حمایت از مردم است و از مسئولان می خواهیم به این امر ادامه دهند. مسیر.

جامعه با تکیه بر توان داخلی، اعتماد به مردم، اعتماد به مراکز دانش، پارک های علم و فناوری و همچنین بی اعتمادی به قدرت های سلطه گر آمریکا و اروپا، از مسئولان انتظار دارد چرا که در طول 43 سال انقلاب اسلامی، آمریکایی ها و اروپایی ها این کار را نکردند. فقط به ملت ایران کمک نکن کمکی نکردند، اما هر وقت توانستند شمشیرهایشان را از غلاف بیرون آوردند و علیه نظام اسلامی به کار بردند.

امیدوارم در سال جدید مسلمانان و همه ملت‌های مظلوم جهان شاهد نبود ظلم و سلطه آمریکا باشند و قدرت‌های سلطه‌گر به حاشیه رانده شوند و دیگر بر زندگی مردم سایه نیندازند و ملت‌ها به آرامش برگردند. .

فیلم| تولید برق رایگان با ساخت یک سد کوچک - آفتاب نیوز
خواندن

امیدوارم سال 1401 برای همه مردم ایران به ویژه مردم عزیز و خوب گیلان سال پر برکت و شادی باشد و برای تک تک شما دعا می کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *