انتقاد از افزایش حقوق / بازدید میدانی رئیسی / سفر امیر عبداللهیان به چین

[ad_1]

انتقاد از مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق/ مذاکرات در وین/ سفرهای امروز رئیس جمهور/ سفر امیر عبداللهیان به چین و …. از موضوعات پربازدید و گزارش شده در سرمقاله سیاسی ایسنا بود که مشروح آن به شرح زیر است.

به گزارش ایسنا، انتقاد یکی از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از مصوبه مجلس درباره افزایش دستمزدها در رأس اخبار امروز بود.

ملک شریعتی نیاسر وی با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر توضیح داد که در لایحه دولت، افزایش حقوق به طور متوسط ​​10 درصد و کاهش داشته است – اقدامی که متاسفانه کمیته ادغام برای 10 درصد دیگر به جز کف دستمزد تصویب کرد و در نتیجه دستمزدها افزایش یافت. آنها بیشتر خواهند گرفت!

ابتکار صلح رئیس شورای عالی یمن نیز با استقبال خوبی مواجه شد که مورد استقبال ایران قرار گرفت.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه وی با استقبال از این ابتکار گفت: طرحی که صنعا با حسن نیت ارائه کرده است حاوی پیامی قوی درباره اراده قاطع برای پایان دادن به جنگ، رفع محاصره ظالمانه مردم و حل بحران سیاسی در یمن و در صورت وقوع جدی است. و تعامل مثبت.” با آن، می تواند بستر خوبی برای پایان دادن به جنگ فعلی فراهم کند.

افزایش 10 درصدی بیمه شدگان تامین اجتماعی در اردستان
خواندن

امروز نیز الهام علی عفر استصادر شده از جمهوری آذربایجان وی در پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن عید نوروز خطاب به مقام معظم رهبری گفت: فرا رسیدن عید نوروز را شخصا به نمایندگی از مردم آذربایجان به شما و مردمتان تبریک می گویم. من اطمینان دارم که روابط دوستانه، حسن همجواری و همکاری جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران به نفع مردم ما که امروز سنت‌های دیرینه نوروزی را زنده نگه می‌دارند، توسعه و تقویت خواهد شد.

اخبار معاملاتی همچنان یکی از موضوعات پرطرفدار و پرطرفدار این روزها است. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا وی در سخنرانی خود در پارلمان اروپا وضعیت کنونی مذاکرات وین را تشریح کرد.

وی گفت: «ممانعت روسیه در مذاکرات، نهایی شدن توافق را به تاخیر انداخت.[ توافق] ما ساخته بودیم سپس روسیه مانع شد و اکنون نمی توانم تضمین کنم که به توافق برسیم.

مشاهدات بورل در حالی که نبیل مصرعلی سخنگوی کمیسیون اروپا وی گفت که مذاکرات در وین برای نهایی کردن توافق هسته ای ادامه دارد و به یک مقطع حساس رسیده است.

انور قرقاش: یک جانبه بودن در بحران اوکراین منجر به خشونت بیشتر می شود
خواندن

آیت الله سید ابراهیم رئیسیامروز در بومهن شهرستان های استان تهران در جریان بازدید از بیمارستان نیمه کاره انصار الغدیر که در چهار سال گذشته رها شده بود، وزیر بهداشت و استاندار تهران را موظف به تامین اعتبار و تجهیزات لازم برای تکمیل این بیمارستان کردند. ، تا شش ماه آینده تکمیل و در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد.

علاوه بر این رئيس جمهور وی پس از بازدید میدانی از پروژه های مسکن مهر پردیس و گفت و گوی حضوری با مردم پردیس، وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه های مرتبط را موظف کرد تاخیر در تکمیل واحدهای مسکن مهر را به سرعت جبران کنند. واحدهای باقیمانده را به متقاضیان تحویل دهید.

رئیس دولت سیزدهم وی در ادامه برنامه های امروز خود از پارک علم و فناوری پردیس بازدید و از پنج داروی دانش بنیان رونمایی کرد.

وی در بازدید از این مجموعه با یادآوری تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه تولید دانش بنیان در انتصاب 1401، جایگاه پارک های علم فناوری را در اجرای این انتصاب مهم برشمرد و از همه دست اندرکاران خواست زیست محیطی مبتنی بر دانش به طور فعال ایفای نقش.

بررسی برجام، بودجه و وضعیت زندان‌ها در شورای مرکزی مجمع ایثارگران
خواندن

طبق آگهی وزارت امور خارجه چینچهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری قرار است این کشور میزبان سومین نشست وزرای امور خارجه کشورهای همسایه افغانستان باشد که در آن روسیه، ایران و پاکستان نیز حضور دارند.

پاکستان میزبان اولین نشست مجازی این گروه در سپتامبر 2021 بود. دومین نشست وزارت امور خارجه همسایگان افغانستان در ماه بعد در تهران برگزار شد.

برای شرکت در این اجلاس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان او پیش از این در رأس یک هیئت سیاسی به شهر تونس در استان آنهویی در شرق چین رفت.

شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان وی همچنین در بیانیه ای اعلام کرد که قرار است روز سه شنبه برای شرکت در نشست وزرای خارجه افغانستان به چین سفر کند و در حاشیه این نشست با وزرای خارجه چندین کشور از جمله ایران و روسیه دیدار و گفت وگو کند.

به گفته وی، در این دیدارها موضوعات منطقه ای و صلح و ثبات منطقه و موضوعات مربوط به امنیت اقتصادی، روابط دوجانبه و افغانستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *