انفجار در اطراف پایگاه نظامی آمریکا در خارج از دیرالزور

[ad_1]

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که پس از حمله موشکی از منبعی ناشناس، پنج انفجار مهیب پایگاه نظامی آمریکا در بزرگترین میدان نفتی سوریه در دیرالزور را لرزاند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری روسی اسپوتنیک به نقل از یک منبع محلی گزارش داد که چندین انفجار بزرگ اطراف پایگاه نفتی عمر وابسته به ارتش آمریکا را لرزاند و صدای این انفجارها در سراسر منطقه شنیده شد.

منابع در منطقه دیرالزور گفتند: بلافاصله پس از انفجارها شاهد پرواز تعداد زیادی پهپاد آمریکایی در منطقه بودیم.

این منابع تاکید کردند که انفجارهایی که در اطراف پایگاه شنیده می شود ناشی از شلیک راکت به سمت آن بوده است که تا کنون تعداد آنها به بیش از 5 نفر رسیده است.

آنها افزودند که منبع این موشک، منطقه غرب رود فرات واقع در جنوب شرقی شهر دیرالزور بوده است که نیروهای متحد ارتش سوریه در آن مستقر هستند.

این در حالی است که شبکه خبری المیادین به نقل از منابع موثق می گوید این صداها ناشی از تمرینات ائتلاف ضد داعش در داخل پایگاه العمر بوده که با مهمات و نیروهای مختلف ائتلاف و چندین پهپاد انجام شده است.

پارک فرهنگ کرج به بهره برداری رسید
خواندن

این منابع افزودند: ائتلاف ضد داعش در مارس گذشته چهار محموله سلاح و مهمات را از گذرگاه غیرقانونی الولید که سوریه را به عراق متصل می کند، وارد کرد و در حومه دیرالزور و حسکه توزیع کرد.

آنها افزودند که ائتلاف اخیراً به دلیل ترس از حملات بیشتر به پایگاه های غیرقانونی خود در منطقه، فعالیت های خود را در منطقه افزایش داده است. اوایل این هفته، ائتلاف حدود 1200 اسیر داعش را در حومه جنوبی حسکه و حومه شمالی دیرالزور به زندان‌های اطراف حسکه منتقل کرد.

این منابع در پایان خاطرنشان کردند: مشخص نیست که آیا اعضا و سرکردگان داعش در جریان این انتقال که تحت تدابیر شدید امنیتی و با بسته شدن کامل منطقه بزرگراه الامل در شمال دیرالزور به غوران در جنوب حسکه انجام شد، متواری شدند یا خیر. “

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *