با توجه رسانه های جهانی به رویدادهای اوکراین، ظلم و ستم به مردم فلسطین بیشتر نمایان می شود.

[ad_1]

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امواج روز قدس سراسر جهان را فراگرفته است، تاکید کرد: مظلومیت واقعی مردم فلسطین و حقانیت آنها روز قدس را با شکوهتر کرد. هر ساله.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند که غرب پس از روی کار آمدن رژیم صهیونیستی در سال 1388، موجی را در قالب لیبرال دموکراسی ایجاد کرد. شرق، خاورمیانه و پیش از انقلاب اسلامی ایران به خواسته های خود دست یافتند.

وی ادامه داد: روز قدس یک موج سیاسی سخنرانی علیه موج غربی ایجاد کرد که خود موجی قوی و به تعبیری ضد موج علیه اقدام غرب بود به طوری که پس از سال ها نامگذاری روز قدس، هر سال امواج آن در جهان بیش از پیش گسترش یافته و آثار آن ظاهر می شود.

واکنش زائران اربعین به دیدن یک انگشتر - خبرگزاری تابناک
خواندن

این نماینده مجلس با اشاره به توجه رسانه های غربی به حوادث اوکراین و بی توجهی به ظلم و ستم به مردم فلسطین گفت: امروزه که رسانه های جهان تمام توجه خود را معطوف حوادث اوکراین کرده اند، مردم فلسطین دیده می شوند. “

وی گفت: تمام تمرکز غول های رسانه ای جهان روی اوکراین است. بیشتر به نمایش گذاشته شود زیرا قلب و قلم آزادگان رسانه روز قدس است.

عباس زاده مشکینی در پایان با اشاره به سخنرانی روز قدس تاکید کرد: مشروعیت و ظلم به ارزش های انسانی و اخلاقی و ظلم به ملت فلسطین در مقابل فشار رسانه های جهان است و این ظلم و حقانیت باعث شد روز قدس با شکوه تر از گذشته

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *