بی توجهی به تخلفات رانندگی تعداد تخلفات را افزایش می دهد

[ad_1]

رئیس جمهور با درخواست از پلیس راهور برای اجرای قانون متخلفان بدون سهل انگاری، گفت: شاید لازم باشد نسبت به تخلفات تذکر داده شود، اما هستند کسانی که جسورانه امنیت جاده ها را مختل می کنند و می خواهند برای این کار قانون را زیر پا بگذارند. باید امتیازاتی وجود داشته باشد.

به گزارش ایسنا، آیت الله دکتر. سید ابراهیم رئیسی یکشنبه 29 اسفند در به مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه کنید پلیس راهور با تبریک عید سعید فطر و عید نوروز از تلاش نیروهای پلیس راهور برای ایجاد نظم، آسایش و آرامش برای مردم در سفرهای نوروزی قدردانی کرد.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پیشگیری از خطرات احتمالی در جاده ها را در اولویت قرار داد و گفت: برقراری نظم در جاده ها، ایجاد شرایط ایمنی و آسایش و آرامش برای مردم.

رئیسی با توجه به افزایش سفرهای نوروزی و وظیفه مهم پلیس راهور در برقراری انضباط ترافیکی در کشور، ایمنی را رکن مهم حمل‌ونقل دانست و از رانندگان خواست با رعایت قوانین، حفظ سلامت خود، اعضای خانواده و هموطنان را رعایت کنند. جان کسی را به خطر انداختن بازی نکن.

بهترین جوهر چاپ بنر و سابلیمیشن
خواندن

رئیس‌جمهور ضمن تاکید بر ارتقای قانون‌گذاری در فرهنگ رانندگی کشور در رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی، از پلیس راهور خواست در اجرای قانون برای متخلفان کوتاهی نکند زیرا بی‌توجهی به تخلفات رانندگی باعث افزایش این تخلفات و حوادث رانندگی می‌شود.

رئیسی افزود: شاید لازم باشد نسبت به تخلف تذکر داده شود، اما هستند کسانی که با جسارت ایمنی جاده ها را مختل می کنند و می خواهند با قانون شکنی کار خود را انجام دهند که نباید از آن غافل شد.

رئیس جمهور در پایان از خانواده های نیروهای پلیس راهور برای تحمل دوری این عزیزان و حمایت از این نیروها برای خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز تشکر کرد.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *