تعیین نقش مجلس برای بانک ها در تامین منابع لازم برای تکمیل طرح های عمرانی

[ad_1]

بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور، نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای به بانک‌های عملیاتی اجازه دادند تا سقف دو میلیون میلیارد ریال منابع لازم برای تکمیل طرح‌های عمرانی را در اختیار بانک‌های عامل قرار دهند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در جریان بررسی قسمت هزینه ای لایحه 1401، بندهای 1 و 3 الحاقی تبصره 18 را به تصویب رساندند.

با توجه به تصویب بند الحاقی 1؛ کلیه امور مربوط به مجوزهای بهره برداری از قبیل دریافت درخواست، پاسخگویی به استعلام و تاییدیه و صدور مجوز از ابتدای سال 1401 فقط باید از طریق درگاه ملی مجوزها انجام شود. از این تاریخ، هرگونه کارمزد برای صدور مجوز خدمات و امور مرتبط خارج از سامانه توسط دستگاه های دولتی ممنوع است.

اساس بر اساس بند الحاقی 3; بانک‌های عملیاتی منابع لازم برای تکمیل طرح‌های عمرانی را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام یا موتورهای رشد اقتصادی یا کمتر توسعه‌یافته (خصوصی یا کم برخوردار) تا سقف دو میلیارد میلیارد (2.000.000.000.000) تامین کنند. 000) ریال طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه کشوری اقدام شود.

حال و هوای بازار موبایل در آستانه بازگشایی غیرحضوری مدارس/ جنجال گوشی های شیائومی بر بازار تاثیر داشت؟ - باشگاه خبرنگاران
خواندن

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *