حیاتی آغازگر بازگشت چهره های محبوب به تلویزیون بود؟

[ad_1]

محمدرضا حیاتی حضور مجدد چهره خود در تلویزیون را دلیلی برای بازگشت به این رسانه به عنوان گوینده نمی داند و تاکید می کند که تنها به عنوان مهمان در ویژه برنامه نوروزی حضور داشته است. اما با توجه به وعده های مساعدی مدیر صدا و سیما به مخاطبان که به طور جدی خواستار بازگشت چهره های محبوب به رسانه ملی شده است، می توان این را شروعی برای برخی بازگشت ها دانست.

به گزارش ایسنا، محمدرضا حیاتی – گوینده پیشکسوت رادیو – که نزدیک به دو سال از قاب فاصله داشت، چند روز پیش به عنوان مهمان در برنامه زنده ویژه نوروزی در شبکه پنج سیما حاضر شد و لحظاتی به صحبت های او پرداخت. او با آرزوی نفرت برای بینندگان، سالی سرشار از «دوستی»، «مهربانی»، «رفاقت» و «صمیمیت» را برای مردم ایران آرزو کرد.

ویدئوی حضور محمدرضا حیاتی در قاب عکس صداوسیما در روزهای اخیر بارها در فضای مجازی دست به دست شد و حتی برخی آن را بازگشت این مجری سابق به رسانه ملی تعبیر کردند.

تلاش برای نمایش بهتر دستاوردهای صنعتگران و تولیدکنندگان ایرانی یک ضرورت است
خواندن

حیاتی آغازگر بازگشت چهره های محبوب به تلویزیون بود؟

با این حال حیاتی خود درباره همکاری اش با صداوسیما به ایسنا می گوید: من فقط در یک برنامه تلویزیونی به عنوان مهمان حضور داشتم.

این گوینده باسابقه در پاسخ به اینکه آیا این حضور غافلگیرکننده می تواند نویدی برای بازگشت چهره آشنای او به صفحه تلویزیون باشد؟ وی تصریح کرد: فعلا به تلویزیون برنمی گردم و صحبتی در این باره نشده است.

حیاتی از زمان قطع رابطه با تلویزیون در دوره ریاست جمهوری قبلی خود در فضای مجازی فعال بوده است. وی در گفت وگوی جداگانه با ایسنا گفت: کار اهالی فرهنگ، هنر و رسانه بازنشستگی را به رسمیت نمی شناسد و این قشر تا زمانی که می توانند کار کنند و مردم آنها را دوست دارند، گفت:

اما یکی از خواسته های جدی مخاطبان رادیو پیمان جبلی رئیس این رسانه، بازگشت چهره های محبوب از ابتدا بوده است. جبلی در پاسخ به این تقاضا به رسانه ها گفت: تلویزیون ترکیبی از اندیشه، هنر، ایده، زیبایی و ظرفیت انسانی است. تمام ظرفیت های انسانی که در اشکال مختلف هنرمند، کارگردان، مجری و… عوامل تولید تمامی سرمایه های تلویزیون هستند و باید از هر کدام به بهترین نحو ممکن برای شکل دادن به این پازل زیبا استفاده کرد. ما در دوره جدید هیچ قابلیتی را هدر نخواهیم داد، تا حد امکان از همه توانمندی ها بهره مند خواهیم شد. همه عزیزان و سرمایه های انسانی ما عزیز و قابل احترام هستند و جایشان در رسانه ملی همیشه باز خواهد بود، اما در دوره جدید تحول با چهره ها چه خواهیم کرد، امیدواریم انشالله بهتر بتوانیم حفظ کنیم. چهره ها. »

آخرین روند «آزادسازی سواحل» وزارت کشور
خواندن

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *