خان محمدی: پرسپولیس به شرایط ایده آل خود رسیده است/ دربی قهرمانی را مشخص می کند

[ad_1]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید برنده دربی بعدی 80 درصد راه قهرمانی را طی کرده است.

حسن خان محمدی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس از ابتدای فصل فراز و نشیب داشت و به هماهنگی خوبی دست پیدا نکرد اما در آخرین بازی خود مقابل مس رفسنجان منطق و بازی خوبی را به نمایش گذاشت. ” مس رفسنجان هم یکی از تیم های خوب لیگ برتری بود که مقابل پرسپولیس شکست خورد. پرسپولیس در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد می تواند برای ششمین بار قهرمان شود.

وی افزود: سازه پرسپولیس به شرایط ایده آل خود رسیده است و در همه خطوط عملکرد این خطوط بسیار خوب است. به همین دلیل فکر می کنم پرسپولیس به بازی های خوب خود در جام قهرمانی ادامه دهد.

او همچنین گفت که پرسپولیس در سال های گذشته مشکل داشت اما امسال مشکلات خیلی زیاد بود. پنجره نقل و انتقالات بسته شد، مشکلات مالی بر باشگاه حاکم بود. همه اینها باعث افزایش فشار روی بازیکنان و اعضای تیم می شود. همه ما معتقد بودیم که تیم فنی خوبی در پرسپولیس وجود دارد که می تواند تیم و مشکلات را مدیریت کند. همین اتفاق افتاد و تیم از دردسر خارج شد و حالا در راه قهرمانی است. الان هم تیم نباید وارد مسائل حاشیه ای شود و فقط به فکر بازی ها باشد تا با برد در بازی های بعدی به بالای جدول برسد.

اختلال در ثبت واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون - خبرگزاری تسنیم
خواندن

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه می گویند این تیم زیبا بازی نمی کند نیز بیان کرد: برای زیبا بازی کردن باید تمام بازیکنانی که می خواهید را از اول فصل در اختیار داشته باشید و سازماندهی لازم را انجام دهید. پرسپولیس بازیکنان درجه یک خود را از دست داده بود و بازیکنان جدیدی وارد این تیم شدند که نیاز به هماهنگی داشتند. در این شرایط مشخص است که او نمی تواند بازی خوبی ارائه دهد. عدم هماهنگی تیم باعث شد تا شاهد بازی زیبایی از پرسپولیس نباشیم. با این حال بازی با پرسپولیس بهتر است. هر تیمی با این مشکلات نمی تواند بازی های خوبی انجام دهد.

وی همچنین درباره دیدار هفته بیست و دوم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت یکی از تیم های خوب لیگ است که فوتبال خوبی ارائه می کند. پرسپولیس همیشه مقابل هر تیمی که فوتبال بازی می کند عملکرد خوبی داشته است.

آغاز نوبت دهی واکسیناسیون برای افراد 12 سال به بالا - باشگاه خبرنگاران
خواندن

خانم محمدی درباره بازی پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم نیز گفت: تیمی که در دربی پیروز می شود 80 درصد راه قهرمانی است. در این دیدار به دلیل حساسیت بازی برخی فکر می کنند که شاهد بازی زیبایی نخواهیم بود اما به نظر من این بازی دیدنی خواهد بود. پرسپولیس که امتیاز کمتری دارد باید در این بازی پیروز شود. این بازی می تواند پرسپولیس را به قهرمانی نزدیک کند.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *