در 24 ساعت گذشته 405 میلیارد جرایم مختلف اقتصادی کشف شد

[ad_1]

رئیس پایگاه پلیس امنیت اقتصادی نوروزی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف انواع جرایم اقتصادی به ارزش بیش از 405 میلیارد ریال در 24 سال گذشته در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسناسردار “سهراب بهرامی” در ادامه ماموریت های پایگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی (امین) اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح های مبارزه با جرایم مختلف اقتصادی، کارآگاهان این پلیس با اشراف اطلاعاتی اقدام به شناسایی انبارها و مراکز توزیع قاچاق کالا و همکاری سایر ماموران انتظامی و مرزبانی در بازدید و بازرسی از مراکز اصلی توزیع کالا و شاخص های اقتصادی، انواع کالای قاچاق، احتکار و … را کشف کردند. در 24 ساعت گذشته در کشور

وی با تاکید بر اینکه کارشناسان ارزش دارایی ها و اموال کشف شده را بیش از 405 میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این راستا 227 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

گوشی هوشمند P10+پیشرفتی هوشمندانه - خبرگزاری تابناک
خواندن

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در پایان رئیس پایگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی (امین) با طرح سوال از هموطنان، خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه در قبال جرائم اقتصادی یکی از مهمترین سیاست های پلیس در طول سال به ویژه در ایام عید نوروز و رمضان در صورت مشاهده هرگونه جرم اقتصادی، قاچاق کالا و پول، موضوع را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهید.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *