راهنمای خرید بهترین کولر آبی پرتابل تاسیسات 24 ساعته (4)

راهنمای خرید بهترین کولر آبی پرتابل – تاسیسات 24 ساعته
کولر آبی

حجم کولر(ظرفیت کولر) که اصطلاحی متداول است به عبارتی مقدار هوادهی است که بر حسب فوت مکعب بر دقیقه (cfm) ابلاغ می شود.

کولر آبی ۵۵۰۰ آبسال Aabsal نوع AC55 مجهز به موتوری با اقتدار ۰.۵ اسب بخار و حداکثر مقدار هوادهی ۶۶۵۰ متر مکعب در ادامه ساعت (۳۹۰۰ فوت مکعب در ادامه دقیقه) می باشد.

بعدها روزنه هوادهی کولر ۵۵۰۰ آبسال AC55 براساس میلی متر به ترتیب ۴۸۸ (ارتفاع)، ۴۸۰ (عرض) و مسافت آن از کف کولر ۳۱۸.۵ میلی متر است.

من همین محصولو چندین ماه پیش خریدم.خیلی راضیم ما‌درها چندین تا دیگه از همین متاع پارسال خریدم. تعمیر کولر آبی در ادامه کرج یا این که خدمت کولر در ادامه ملارد، در ادامه شهریار یا این که در ادامه رباط مهربان را هم میتوانید به ما‌درها بسپارید.

فضای ما‌درها ۱۳۰ متر است و حقیقتا از خریدش راضیام. از دیگر خصوصیت های همین کولر می اقتدار به پروانه یکپارچه آن، سوای لرزش و صدا بودن، بالانس شده با دستگاه های تام مداد ( که منجر ارتقاء قدمت یاتاقان ها میشود) و سپر حافظ موتور به جهت خودداری از ریختن آب بر روی آن اشاره کرد.

مهم دکمه حفاظت از جان است.راندمان خنک کنندگی همین کولر بدلیل به کارگیری از پوشال فوق اشباع بالاست .دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک مقاوم دربرابر UV می باشد.این نوع از کولر ها در ادامه مکان هایی نظیر بالکن گزینه به کارگیری قرار می گیرند.

میزان مرغوب بودن همین متاع خیلی عالی و سرویس ها پس از فروششونم خیلی عالی سپس از خرید خودشون یه روزه اومدن نصبش کردن.دور از ذهن نیستش شرکتی که بالای ۵۰ سال سوابق ایجاد داره محصولی نظیر اینو بزنه.

اکثرا تمامی خصوصیت های کولر آبی سلولزی نظیر کولر آبی پوشالی هست با همین فرق که در ادامه کولر سلولزی به جای پوشال از پدهای سلولزی متراکم به کارگیری می شود.

به جهت شهری نظیر تهران کولر گازی جوابگو نمیباشد زیرا هزینه الکتریسیته متعددی داره. به کارگیری از پد سلولزی عبور گرد و غبار به درون ساختمان را کمتر دیتا و دیگر از ذرات پوشال در ادامه هوای محل ورود خبری نیست.

چنانچه موتور فعالیت می نماید البته باد کولر خنک نیست. میزان پوشال ها اندک هست وهوا آزادانه وارد کولر می شود.اگر پوشال ها را ردوبدل نموده اید ،در جاگذاری پوشال های تازه اعتنا به فعالیت نیامده همت شود جاگذاری پوشال ها یکدست باشد وپوشال ها تمامی ی مرحله در ادامه پوش ها را اشغال کند چون چنانچه گزیده سوای پوشال باشد هوای گرم بیرون کولر از آن نصیب مکیده شده وبه محفظه ساختمان خط مش یافته وتهویه هوا را مختل می سازد.

کولر ها به دو شکل، هوای ایجاد شده را وارد منزل میکنند. در ادامه نتیجه، تعیین کولر آبی حتماً می بایست با اعتنا به موقعیت آب و هوایی، فضا و گنجایش انجام شود چرا که اثر گذاری زیاد متعددی بر سالمی اشخاص مستقر در ادامه آن منزل دارد.

در ادامه جمع کولر سلولزی انرژی به پیشنهاد اکثر اوقات منابع و سایتهای دارای ارتباط به جهت اشخاص در گیر به آسم و بیماریهای ریوی مطلوب است.

᠎This article has  been created by G SA  C on᠎tent Generator D᠎em ov ersi on!

همینطور به برهان عدم انتقال ذرات کوچک آب به درون ساختمان، وضعیت شرجی نامطبوع از فی مابین می رود -کولر سلولزی انرژی به پیشنهاد اکثر اوقات منابع و سایتهای دارای ارتباط به جهت اشخاص در گیر به آسم و بیماریهای ریوی مطلوب هست -این دستور صرفهجویی قابل توجهی در ادامه مصرف الکتریسیته بههمراه دارد.

همین وسیله به وسیله برگه کنترلی که درون خانه کارگزاشتن شده فعالیت کرده و امکان تهیه دارد.اما چنانچه می‌خواهید با وسایل دیگر سرمایشی نظیر پنکه آشنا گردید به نوشته راهنمای خرید پنکه مراجعه کنید.

چه عواملی بر قیمت باربیکیو ویلایی موثرند؟
خواندن

چنانچه شیر شناور به صدق وصل نشود؛ آب از درون کابین کولر آبی سرریز شده و مشکلات زیادی تولید خواهد کرد.

خوبتر هست عملکرد نمایید تا آن را به صدق کارگزاشتن کنید. در ادامه کولرهای سلولزی، برخلاف کولرهای پوشالی، حمل قطرات کوچک آب به شکل تبخیر نشده، در ادامه مسیر جریان هوا به دستکم میرسد.

ضمن این که در ادامه کولرهای سلولزی، برخلاف کولرهای پوشالی، حمل قطرات کوچک آب به شکل تبخیر نشده، در ادامه مسیر جریان هوا به دستکم میرسد.

همین دستگاه مجهز به پمپ اندک مصرف هست و در ادامه برابر نوسانات ولتاژ برق، سوای پیدایش خلل در ادامه فعالیت کولر هست و مقاوم میباشد.

تماما جوابه. اگه قصد خرید کولر گازی دارید صد رد صد به همین آیتم فکر کنید. ضمن این که سری پالا مجهز به ریموت در دست گرفتن با در دست گرفتن رادیویی و موفقیت ۱۵ متر است.

طراحی مخصوص به شخص دکمه آن که مجهز به نمایشگر دمای محیط، تایمر جهت تهیه دوران شفاف و خاموش شدن کولر طی یک شبانه روز و مجهز به آیتم ECO(مصرف بهینه) هست همین کولر را در ادامه گونه خویش بی مانند می کند.

در دست گرفتن اتوماتیک دما و دوران کارکرد کولر سلولزی هم کمتر قابل توجهی در ادامه مصرف الکتریسیته را بههمراه دارد. توصیه می شود پست های ذیل را هم مطالعه کنید.

همین پدها تماما سوای بو و بهداشتی می باشند. اضطراری به ذکر هست همین را بگویم که از همین گونه کولر انتظار متعددی به جهت خنک نمودن فضای دوچندان نمی اقتدار داشت اما به جهت فضاهای ریز زیاد کاربردی است.

همین فعالیت از شیوه لنتهای کولر انجام میشود. در ادامه صورتی که مقدار نشت جریان الکتریسیته در ادامه سیستم سیم کشی الکتریسیته کولر فراتر از ۳۰ میلیآمپر (حد خطر به جهت انسان) باشد، تلاش کولر به شکل اتوماتیک به وسیله سیستم خودداری از برقگرفتگی (RCCB) انقطاع میشود.

در ادامه صورتی که مقدار نشت جریان الکتریسیته در ادامه سیستم سیمکشی الکتریسیته کولر فراتر از ۳۰ میلیآمپر (حد خطر به جهت انسان) باشد، تلاش کولر به شکل اتوماتیک به وسیله سیستم خودداری از الکتریسیته گرفتگی (RCCB) انقطاع میشود.

به برهان یکپارچه بودن پروانه و بالانس شدن آن به وسیله دستگاههای تام اتوماتیک مانع از پیدایش لرزش پروانه و صدا در ادامه حین فعالیت می شود، درنتیجه قدمت یاتاقانها و کولر زیاد طولانی است. Data was creat᠎ed by GSA Conte​nt G enerator D​emov᠎ersion !

به برهان یکپارچه بودن پروانه و بالانس شدن آن به وسیله دستگاههای تام اتوماتیک مانع از پیدایش لرزش پروانه و صدا در ادامه حین فعالیت می شود، درنتیجه قدمت یاتاقانها کولر زیاد طولانی است.

علاوه بر همین کفی کولر با ورق گالوانیزه با ضخامت بالا پوشیده شده تا از آن در ادامه برابر خوردگی و پوسیدگی مراقبت شود و اقتدار خنک کنندگی کولر هم چندین برابر باشد.

کولر آبی سپهر الکتریک از ورق گالوانیزه با پوشش ۱۹میکرون بر روی با مشخصه Z270 ساخته شده است. از همین حیث اضطراری هست که همگی تغییرات انشعابی در ادامه خمها و زانویی ها زیاد ملایم و قوسی صورت باشد تا جریان هوا در گیر خلل نشود.

چک نمودن و خدمت نمودن آن ها به آسانی انجام می گیرد. البته همین کولر نسبت به کولر گازی اندک هزینهتر و نسبت به کولر آبی عادی از سرمایش بهتری برخوردار است.

مهم دکمه حفاظت از جان است.در همین متاع از پد سلولزی به کارگیری شده هست .دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک مقاوم دربرابر UV می باشد.

شیر یک طرفه چیست و انواع چک ولو ها (2)
خواندن

مهم دکمه حفاظت از جان است.راندمان خنک کنندگی همین کولر بدلیل به کارگیری از پوشال مرغوب اشباع بالاست .دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک مقاوم دربرابر UV می باشد.

همینطور کولرهای انرژی مهم امکان انقطاع دو قطب میباشند که به مراد حفاظت در ادامه برابر خطاهای ناشی از سیمکشی غلط فاز و نول در ادامه زمان کارگزاشتن کولر، هر دو قطب به طور همزمان انقطاع میشوند.

در ادامه کولرهای آبی دو گونه خروجی هوا وجود دارد؛ یک خروجی از سقف کولر که به آن روزنه از بالا گفته می شود، و دیگری خروجی جانبی کولر که به روزنه از بغل مشهور می باشد.

کولر آبی آبسال AC38 از سری کولر های خروجی از بالا هست که مهم چهر بدنه مشبک که منجر ارتقاء بازده خنکی است، می باشد.

کولر آبی آبسال AC58 از سری کولر های خروجی از بالا هست که مهم چهر بدنه مشبک که منجر ارتقاء بازده خنکی است، می باشد.

همین گونه کولر به جهت مکان هایی با محل ورود شبکه کولر از شیوه پنجره یا این که بالکن هست عمده گزینه به کارگیری قرار می گیرد که منجر صرفه جویی در ادامه شبکه و همینطور اشغال فضای کاهش به برهان قرارگیری دهانه دهانه خروجی در ادامه سقف کولر می شود.

کولر آبی پرتابل تکنوهاوس با وجود چرخ هایی، در ادامه نصیب ذیل قابلیت جابجایی همین متاع را به میزان قابل توجهی آسان کرده است.این متاع با امداد کمپرسورهای یخ در ادامه بالای مرحله کولر دمای آب کولر را کمتر می دهد که در ادامه عاقبت همین امر، خروجی های کولر سرمای دلچسبی را به جهت شما به ملازم دارد.

نسبت به کولر های عادی خیلی عمده بازدهی میدهد. در ادامه یک جور بندی کلی، می اقتدار همین متاع را به دو تیم مالامال تابل و اثبات تقسیم بندی کرد.

کولر آبی پرتابل مدیا هم یکی از از متاع باکیفیت همین کمپانی است، که در ادامه بالاترین مرحله کیفیتی و طراحی ظاهری ساخته شده است.

چنانچه صرفا یکی از از به دور های موتور فعالیت می کند. چنانچه شما نیز قصد خرید کولر آبی را دارید صمیمانه به شما شادباش می گویم چرا که کمپانی فنی مهندسی ونداد تجهیز با سوابق طلایی در ادامه ایجاد و عرضه اشکال تاسیسات و تجهیزات ساختمانی از مارک های مطرح موجود در ادامه بازار، فراهم سرویس رسانی به شما دوستان است.

کمپانی آبسال ( اونیور سال سابق) ایجاد کننده کولر های آبی در ادامه 2 گونه پشت بامی , بالکنی هست که به شکل پوشالی ,سلولزی و اندک مصرف به بازار عرضه میگردد کولرهای آبسال مهم دوسال گارانتی و ضمانت می باشند.

کولر آبی آبسال نوع AC40 به نوع ای طراحی و ساخته شده هست که رطوبت اضطراری را در ادامه هوای گرم و خشک تولید کرده و هوای مطبوع و دلپذیری را به شما هدیه می کند.

کولر آبی سلولزی آبسال نوع ACCP76 او‌لین کولر آبی نانو سل پد(نانو سلولزی)تولید شده در ادامه جمهوری اسلامی ایران هست که مهم پدهای نانو سلولزی وارداتی می باشد و با به کارگیری از مواد مرغوب و به کارگیری حرفه آوری نانو (نانو تکنولوژی) ایجاد شده، که منجر ارتقاء میزان مرغوب بودن و ارتفاع قدمت آن شده است.

به جهت اشخاصی که مجبورن از کولر ایستاده به کارگیری کنن آیتم خوبیه . نسبتاً تام خصوصیت های کولرهای آبی سلولزی نظیر کولرهای آبی پوشالی هست .با همین تفاوت که در ادامه همین کولر ها به جای پوشال از پدهای سلولزی متراکم به کارگیری شده هست .مزیت پدهای سلولزی به پوشال ها نیز همین هست که نیاز به ردوبدل سالیانه ندارند و می اقتدار حدود 4 سال از هر پد به جهت یک دستگاه کولر به کارگیری کرد .

اکسپنشن الکترونیکی چیست
خواندن

پمپ آب: سپس از حرکت آب به سمت سه خط مش به ناودان ها هم منتقل می شود. در ادامه ادامه با بعضا از همین امکان ها آشنا می شویم، در ادامه زمان خرید کولر اعتنا نمایید خصوصیت های مد حیث در ادامه کولر خریداری شده وجود داشته باشد.

بدنه ظاهری همین کولر زیاد با میزان مرغوب بودن بوده و مقدار خنک کنندگی آن به برهان به کارگیری از پدهای سلولزی نسبت به نوع های پوشالی عمده است.

بدنه کولر آبی مکعب فلزی هست که از ۴ ستون، سقف و کفی تشکیل شده است. اولیه این که هوا از ۴ طرف وارد کولر شده و در ادامه عاقبت هوا دهی کولر عمده است.

هر چه اقتدار کولرها فراتر باشد اقتدار خنک کنندگی آن ها هم عمده است. ارزش کولر آبی سلولزی معمولا از گونه پوشالی آن عمده هست و در ادامه مقایسه با نوع پوشالی، پدهای سلولزی کولر آبی نیاز به ردوبدل سالانه ندارند و به نوعی ازنظر اقتصادی به صرفه خیس است.

از کولر گازی خیلی مورد نظر خیس است. ۴۹۰ میباشد. غایت اقتدار باددهی آن ۵۸۰۰ مترمکعب در ادامه هر ساعت بوده و اقتدار موتور آن ۵.۵ اسب بخار است.

اعتنا نمایید که بیش از 20 مارک و ایجاد کننده کولر داخلی داریم که فقط 5 کمپانی را به تیتر مارک عالی اهل ایران در ادامه کالاپایا معرفی کردهایم.

بقیه مشخصات پمپ وارداتی مرتبه ۱ مهم فیلتر هوا جهت خودداری از حشرات و … بر بر روی هر یک از درپوش­های کولر (در نصیب فوقانی) مسیری جهت ورود و توزیع آب وجود دارااست که به ناودانی مشهور است.

یکی از دیگر از معایب کولر آبی در ادامه ارتباط با پوشالهای آن هست که مملو از گرد و غبار و قارچ میشود.

مولتی متر یک دستگاه الکتریکی هست که کمیتهای گوناگون الکتریکی نظیر ولتاژ، جریان، مقاومت الکتریکی و گنجایش خازن با آن تحلیل میشود.

قطعات فلزی به فعالیت برده شده در ادامه همین کولر از مواد اول مرغوب ساخته شده هست که باعث به مقاومت در ادامه برابر خوردگی و زنگ زدگی میشود.

سپس از به وجود وارد شدن کولرهای آبی، سیستم های خنک کننده ساختمان زیاد ترقی کرده اند. کارشناسان می گویند سیستم دو سطح ای ۲۰ تا %۳۰ رطوبت نسبی کمتری در ادامه محفظه تولید می کند.

شما می بایست به جهت خانه و یا این که محفظه کارتان کولری را تعیین نمایید که از حیث اقتصادی مقرون به صرفه باشد، که کولر آبی پرتابل به برهان ذیل بودن ارزش و همینطور مصرف الکتریسیته ذیل در ادامه مقایسه با بقیه سیستم های سرمایشی و حتی کولر آبی معمولی، زیاد مقرون به صرفه خیس است.

از همین منش انتقال باکتریهای مضر تنفسی زیاد کمتر یافته و هوای سالمتری تامین میشود. کولرهای آبی همواره در ادامه روزهای گرم فصل تابستان و فصل بهار به کارگیری میشود.

همین کولر را چندین ماهی میگردد که خریدم خوب است. جایگاه مصرف انرژی همین دستگاه F و تعداد به دور قابل تهیه به جهت شتاب موتور آن ۲ می باشد.

مرحله همین پدها نانو سلولزی وارداتی با یک لایه سبز رنگ مقاوم پوشش دیتا شده تا در ادامه برابر خوردگی مراقبت شوند و به راحتی قابل شستشو باشند.

شما با انقطاع و وصل نمودن دکمه برق، به همین جعبه تقسیم دستور شفاف و یا این که خاموش میدهید. همین دستور موجب می شود که متناسب ترین وسیله سرمایشی را به جهت مکان خویش تعیین کنید.

مطلب پیشنهادی

مشاوره وکیل آنلاین طلاق رایگان و ۲۴ ساعته

مشاوره وکیل آنلاین طلاق رایگان و ۲۴ ساعته مشاوره وکیل آنلاین در زمینه طلاق از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *