رشوه های غیرمجاز باید سریع شمارش شود / مصرف پساب باید جدی گرفته شود

[ad_1]

ایسنا/ فارس استاندار فارس با بیان اینکه باغ رشوه غیرمجاز به سرعت سرشماری می شود، گفت: استانداران نه تنها مواظب باشند رشوه های غیرمجاز به این باغ اضافه نشوند، بلکه آن را کاهش دهند.

محمدهادی ایمانیه شامگاه شنبه 11 اردیبهشت ماه در شورای اداری استان فارس با اشاره به فعالیت های نوروزی در استان فارس اظهار داشت: با وجود افزایش 82 درصدی ترافیک در نوروز، تعداد فوتی ها 13 درصد کاهش یافت.

وی با بیان اینکه توزیع مواد غذایی در ایام نوروز با دقت انجام شد، گفت: به زودی 100 خواربارفروشی برای تهیه کالا با قیمت ارزان مجدد فعال می شود.

استاندار فارس با اشاره به اینکه امسال سال شرکت های دانش بنیان، شرکت های دانش بنیان و فعالیت های دانش بنیان است، افزود.

ایمانیه با بیان اینکه موظفیم سومین حرم اهل بیت را محور کار خود بدانیم، گفت: باید از برکات وجود ائمه برای دنیا و آخرت استفاده کنیم.

تصمیم برای ثبت نام شهروندان حاشیه شهر مشهد / ابعاد ورزشگاه امام رضا (ع) بازنگری شد.
خواندن

استاندار فارس خطاب به استانداران گفت: سیستم ارزیابی استان تغییر کرده و عواملی به عوامل دیگر مانند کاهش تصادفات و تلفات جانی، دقت در اجرای طرح کاداستر، کاهش تکدی گری و اعتیاد به مواد مخدر اضافه شده است. ” .

وی گفت: انتظار می رود فرمانداران برای افزایش 20 درصدی مشارکت در انتخابات آتی مجلس اقدام کنند، زیرا مهمترین وظیفه ما خوشبین کردن مردم به نظام است. این بدترین نوع مدیریت است.

ایمانیه با بیان اینکه پیش بینی می شود از ظرفیت های خالی استان مانند شهرهای صنعتی برای دستیابی به رشد اقتصادی 8 درصدی استفاده شود، گفت: ارتباط صنعت، معدن و گردشگری و محیط های علمی مهم ترین ارزیابی برای عملکرد دستگاه ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای قانون ادارات باید دوره تکمیلی گذرانده شود و دفاع از قانون باشد، افزود: باید گلخانه سازی و فعال سازی شهرک های صنعتی در شهرستان ها افزایش چشمگیری داشته باشد و سطح دانش بنیان ها افزایش یابد. در نظر گرفته شده.

چین صدرنشین تعداد پتنت ثبت شده در فناوری 6G - خبرگزاری تسنیم
خواندن

ایمانیه افزود: قرارگاه حفاظت از جمعیت در استان و همچنین اردوگاه اتباع غیرایرانی فعال شد.

استاندار فارس با بیان اینکه استانداران باید نسبت به احداث فاضلاب و استفاده از پساب جدی باشند، گفت: افزایش آبخیزداری، اصلاح الگوی کشت و… باید مورد توجه استانداران قرار گیرد و با سازمان ها در ارتباط باشد.

ایمانیه گفت: مدیر کل اگر در حوزه کاری خود شغل و تولید بیشتری ایجاد کرده باشد موفق تر است.
اما من با عقب نشینی اتوبوس موافق نیستم و دولت هم با آن موافق نیست، اما اگر به دلیل تغییر است، سریعتر اقدام کنید و بدون توجه به فشارها تصمیم بگیرید و کار خود را انجام دهید.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *