سرقت مسلحانه ناموفق از طلافروشی در ملایر

[ad_1]

ایسنا/ همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری سارقان مسلح در سرقت نافرجام طلافروشی در ملایر طی 30 دقیقه تلاش بی وقفه و موفقیت آمیز پلیس آگاهی و آگاهی با همکاری بسیار خوب مردم خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت ناموفق از یک باب طلافروشی امروز که منجر به مجروح شدن طلافروش شد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. .

این مقام مسئول تصریح کرد: سارقان به محض مشاهده خودرو در حین سرقت وحشت زده و با سوء استفاده از ازدحام جمعیت با اسلحه و چندین گلوله در محل سرقت محل را ترک کردند.

وی افزود: بلافاصله تلاش برای دستگیری دو سارق با اجرای طرح مهار در سطح شهرستان و طی هماهنگی با وزارت عمومی و انقلاب و همکاری مجدانه مردم و استفاده از با تاکتیک فنی و ماموران کلانتری مخفیگاه دو سارق چیس شناسایی و طی یک عملیات ضربتی غافلگیرانه این دو سارق که برادر یکدیگر بودند توسط پلیس دستگیر شدند.

جشنواره فروش ویژه مودم و روترهای هواوی؛ بهترین ها را با تخفیف بخرید - همشهری
خواندن

نماینده ملایر با بیان اینکه این دو سارق پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضایی با مشارکت مردم با قاطعیت، قانونی و پشیمانانه با هرگونه ناامنی برخورد کرده و تامین امنیت و امنیت می کنند. خط قرمز پلیس است و ما به هیچ وجه به اخلالگران نظم و امنیت عمومی اجازه حرکت نمی دهیم.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *