سریهای مختلف کمپرسور اسکرو بیتزر گروه صنعتی دی

سریهای مختلف کمپرسور اسکرو بیتزر – گروه صنعتی دی
کمپرسور اسکرو بیتزر

کنترل ظرفیت کمپرسور اسکرو بیتزر اغلب به صورت هیدرولیکی توسط روغن انجام می شود . هم اکنون شرکت ما برای تولید چیلرهای اسکرو خود از هر دو کمپرسور بیتزر و هنبل بهره می برد که معمولا به درخواست مشتری صورت می گیرد. شرکت اطلس محصولات بیتزر را در کوتاه ترین زمان ممکن مستقیماً از شرکت بیتزر و یا نمایندگی های معتبر آن در سایر کشور ها تأمین می نماید. کمپرسورهای اسکرو با استفاده از دو محور مارپیچ که در موازات یکدیگر دوران میکنند، مبرد را به داخل خود کشیده، آن را فشرده کرده و سپس تخلیه میکنند. این نوع کمپرسور برای کاربری تهویه مطبوع طراحی و تولید شده است اما در شرایط خاص و دمای کندانس پایین و همچنین با استفاده از تجهیزاتی از قبیل اکونومایزر، اویل کولر و تزریق مایع مبرد؛ میتوان تا حدی به دمای زیر صفر رسید. سری های جدید CSH.3 مطابق با سری CSH.1 ساخته می شوند و برای کاربردهای کندانس هوایی و چیلرها طراحی شده اند.

کمپرسور اسکرو بیتزر

This  post has  be en w᠎ritt​en ​with GSA C onte nt G en᠎erat​or DE​MO.

در سال 2012 دو اتفاق مهم و قابل توجه در بیتزر رخ داد.

همانطور که در بالا اشاره شد ، هر نوع کمپرسوری با هر میزان توان و با هر نوع کاربری و برای استفاده با هر نوع مبردی را می توان در سبد محصولات بیتزر پیدا کرد. کمپرسور اسکرو بیتزر را می توان با تمهیداتی با توجه به نوع و مقیاس سیستم تبرید به صورت موازی با همدیگر بست. در سال 2012 دو اتفاق مهم و قابل توجه در بیتزر رخ داد. این نوع کمپرسور ها با توجه به کاربرد جهانی در چیلر های با مایع هوا خنک و پمپ های حرارتی توسعه یافته اند. تمرکز بیتزر در نوآوری و گسترش فعالیت خود در حوزه تهویه و تبرید در کل گستره جهانی ادامهدار بوده و در جهت روبه جلو در حرکت است. همانطور که میدانیم کمپرسور قلب تپنده یک سیستم تهویه مطبوع و سرمایشی است و وظیفه آن تراکم مبرد، ایجاد اختلاف فشار و در نتیجه حرکت مبرد در داخل سیکل تبرید میباشد. کمپرسورهای سیلندر پیستونی نوع نیمه بسته یا سمی هرمتیک کاربرد بسیار گستردهای در صنعت تهویه مطبوع و سرمایشی دارند. و نحوه کار به این صورت است که چند شیر برقی در داخل سیلندر قرار می گیرند . بیشتر مدل های شرکت بیتزر در صورت نیاز به سرویس اساسی و تعمیر ، قابلیت تعمیر دارند و تعمیرگاه های زیادی در کشور وجود دارند که خدمات سرویس و تعمیر کمپرسورهای بیتزر را انجام می دهند.

سیستم تهویه خودرو، از پیدایش تا تکامل FarsiCar.com
خواندن

با تغییر در حجم سیلندر و سرعت حرکت پیستون و همچنین توان سیمپیچ کمپرسور، میتوان ظرفیت و توان کمپرسور را تغییر داد. انواع کمپرسورهای بیتزر عبارتند از کمپرسور سیلندر پیستونی (رفتی برگشتی)، کمپرسور اسکرو و کمپرسور اسکرال که هر یک در ظرفیتهای متنوع و ساختارهای مختلف؛ طراحی و تولید میشوند. شرکت بیتزر در مجموعه Lumikko طراحی و تولید سیستمهای برودتی جهت صنایع حمل و نقل اعم از جادهای، دریایی و ریلی میباشد. اول طراحی و تولید کمپرسورهای اسکرو مدل Integrated frequency inverter و دوم خرید شرکت Lumikko oy فنلاند. بیتزر در سال 2002 اولین مدل کمپرسور نوع اسکرال را طراحی و تولید نمود که مورد استقبال تولید کنندگان تجهیزات تهویه مطبوع قرار گرفت. برای مطالعه بیشتر در مورد کمپرسور کامپکت اسکرو این مقاله را مطالعه کنید. بله، شرکت آبگین تهویه با ارائه برگه تست ریپورت از شرکت بیتزر، هر کمپرسور با شماره سریال منحصر بفرد را تأیید اصالت میکند. برخی از انواع کمپرسورهای تولیدی بیتزر عبارتند از: سمی هرمتیک سیلندر پیستونی، کامپکت اسکرو، سمی هرمتیک اسکرو، دو مرحلهای و تسمهای.

معرفی ورق سیاه گیلان
خواندن

در سال 2005 بنیاد شافلر در شرکت بیتزر بنیان نهاده شد.

تکنولوژی تراکم در کمپرسور سیلندر پیستونی از نوع رفتی و برگشتی میباشد. بطوری که در بیش از 70 نقطه از جهان شعبات فعال دارد. پس از رسیدن میل لنگ به بالاترین حد خود (نقطه مرگ)، سوپاپ دهش باز شده و مبرد متراکم شده از سیلندر خارج میشود. تکنولوژی تراکم در کمپرسور اسکرو بدین گونه است که در نتیجه حرکت دو ماردون یا اسکرو و به تله افتادن مبرد، بین آنها تراکم ایجاد شده و مبرد متراکم شده با فشار بالا از شیر دهش کمپرسور خارج میشود. ازاینرو استفاده از آنها ازلحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه میباشد. کمپرسورهای بیتزر دارای تنوع گستردهای از نظر تکنولوژی تراکم و ظرفیت هستند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. در ادامه طرح توسعه شرکت بیتزر، کارخانه تولید کمپرسورهای اسکرال در سیراکیوز ایالات متحده تأسیس شد. در سال 2005 بنیاد شافلر در شرکت بیتزر بنیان نهاده شد. این مدل یکی از انواع کمپرسور های با کیفیت تولید شده توسط شرکت Bitzer است که از فن آوری کامپکت اسکرو برای فعالیت خود بهره می برد و کاربرد این کمپرسورها برای دمای بالای صفر مانند: تهویه و سردخانه ها، همچنین این کمپرسورها در چیلر های صنعتی مایع بوده است همچنین کمپرسور اسکرو بیتزر برای عملکرد سرما سازی خود می تواند از گاز R22 استفاده کند.

اواپراتور چیلر چیست بیلدینگ پلاس
خواندن

مطلب پیشنهادی

مشاوره وکیل آنلاین طلاق رایگان و ۲۴ ساعته

مشاوره وکیل آنلاین طلاق رایگان و ۲۴ ساعته مشاوره وکیل آنلاین در زمینه طلاق از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *