«سیستم راهنمایی هوشمند» به «پنجره واحد دولت» اضافه شد / نحوه ورود مشتریان به خدمات دولتی تنها پنجره

[ad_1]

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات کمیته امداد از اضافه شدن «سیستم معیوب هوشمند» به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند خبر داد.

مجتبی زنوبی در گفت وگو با ایسنا، وی در همین راستا اظهار داشت: دولت پنجره واحدی به نام پنجره خدمات هوشمند دولت ایجاد کرده است که در آن تمامی دستگاه ها و سازمان ها موظف به ارائه سامانه هایی هستند که برای ارائه خدمات در اختیار دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیازمندان می توانند برای احراز هویت به این درگاه مراجعه کنند. قبلا فقط با مراجعه به سایت سها امکان ثبت اطلاعات و احراز هویت وجود داشت و مراحل آن به پایان رسیده است، اما اکنون که تمامی شهروندان در پنجره خدمات دولت هوشمند My.gov.ir ثبت نام می کنند، نیازی به ثبت نام هوشمند نیست. و می توانند از طریق درگاه دولتی وارد سامانه شده و درخواست های خود را ثبت کنند و خدمات شما را دریافت کنند.

آزاد اندیشی راز اقتدار امت اسلامی است
خواندن

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات نحوه ورود مشتریان به پنجره واحد خدمات دولتی و استفاده از خدمات دیسترس را اینگونه تشریح کرد: پس از ورود به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند در My.gov.ir و ثبت شماره همراه و کد ملی، ثبت نام انجام می شود. فرآیند نام و احراز هویت شما تکمیل می شود و پس از آن خدمات سازمان دولتی و خدمات اجتماعی وجود دارد که مشتریان و نیازمندان می توانند بدون نیاز به ثبت نام در سامانه امداد هوشمند خدمات مورد نیاز خود را در بخش امداد هوشمند دریافت کنند.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *