شوراها باید در برنامه ریزی جامع نگر باشند/ شهرداری ها باید به دنبال درآمدهای پایدار باشند

[ad_1]

ایسنا/ ایلام استاندار ایلام گفت: لازمه عملکرد خوب شورا، آشنایی به وظایف قانونی، ارتباط مستمر با مردم و داشتن روحیه فساد اندازه است.

دکتر. «حسن بهرام نیا» در نشست با اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاهای استان، با تبریک پیشاپیش روز شورای ملی و روز جهانی قدس، گفت: ائمه انقلاب روز قدس را روز اسلام نامگذاری کردند که همه ما آن را داریم. وظیفه سرکوب مردم از فلسطین حمایت کنیم.

وی حسن عملکرد شورا را در گرو آشنایی به وظایف قانونی، ارتباط مستمر با مردم، روحیه فساد ستیزی و تسهیل امور دانست و گفت: امری شرعی محسوب می شود.

استاندار ایلام ادامه داد: جایگاه شورا بسیار مقدس و ارزشمند است زیرا مردم با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند، تاکید کرد: شوراها نیز منتخب مردم هستند و این افراد وکیل واقعی مردم هستند. برای انجام کارها

بهرام نیا در ادامه با تاکید بر اینکه انتخابات تعیین کننده نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی است، گفت: امام راحل (ره) معتقد بودند که باید کارها را به مردم بسپاریم زیرا هرجا مردم اقدام کردند بیشترین تاثیر و موفقیت را رضی الله عنه داشتند.

چگونه امنیت اینترنت وای فای را افزایش دهیم؟ - باشگاه خبرنگاران
خواندن

وی با قدردانی از شوراهای استانی با اشاره به نقطه نظرات افراد حاضر در جلسه گفت: این موضوعات و مسائل و مشکلات مطرح شده برای رفع مشکلات به دستگاه های مسئول و ذیصلاح ارسال می شود.

استاندار ایلام در ادامه نقش شورا را در توسعه شهرها و روستاها مهم دانست و گفت: استفاده از نظرات شوراها موجب تسریع در اجرای امور شهری و روستایی می شود و تضاد آرا و افکار موجب رونق و پویایی می شود. از جامعه

وی افزود: شوراها در واقع برنامه را تدوین می کنند و شهردار این برنامه ها را اجرا می کند که باید متناسب با بودجه و نیاز باشد.

نماینده ارشد دولت در استان جامعیت شورا را در همه امور برشمرد و گفت: در برنامه ریزی ها باید جامعیت را در نظر بگیریم و این مهم به تناسب انصاف است.

وی با اشاره به عملکرد شوراها گفت: میانگین عملکرد شوراها در استان از نظر خدمات رسانی به مردم رضایت بخش است.

ارسال پیام با دود برای وزیر ارتباطات! - برترین ها
خواندن

دکتر. بهرام نیا با بیان اینکه شوراها نباید خارج از ضوابط و مقررات به شهرداری ها کار تحمیل کنند، گفت: شهرداری ها باید به دنبال درآمد پایدار باشند و تامین منابع در چارچوب قانون مشخص شود.

وی افزود: استفاده از نیروهای فنی مجرب در شهرداری ها ضروری است و یکی از مشکلات شهرداری ها استفاده بی رویه و قانونی از نیروها در شهرداری ها است.

استاندار ایلام در آخرین بخش از سخنان خود از تشکیل کارگروه نظارت بر عملکرد فنی و حقوقی شهرداری ها خبر داد و گفت: نبود نیروی قانونی مجرب در شهرداری مشکل اساسی است که این نیرو باید وجود داشته باشد. و نظارت و رسیدگی به تخلفات و مسائل موجود.

وی در پایان با اشاره به انتخاب شهردار ایلام گفت: همه باید با همدلی و همفکری شهردار را در ارتقای شهر یاری کنند.
انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *