فن اکسیال زیلابگ آلمان چیست و چه کاربردی دارد

هواکش صنعتی 30سانت قابدار تک فاز زیلابگ نوع FTP 2E-300B – آرال مت
فن زیلابگ , سایت فن زیلابگ آلمان, فن زیلابگ, کاتالوگ فن زیلابگ آلمان, فن 50 زیلابگ, فن رادیال زیلابگ, فن رادیال زیلابگ المان, فن اکسیال زیلابگ, فن اکسیال زیلابگ آلمان, فن کندانسور زیلابگ, فن چیلر زیلابگ, فن چیلر زیلابگ المان, فن تونلی زیلابگ آلمان, فن اواپراتور زیلابگ, فن اکسیال اروپایی, فن زیلابگ اره ای, شرکت فن زیلابگ, قیمت فن زیلابگ, نمایندگی فن زیلابگ در تهران, قیمت فن زیلابگ آلمان, فن زیلابگ 50 سانت, فروشنده فن زیلابگ, فن سه فاز زیلابگ, فن زیلابگ فروش, قیمت فن کندانسور زیلابگ, فن هواکش زیلابگ, کاتالوگ فن های زیلابگ, فن زیلابگ 63, فن های زیلابگ, نمایندگی فن زیلابگ آلمان, فن صنعتی زیلابگ, فن مکنده زیلابگ, فن سردخانه زیلابگ, فن زیلابگ مشهد, فن اکسیال زیلابگ, فن زیلابگ 50 سانت سه فاز, فن سردخانه ای زیلابگ, فن سیرکوله زیلابگ, نمایندگی فن زیلابگ در اصفهان, خرید فن زیلابگ

ولی در سیستم کندانسینگ یونیت بین کندانسینگ یونیت و هواساز فاصله وجود دارد که کندانسینگ یونیت در بیرون ساختمان و هواساز درون ساختمان نصب می شود و این دو با لوله کشی طویل تری به یکدیگر متصل می شوند و به همین خاطر به این سیستم ، کندانسینگ یونیت دو پارچه نیز گفته می شود و چون هواساز درون ساختمان قرار دارد معمولا نمی تواند هوای تازه وارد ساختمان کند و فقط هوای داخل را سرد کرده و به گردش در می آورد. This h᠎as be᠎en created  wi​th  GS A ​Content ​Gene ra​tor DEMO.

نمایندگی فن زیلابگ در اصفهان

برای مثال در یک سردخانه به جای استفاده از چیلر و سردسازی آب و سپس پمپاژ آب سرد به قسمت های مختلف سردخانه از یک دستگاه مخصوص کندانسینگ یونیت سردخانه می توان استفاده نمود که در آن از آب استفاده نشده و این مبرد است که با لوله کشی مسی بین یونیت های داخل سردخانه و کندانسینگ یونیت جریان یافته تا عمل سرمایش هوای داخل سردخانه را انجام دهد.

به طور معمول، از یک تا 10 فن بدون قاب در کندانسور استفاده میشود. لازم به ذكر است در صورت تمایل كارفرما می توان از برند زیلابگ استفاده نمود كه فنهای بدون صدا محسوب می شوند.

نوعهایی که در کاتالوگ فنهای زیلابگ وجود دارند، با توجه به قطر پره تقسیم بندی میشوند. موتور فن زیلابگ اره ای سریFTP از نوع “فن با روتور بیرونی”بوده، که این موتور ها دارای خصوصیاتی از قبیل راندمان بالا، ساختار فشرده و نصب راحت هستند.این فن هادر سطح وسیعی در کندانسور ها، اپراتورها، خشک کن ها و دیگر تجهیزات خنک کننده(فن های یختچالی) همچنین کلیه مکانهایی که نیاز به تهویه هوا دارند مورد استفاده قرار میگیرند.کلاس های عایق بندی حرارتی موتور فن های سری FTP از نوع B و F بوده و کلاس حفاظتی آن IP54 است.کلیه موتورها دارای محافظ حرارتی در درون خود هستند.حداکثر جریان هوا این سری از فن های زیلابگ 3920 مترمکعب بر ساعت می باشد.

فن ها را می توان بر اساس نوع و یا برند آن ها را دسته بندی نمود و فن کندانسور ها معمولا به دو صورت اکسیال و سانتریفیوژی می باشند که در ساخت کندانسور های هوایی از فن اکسیال و در ساخت کندانسور های تبخیری از فن سانتریفیوژی استفاده می شود البته در برخی مواقع در ساخت کندانسور های تبخیری از فن اکسیال هم استفاده می شود که بر اساس انتخاب تولید کننده می باشد.

فن چیلر زیلابگ

از فن های AC محوری به طور گسترده ای در دستگاه های فروش استفاده می شود تا در مواردی که فضای محفظه محدود است ، خنک کنندگی ایجاد کنند.

فن کندانسور زیلابگ

در ادامه مشخصات و لیست قیمت برج خنك كننده از 10 تن تا 2000 تن تبرید در دو نوع مدار باز و مدار بسته تقدیم حضور می گردد.

فن سردخانه زیلابگ

شركت هواروب مفتخر است با استفاده از شیوه های خلاقانه در تولید محصولات خود ارزانترین قیمت برج خنك كننده و كولینگ تاور در ایران را با بالاترین كیفیت ارائه كند.

نمایندگی فن زیلابگ در تهران

دومین مبحث کیفیت ساخت عالی شرکت دمنده است که از پرکیفیت ترین کالا ها و بر ترین مواد و متریل موجود در بازار استفاده می کندو درمقابل توانسته قیمت های خود را هم بسیار به صرفه تر از کالا های مشابه از سایر برندها نگهدارد .

سرویس خواب برای اتاق های لوکس
خواندن

فن زیلابگ اره ای

هم اکنون می توانید انواع فن های آکسیال صنعتی و هواکش های محوری را با قیمتی مناسب و تخفیف ویژه نمایندگی از مبنافن اولین و گسترده ترین نمایندگی دمنده و زیلابگ در استان البرز خریداری نمایید.

فن صنعتی زیلابگ

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع دستگاه های برودتی و حرارتی ، انتخاب مناسب ترین دستگاه برای پروژه خود و نیز استعلام قیمت آنها با مهندسان ما تماس بگیرید.

چنانچه پس از مطالعه مطالب ارائه شده فوق، سوالات بیشتری جهت تصمیمگیری برای خرید انواع فن مورد نیاز دارید، میتوانید پس از تماس با مجموعه تخصصی دماتجهیز و شمارههای داخلی 117 – 119 – 120 – 317 ، از کارشناسان فروش بخش تجهیزات تهویه مطبوع مشاوره بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.

پس از وارد کردن نیازهای خود ، با چند کلیک ماوس شما را به سمت انتخاب محصولاتی می برد که برای استفاده در برنامه شما مناسب است.

فن چیلر زیلابگ المان

در كیفیت A ضخامت ورق بدنه 2 و 3 میلیمتر بوده و از پكینگهای نت اسپلش و قطره گیرهای لانه زنبوری استفاده می شود.

در كیفیت B ضخامت حوضچه حداقل دو میلیمتر و دیواره ها یك میلیمتری با خرپای نبشی 2 جهت استحكام بالاتر طراحی شده است و از پك های جایگزین استفاده می شود.

فن های زیلابگ

پكینگ: پكینگهای قطره گیر از جنس پی وی سی با گام 19 و ضخامت 400 میكرون. عملکرد هواکش سردخانه ای به گونه ای است که با چرخیدن تیغه های متصل به یک محور استوانه ای شکل که توسط موتور شارژ شده و نیرو می گیرند قادرند هوا را جابه جا کنند .

همچنین با پایین آمدن هوای سرد سنگین، سیستم های گرمایشی فعالیت خود را برای گرم کردن محیط دو چندان می کنند که این موضوع سبب افزایش میزان مصرف سوخت و انرژی خواهد شد.

دو نوع اصلی فن ، فن های محوری و فن های گریز از مرکز فن چیلر زیلابگ وجود دارد. فن: از نوع محوری كوپل مستقیم بدون نیاز به سیستم تسمه و پولی و با مصرف انرژی پایینتر با هجده ماه ضمانت شركتی موتوژن تبریز یا ژن ایران.

فن زیلابگ 63

محصولات در رده كیفی B دو سال گارانتی قطعات و 18 ماه ضمانت فن و 5 سال ضمانت بدنه را دارا هستند.

و ضمانت نامه خرید معتبر کالای شماست . طرفداران فن زیلابگ 50 سانت تمایل به مشارکت بیرونی دارند – انگیزه دارند تا مشارکت خود را با علاقه خود از طریق رفتارهای خاص (حضور در بازی ها و غیره) نشان دهند.

در جدول زیر کاتالوگ کندانسینگ یونیت های شرکت ما در ابعاد و ظرفیت استاندارد نشان داده شده است. موتور فن های سری FTP از نوع فن با روتور بیرونی بوده، که این موتورها دارای خصوصیاتی از قبیل راندمان بالا، ساختار فشرده و نصب راحت هستند.

 C᠎on tent h as been created ᠎with GSA Conte nt Gener᠎at or Demoversi on !

با نصب هواکش صنعتی در محیط کاری خود می توانید به راحتی بوهای نامطبوع موجود در محیط و عوامل ناخوشایند دیگری را به راحتی از بین ببرید، این سری از اگزاست فن ها هوادهی زیاد، سر و صدای کم، مصرف برق پایین و عملکرد مطمئنی دارند.

فن زیلابگ مشهد

فن آکسیال کانالی مخصوص کندانسور زیلابگ (ZILABEG) سری FTP در دو نوع موجود میباشند : موتور فن تک فاز 220 ولت 50 هرتز با خازن آسینکرون و موتور فن سه فاز 380 ولت 50 هرتز ، این نوع فن ها در سطح وسیعی در کندانسورها ، اواپراتورها ، خشک کن ها و دیگر تجهیزات خنک کننده (یخچالی) و مکان هایی که نیاز به تهویه هوا دارند مورد مصرف قرار میگیرند.

هواکش سانتریفیوژ ,مشاوره و فروش انواع فن و هواکش سانتریفیوژ,هواکش صنعتی ,هواکش و تهویه هوا صنعتی آریا فن: سانتریفوژ و هواکش صنعتی و ,هواکش سانتریفیوژ ,فن های سانتریفیوژ ( هواکش صنعتی ) ,فن سانتریفیوژ هواکش سانتریفیوژ ,فن سانتریفیوژ چیست، آشنایی با فن سانتریفیوژ و انواع آن و ,هواکش صنعتی سانتریفیوژ,محصولات ,Images for هواکش صنعتی سانتریفیوژ,فروشنده هواکش های سانتریفیوژ و فن صنعتی ,هواکش سانتریفیوژ مکنده بك وارد ,هواکش سانتریفیوژ صنعتی,هواکش صنعتی ,هواکش صنعتی,فن سانتریفیوژ,شرکت دمنده,شرکت کولاک فن ,سانتریفیوژ بکوارد تک فاز TYPE ,‫هواکش صنعتی ,هواکش سانتریفوژ ,هواکش صنعتی و فن سانتریفیوژ ,فن های سانتریفیوژ ,فن سانتریفیوژ ,هواکش صنعتی: دنیای فن ایران,تست هواکش صنعتی سانتریفیوژ ,فن و هواکش صنعتی تکنوفن ,آگهیهای انواع هواکش در دیوار تهران,تهویه صنعتی هواکش صنعتی هواکش صنعتی کانالی ,هواکش دمنده ,هواکش و فن خانگی، سرویس بهداشتی، صنعتی، سانتریفیوژ ,هواکش صنعتی,هواکش صنعتی ,تهویه صنعتی، تهویه کانالی و بین کانالی، هواکش سانتریفیوژ ,هواکش صنعتی ,هواکش ,هواکش صنعتی 80 سانت زیلابگ هواکشی (اکسیال فن ) تهویه ,هواکش صنعتی,هواکش،هواکش سانتریفیوژ،هواکش صنعتی,هواکش صنعتی آکسیال و سانتریفیوژ:تهویه مکنده,هواکش سانتریفیوژ ,هواکش سانتریفیوژ،هواکش صنعتی تهویه آماج ,هواکش صنعتی چیست؟

قفسه فروشگاهی در استان مازندران
خواندن

فن زیلابگ فروش

از ویژگی های فن آکسیال زیلابگ می توان به کارآمدی انرژی بسیار بالا ، هزینه کم تجهیزات و نگهداری ، کنترل آسان ، وزن کم ، طول عمر بالا و انعطاف پذیری و استحکام آن اشاره نمود.

قیمت فن کندانسور زیلابگ

نحوه انتخاب دستگاه مورد نظر از روی جدول ساده بوده و پس از بررسی های مورد نیاز از جمله مشخصات برق موجود در محل پروژه ، ابعاد فضای مورد نیاز جهت نصب و سایر عوامل ، دستگاه مورد نظر انتخاب و تولید می شود.

قیمت فن زیلابگ

من پس از آزمایش چندین مورد در خانه خود در لوئیزویل ، فن زیلابگ کنتاکی ، نوع های قابل توصیه زیادی یافتم.

فن سردخانه ای زیلابگ

پروانه: پروانه و حفاظ محکم فلزی پوشش داده شده با رنگ الکترو استاتیک که باعث محافظت بدنه هواکش سردخانه ای در برابر شرایط بد آب و هوایی و عوامل خورنده شیمیایی می شود، پروانه ها بسته به اندازه هواکش سردخانه ای دارای تعداد و انحنای مخصوص هستند که باعث جابجایی حجم زیادی از هوا با صدای کمی می شود.

فروشنده فن زیلابگ

ولتاژ این هواکش صنعتی تکفاز 220 ولت، شدت جریان آن 0.25 آمپر و حداکثر توان آن 55w است. تهویه هوا در هردو نوع از محیطهای خانگی و صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

خرید فن زیلابگ

با پروانه جلوزن با تیغه هایی که به فن استحکام و عملکرد فن کندانسور زیلابگ بالایی می دهند، است. حال شباهت های دستگاه پکیج یونیت یا همان روف تاپ پکیج با دستگاه کندانسینگ یونیت فن دار بسیار زیاد است زیرا در روف تاپ پکیج نیز از آب استفاده نمی شود.

حال سوالی که مطرح می شود این است که در چه مواقعی از چیلر و هواساز ، در چه مواقعی از روف تاپ پکیج و در چه مواقعی از کندانسینگ یونیت تهویه باید استفاده شود.

هدف اصلی از داشتن یک اگزوز فن، حذف رطوبت از حمام است. مزیت کندانسینگ یونیت و روف تاپ پکیج نسبت به چیلر این است که با حذف آب از مدار ، اولا راندمان سیستم افزایش می یابد (به علت کاهش اتلافات انرژی) و دوم اینکه با حذف پمپ و مبدل حرارتی پوسته و لوله ، قیمت اولیه سیستم کمتر می شود.

کلیه محصولات در محل کارخانه شرکت ما ، مطابق با استانداردهای روز صنعت تهویه و تبرید ، متناسب با درخواست ها و نیازهای هر مشتری طراحی و ساخته شده و مستقیما از کارخانه و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

فن سیرکوله زیلابگ

در این صورت ده درصد به مبلغ محصولات اضافه می گردد. طراحی و تولید کندانسینگ یونیت ها و پکیج یونیت ها در شرکت ما با کیفیت بالای مطابق با استاندارد و با هدف رسیدن به راندمان حداکثری انجام می شود.

تهویه مطبوع ماخ طراح و تولید کننده انواع دستگاه های تهویه حرارتی و برودتی از جمله انواع کندانسینگ یونیت فن دار ، چیلر ، پکیج یونیت ، هواساز ، فن کویل و …

این دستگاه ها در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید شده و قابلیت کار با انواع مبرد (مبرد R134a ، R407c ، R404a ، R22 و …) را دارند.

برش لیزر و انواع لیزر کات
خواندن

در ساختمان های با ابعاد متوسط به دو دلیل به جای روف تاپ پکیج از کندانسینگ یونیت می توان استفاده نمود.

در چه مواقعی از دستگاه کندانسینگ یونیت دو پارچه (دو تکه) استفاده می شود ؟ سایر قطعات و تجهیزات مورد استفاده در کندانسینگ یونیت همانند دستگاه چیلر است.

نحوه انتخاب کندانسینگ یونیت بر اساس ظرفیت مورد نیاز هر پروژه تعیین می شود. همانطور که مشاهده می کنید توان الکتریکی ورودی به دستگاه بر حسب کیلووات (KW) ، نوع کمپرسور و تعداد آن ، مشخصات برق ورودی به دستگاه ، ابعاد بر حسب سانتی متر و وزن آورده شده است.

در این جدول ظرفیت بر حسب تن تبرید بیان شده که قابل تبدیل به کیلووات و Btu/h نیز است. این فن دارای محافظ حرارتی است و چنانچه دمای آن از میزان مجاز تجاوز کند دستگاه اتومات خاموش می شود.

در کندانسور تعداد یک تا 10 فن به کار می رود که قطر مناسب آن ها بین 35 تا 50 سانتی متر می باشد.

روف تاپ پکیج از دو بخش چیلر و هواساز تشکیل شده که به صورت یکپارچه در کنار هم قرار می گیرند و بین آنها فاصله ای نیست و مبرد با یک لوله کوتاه به کویل هواساز متصل می شود تا عمل سرمایش هوای دمیده شده توسط فن را انجام دهد.

گزینه های پرداخت بدون نقد ، صفحه های لمسی و گزینه های پرداخت فن کندانسور زیلابگ تلفن همراه همه در حال تبدیل شدن به بخشی از طراحی ماشین فروش هستند.

سیستم پاشش آب: لوله های گالوانیزه و پلی اتیلن با نازل های سانتریفیوژ ضد رسوب و ضد زنگ با پودر كامل آب و تعمیر و نگهداری فوق العاده ساده و كم هزینه.

در هر سیستم برودتی مانند سیستم سردخانه یا چیلرهای هوا خنک، فن در 2 قسمت کندانسور و اواپراتور به کار گرفته می شود.

همچنین ما به شما توصیه می کنیم دستگاه هشدار دهنده CO2 را در محل نصب هیتر های فن اواپراتور زیلابگ گازی یا بخاری های گازی انجام دهید.

فن های سانتریفیوژ هوا را به صورت شعاعی حرکت می دهند – جهت هوای جریان یافته به بیرون ، معمولاً با 90 درجه از جهت هوای ورودی تغییر می کند.

در ظرفیت های گوناگون است. الکتروموتور محرک ایراند است و انرژی لازم برای کار کردن کمپرسور را تامین می کند.

این کاتالوگ دارای ۳۶ نوع دستگاه با تعداد کمپرسور ، تعداد فن و ظرفیت مشخص است. همچنین کندانسور یا چگالنده نوعی رادیاتور است که وظیفه این قطعه در کولر به نوعی خارج کردن هوای گرم از فضای کولر و تبدیل شدن گاز سرد موجود است .

مناسب است و قادر است هوا را به گردش در می آورد. فن سردخانهای زیلابگ با جنس پرههای فلزی، آلومینیومی و پلاستیکی و در انواع قابدار و بدون قاب قابل عرضه است.

دمنده و مکنده هوا یا بلوور و فن سانتریفیوژ نیز همین کار را با مکانیزمهای متفاوتی انجام میدهند. فن سانتریفیوژ که با نام فن حلزونی نیز شناخته میشود، توانایی کارکرد در محیطهای گرم و داغ را دارد.

برای آشنایی بیشتر با دستگاه روف تاپ پکیج ، متن روف تاپ پکیج را مطالعه کنید. ما در فروشگاه برق آسا انواع این تجهیزات را از برندهای گوناگون و با توان و نوعهای مختلف برای شما گردآوری کردهایم.

و همچنین توان این فن 180 وات می باشد. در چنین شرایطی فن سیرکوله موجب تهویه بهتر این مکان ها می شود.

فن گریز از مرکز در سال 1832 توسط مهندس نظامی ژنرال الکساندر فن اکسیال زیلابگ ساب بلوکوف از ارتش امپراتوری روسیه امپراتوری روسیه اختراع شد.

همچنین قطعات دو سال گارانتی و فن 18 ماه گارانتی دارد. یعنی بیشتر در تهویه مطبوع در ساختمانهای بزرگ اداری و تجاری مورد استفاده قرار میگیرد.

۲ . اگر نیاز باشد که حتما (با توجه به نوع کاربری) هواساز یا همان اواپراتور درون ساختمان و کندانسینگ یونیت در بیرون از ساختمان نصب شود و نیازی به تامین هوای تازه از بیرون نباشد ، به جای پکیج یونیت از کندانسینگ یونیت استفاده می شود.

مطلب پیشنهادی

تفاوت لیبل گلاسه با لیبل صدفی Copy (3) Copy

��������� �ǁ ����� ���� ����� �ǁ ���� ����� ������ ����� ������ �� �� ���� ����. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *