محور جهاد تبیین جوانان است

[ad_1]

ایسنا/ مرکز استاندار مرکزی گفت: هدف جهاد تبیین جوانان است.

فرزاد مخلصه الائمه روز چهارشنبه 25 اسفندماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی در اراک اظهار داشت: جهاد تبیان دارای دو شاخه اصلی است که هر دو با هدف جوانان است.

وی افزود: شاخه اول جهاد تبیین، بیان، ترویج و تبلیغ موفقیت ها و دستاوردهای نظام و انقلاب است که جنبه فعال و مثبت دارد و شاخه دیگر رفع شبهات، تحریف ها، ابهامات و ابهامات است. با دست کم گرفتن موفقیت ها و انحرافات مقابله کنید.”

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع جهاد گفت: اولین توصیه مقام معظم رهبری در اعلام گام دوم انقلاب، توصیه امید به آینده و نگاه خوش بینانه و امیدوارانه به آینده است که باید به آن توجه شود. به طور جدی در نظر گرفته شده است.”

استاندار مرکزی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در اواسط دهه اول مرحله دوم قرار دارد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با شرایط قدرتمندتر از گذشته به دهه پنجم رسیده است و این یک پدیده استثنایی است. هیچ یک از انقلاب های جهان دهه سوم را طی نکرد، حتی انقلاب های دینی انبیای الهی در دهه سوم با شرایط خاصی مواجه شد. انقلاب اسلامی به فضل الهی، همت مردم و رهبر فرزانه، جمهوری اسلامی در این جایگاه قرار دارد.

وی گفت: برای مقابله با مسائل اجتماعی مانند طلاق باید یک برنامه جدی تدوین کنیم. انتظار می‌رود از این نظر سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی، گروه‌ها، نهادها و سازمان‌های مختلف تلاش کنند تا این معضل را کنترل کنند، زیرا این یک امر بین‌نهادی است.

ایده های مبتنی بر فناوری و دانش به ویژه مورد حمایت قرار می گیرند
خواندن

وی افزود: دغدغه سمن ها قابل احترام است و امیدواریم در دولت سیزدهم به سمت مسائل و دغدغه های این قشر پیش برویم و شاهد تغییرات زیادی در این حوزه ها باشیم.

استاندار مرکزی افزود: پروژه های ناتمام زیادی در کشور وجود دارد که بالغ بر 80 تا 90 هزار پروژه در نقاط مختلف کشور است.

مخلص الائمه گفت: برای تکمیل این پروژه ها به اعتبارات زیادی از سوی دولت نیاز است که هیچ دولتی توان پرداخت آن را ندارد و باید بودجه هر سه دهه کشور صرف تکمیل پروژه های ناتمام شود.

وی ادامه داد: تکمیل این طرح ها نیازمند اولویت بندی جدی است، دولت سیزدهم هیچ طرح جدیدی را بررسی نخواهد کرد و اگر اجرای طرحی آغاز شود مربوط به بخش خصوصی و غیردولتی است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: گشایش هایی در شرایط اقتصادی کشور بدون توجه به سیاست بین المللی صورت گرفت و شرایط بهتری حاکم شد که نتایج آن در سال آینده مشخص می شود. پروژه ها نیاز به اولویت بندی جدی دارند و دولت سیزدهم به دنبال کار جدیدی نیست و اگر برنامه ای اجرا شود هم بخش خصوصی و هم غیردولتی را درگیر می کند.

وی گفت: سال آینده سال ویژه ای برای کشور است و دولت هدف مشخصی را تعیین کرد و امسال دولت سیزدهم روی مبارزه با کرونا و واکسیناسیون متمرکز شد که باعث شد ششمین اوج به سرعت پشت سر بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط نوروز امسال با دو نوروز گذشته متفاوت است که با حمایت مردم، تلاش دولت و حمایت شرکت‌های دانش بنیان، دانشمندان و جوانان ایجاد شده است. تولید واکسن».

واکنش مربی تنیس روی میز به انتقاد بازیکنان
خواندن

استاندار مرکزی گفت: سال آینده سال رشد اقتصادی است که در این راستا تمرکز دولت خواهد بود، بنابراین لازم است دستگاه های فرهنگی و اجتماعی سواد اقتصادی خود را در رابطه با این مفهوم و ابعاد آن افزایش دهند تا سطح جامعه افزایش یابد. چشم انداز اقتصادی». تحقق هدف دولت برای رشد اقتصادی هشت درصدی.

رشد اقتصادی کشور از جمله فروش نفت از زمستان امسال بسیار چشمگیر بوده است، اما انتظار می رود رشد اقتصادی در سال جدید نفتی نباشد زیرا درآمدهای نفتی مولد نیست و انتظار می رود در بخش های کلیدی سرمایه گذاری شود. “، او گفت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی دولت مرکزی نیز در این نشست گفت: ستاد ساماندهی جوانان بیمارستانی برای برشمردن مشکلات و کمبودهای حوزه جوانان است.

بهنام نظری افزود: باید جوانان را به شناخت واقعی از خود و محیط زیست رساند و همه نهادها، ارگان ها و حوزه های مرتبط در حوزه جوانان با آن ها همکاری کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی دولت مرکزی ادامه داد: عدم نگاه جدی و عمیق به جوانان و مسائل آنان، تهدیدهای جدی در جامعه است.

نظری بیان کرد: سمن ها نیز بازوهای مهارت در بخش های مختلف به ویژه جوانان هستند که باید از این بخش نهایت استفاده را ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این نشست گفت: به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان مرکزی، دبیرخانه دائمی شبکه ملی سمن های فرهنگی در حوزه جوانان توسط وزارت ورزش و جوانان ایجاد شد.

شوخی شاهرخ استخری با قسمت آخر زخم کاری - خبرگزاری تابناک
خواندن

عابد حقدادی بیان کرد: تشکیل این شبکه یکی از نیازهای ویژه است که ریاست آن به ریاست مجمع جوانان محول شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سفر وزیر آموزش و پرورش و جوانان به استان مرکزی 13 پروژه مهم افتتاح شد. وی درباره هفته جوان گفت: این برنامه با همکاری سپاه ناحیه اراک در این شهرستان و سایر شهرستان های استان مرکزی انجام شد.

حقدادی افزود: برای هفته جوان امسال برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده که قرار است بخشی از آن در ایام نوروز برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تاکید کرد: متاسفانه یک درصد از بودجه پژوهشی برای این نهاد هزینه نشده است و نیاز است در حوزه نیازسنجی جوانان تحقیقاتی انجام شود.

حقدادی خاطرنشان کرد: استان مرکزی اولین استانی است که فعالیت های اردوهای جهادی را در حوزه ورزش و جوانان با همکاری سپاه دنبال می کند و تاکنون گام های خوبی در این زمینه برداشته است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی همچنین گفت: اوقات فراغت 1401 نسبت به دو سال گذشته متفاوت است و لازم است با توجه به برنامه ریزی و نظارت بر برنامه های اوقات فراغت در سال آینده به صورت ویژه برنامه ریزی و نظارت شود. بهبود شرایط عروق کرونر.” .

محمدرضا جعفری ادامه داد: تعیین فعالیت های مناسب برای جوانان و نوجوانان ضروری است.

وی تاکید کرد: جوانان سرمایه های این کشور هستند و لازم است ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی برنامه جامعی برای این قشر داشته باشد.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *