وویچ: انگار سال ها در ایران زندگی کرده ام/ تمام تلاشم را برای موفقیت در هندبال انجام می دهم

[ad_1]

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: بعد از ورودم به ایران رفتار سران فدراسیون با من طوری بود که احساس کردم سال ها در این کشور زندگی کرده ام، بدون شک تمام تلاشم را خواهم کرد. برای رشد هندبال ایران.”

به گزارش ایسنا، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال امروز (یکشنبه) به همراه وسلین وویچ سرمربی تیم ملی هندبال با دکتر کیکاوس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک. وسلین وویچ سرمربی هندبال ایران در دیدار با کیکاوس سعیدی گفت: خوشحالم که در کمیته ملی المپیک در خدمت شما هستم و در این صحبت های کوتاه متوجه شدم اطلاعات دقیقی از این رشته ورزشی دارید. با توجه به حضور او در تیم ملی کاراته جالب است بدانید اولین ورزش من کاراته بود و کمربند مشکی کاراته هستم.

ملی پوش هندبال ایران ادامه داد: از حمایت های رئیس کمیته ملی المپیک از هندبال قدردانی و قدردانی می کنم و می دانم که نگاه ویژه ای به هندبال دارند و در این رشته تبحر دارند و همین موضوع باعث تحریک بیشتر ما می شود. در مورد آسیب های ورزشی درست صحبت کردید و این نشان می دهد که به خوبی از ماهیت ورزش های مختلف آگاه هستید و من نیز علاقه زیادی به بازدید از آکادمی ملی المپیک دارم.

صفحه مورد نظر شما یافت نشد.
خواندن

وویویچ در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون پس از ورود به ایران به گونه ای با من برخورد کردند که احساس کردند سال ها در این کشور زندگی کرده ام و بی شک تمام تلاشم را برای رشد و موفقیت هندبال ایران انجام خواهم داد.

در این جلسه کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک با خیر مقدم به علیرضا پاکدل و مربی تیم ملی هندبال گفت: فدراسیون هندبال یکی از فدراسیون هایی است که برنامه اصولی، هدفمند و پرتلاش دارد و رئیس فدراسیون زحمتکش مطابق با تاکید دکتر. صالحی امیری در حمایت از فدراسیون های برنامه محور و پرتلاش کمیته ملی المپیک حمایت خوبی از این فدراسیون دارد.

وی خطاب به سرمربی تیم ملی گفت: ایشان را به خوبی به عنوان بازیکن و مربی در رشته هندبال می شناسم و می دانم که افتخارات زیادی در این رشته و بدون شک هندبال ایران با حضور آقای پاکدل و آقای پاکدل کسب کرده است. تیم اجرایی او و شما روزهای خوبی خواهید داشت و پیش رو خواهید بود.

همه جای کشور از ما واکسن برکت می خواهند/مردم قدرشناسی داریم - خبرگزاری مهر
خواندن

دکتر. سعیدی افزود: هندبال یکی از رشته های پرطرفدار است که کارشناسان و امکانات آکادمی ملی المپیک در خدمت تیم ملی و کادر فنی تیم ملی هندبال خواهند بود. برنامه خوبی برای تست آمادگی جسمانی در تیم های مختلف برای پیشگیری از آسیب های ورزشی داریم و قرار است همین برنامه را برای هندبال نیز اجرا کنیم و از این نظر سرمربی تیم ملی می تواند از امکانات ملی نیز بازدید کند. آکادمی المپیک

دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به موفقیت های اخیر هندبال گفت: قطعا هندبال ایران با مدیریت خوب آقا در سکوهای مختلف آسیایی و جهانی. این امر مستلزم برنامه ریزی، استعدادیابی، تامین امکانات و جلسات مختلف تدارکاتی است و در این راستا کمیته تا حد امکان از هندبال حمایت کامل خواهد کرد.

وی افزود: علیرغم پتانسیل و استعداد بالای ایران در هندبال و هواداران زیادی که در این رشته دارد، شخصیت علمی و جدی آقای پاکدل که همواره ارتباط تنگاتنگی با کمیته دارد باعث رشد و توسعه این کمیته شده است. سوموس آینده درخشانی را برای هندبال ایران با حضور دکتر پاکدل و سرمربی جدید می بینم و کمیته ملی المپیک هر کاری که لازم باشد برای کمک به هندبال ایران انجام خواهد داد.

هوادار پالمیراس پس از دیدار با چلسی کشته شد
خواندن

در این نشست همچنین هدیه ای به رسم یادبود از سوی دبیرکل کمیته ملی المپیک به مربی تیم ملی هندبال ایران اهدا شد. در ادامه مربی تیم ملی هندبال مردان پس از پایان جلسه از موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک بازدید و سپس برای بازدید از امکانات مختلف آکادمی ملی المپیک به آکادمی ملی المپیک رفت.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *