پرداخت مطالبات باغداران محصول سیب درختی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته جاری

[ad_1]

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش‌های شبانه روزی و اقدام ضربتی مطالبات باغداران و تولید کنندگان محصول سیب درختی صنعتی(درجه ۳ و یا زیر درختی)تا پایان هفته جاری پرداخت می‌شود.

قدرت الله ویسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در راستای اهداف و سیاست های حمایتی دولت از تولید کنندگان بخش کشاورزی و جلوگیری از فساد و ضایعات محصول سیب های تولیدی، افت قیمت ها و جلوگیری از واسطه گری، پیرو مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و هیات دولت به استان و با پیگیری های استاندار، نماینده شهرستان بویراحمد، دنا، مارگون ….در مجلس شورای اسلامی، ریاست سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی استان و براساس مجوز وزیر جهاد کشاورزی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران توسط اتحادیه ها و شبکه های تحت نظارت سازمان تعاون روستایی از تاریخ ۲۴ مهرماه تا ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰ در نقاط مختلف شهرستان‌های بویراحمد و دنا اقدام به خرید بیش از ۸۰۰۰ تن محصول سیب درختی صنعتی از باغداران کرده ایم.

ببینید | گشتی در کوچک ترین چایخانه دنیا در بازار تهران - خبر آنلاین
خواندن

وی اظهار کرد: این میزان خرید مطابق گواهی و با ارایه لیست از مراکز خدمات جهاد کشاورزی با نظارت کامل انجام و به کارخانجات خارج از استان حمل شد.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ضمن تشکر و قدردانی ویژه از مدیرعامل محترم سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و مجموعه بازرگانی با یک اقدام ضربتی مبلغ ۱۱ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان بابت بهای سیب صنعتی و به ازای هر کیلوگرم ۱۴۶۰۸ ریال تا پایان این هفته به باغداران پرداخت خواهد شد.

ویسی عنوان کرد: خوشبختانه در رابطه محصول گوجه فرنگی در سال گذشته در قالب خرید حمایتی میزان ۱۴هزار تن این محصول در شهرستان های گرمسیری توسط اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بویراحمد خرید و به کارخانجات رب گوجه فرنگی در استان‌های اصفهان و فارس حمل شد و  بالغ بر پنج میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان علاوه بر مبلغ خرید هر کیلوگرم از کشاورزان یارانه به کشاورزان پرداخت شد.

سامورایی برگزیده 2022؛ بهانه ای برای ملاقات با سدان خاص ژاپنی(+عکس) - عصر ایران
خواندن

وی بیان کرد: بعد از گذشت چندین سال مجوز در قالب خرید تضمینی برای استان صادر شده و امیدواریم بتوانیم با حمایت همه دست اندرکاران و مسئولین و متولیان بخش کشاورزی محصولات استان را به کشور معرفی و حامی کشاورزان عزیز باشیم.

پرداخت مطالبات باغداران محصول سیب درختی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته جاری

پرداخت مطالبات باغداران محصول سیب درختی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته جاری

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای حوادث

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *