گفتگوی تلفنی محمود عباس و بلینکن درباره قدس اشغالی

[ad_1]

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که محمود عباس در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه آمریکا به شدت با هرگونه تغییر در وضعیت تاریخی کنونی قدس اشغالی مخالفت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری وفا، وزیر امور خارجه آمریکا در گفت و گوی تلفنی با محمود عباس آخرین تحولات در سرزمین های فلسطینی به ویژه بیت المقدس و مسجد الاقصی را مورد بررسی قرار داد.

عباس در این تماس تلفنی به بلینکن از حملات وحشیانه نظامیان رژیم اشغالگر به قدس و شهرک نشینانی که روزانه به مسجد الاقصی حمله می کنند، اطلاع داد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر رد کامل هرگونه تغییر در وضعیت تاریخی کنونی در قدس اشغالی تاکید کرد و خاطرنشان کرد که این حملات صدها نفر را مجروح و دستگیر می کند.

عباس هشدار داد که ادامه حملات به شهرها، شهرک‌ها و اردوگاه‌های فلسطینی و همچنین ترورها و سایر حملات وحشیانه عواقب وحشتناک و غیرقابل تحملی خواهد داشت.

نقشه برداری سه بعدی از سطح ماه فقط با راه رفتن!
خواندن

بلینکن همچنین به محمود عباس گفت که اسرائیل از لزوم پایبندی به مکان تاریخی مسجد الاقصی و آزادی و امنیت نمازگزاران مسلمان برای دسترسی به حرم آگاه است.

بلینکن همچنین بر مخالفت کشورش با خشونت شهرک نشینان، تخریب منازل، اخراج ساکنان و تهاجم نظامی اسرائیل به منطقه A تاکید کرد و از اسرائیل خواست برای بهبود وضعیت گام بردارد.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *