امیدوارم مشکلات مازندران در هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور حل شود

[ad_1]

ایسنا/ مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با ابراز امیدواری نسبت به رفع مشکلات مازندران در سفر استانی رئیس جمهور در هفدهم، گفت: بودجه های خوبی در استان تصویب شد که همه آنها تخصیص یافت و تصمیمات خوبی برای مازندران گرفته شد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه 20 اسفند ماه در مصلی مرکزی مازندران با اشاره به توانمندی های مازندران و سفر هفدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار امیدواری کرد: بودجه های خوبی در استان تصویب شد، همه تخصیص یافت و تصمیمات خوبی برای مازندران گرفته شد.

وی گفت: آیت الله رئیسی دو سال پیش به عنوان رئیس قوه قضائیه به مازندران سفر کردند و در جریان مشکلات استان هستند و امیدواریم سفر امروز زمینه ای برای رفع مشکلات و گلوگاه های استان باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: در آستانه عید نوروز کسانی که توانایی مالی دارند به اطرافیان خود که از امکانات مالی خوبی برخوردار نیستند توجه کنند و این یک وظیفه انسانی است.

آریا نهال از سایت جدیدش رو نمایی کرد - باشگاه خبرنگاران
خواندن

محمدی لائینی شهادت دو تن از پاسداران انقلاب اسلامی را که در دمشق توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند تسلیت گفت.

وی با اشاره به اینکه دوشنبه روز قبل از جوانی است، مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان را تبریک گفت و گفت: جوانان در معرض آسیب ها و تهدیدها هستند و خانواده ها باید توجه داشته باشند که فرزندانشان در معرض تهاجم غرب هستند. خودت را نگذار

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: سالگرد بمباران شیمیایی حلبچه توسط صدامیان بعثی یکی از مناسبت هایی است که نشان می دهد گرگ های وحشی دشمن ما بودند و در مقابل آنها پیروز شدیم. همچنین در سالروز یادگار امام در 26 اسفند که یار انقلابی و رهبر انقلاب بود و پدر بزش گوار بود گفت: من بر ملت حق ندارم و حق ملت است. بالای سر ما. .

محمدی لائینی افزود: دستاورد حریم هوایی سپاه این است که اخیراً به فضا پرتاب شد و هر 90 دقیقه یک بار در فاصله 500 کیلومتری به دور زمین می چرخد ​​و جمهوری اسلامی گامی مستقل در حوزه فناوری برداشته است.

با ادامه اعتراضات، گذرگاه بزرگ مرزی آمریکا و کانادا همچنان بسته است
خواندن

وی با تاکید بر خوداتکایی کشور در مسیر رشد گفت: فاز نهایی تولید واکسن توسط بنیاد برکت به پایان رسیده و بزرگترین کارخانه واکسن سازی در غرب آسیا محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: برخی از سیاست های ما در گذشته اشتباه بود، مسئولان ناکارآمد بودند و هرجا به مردم و اقتصاد مقاومتی و خط انقلاب نگاه کردیم، پیشرفت کردیم.

آیت الله محمدی لائینی به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتدار ملی اشاره کرد و افزود: قدرت دفاعی یکی از سلاح های اقتدار ملی است و این انحراف است که به دنبال مسائل نظامی نباشیم تا دشمنان حساس نباشند و اینکه فکر کردن خطرناک و ساده لوحانه است.” اگر قدرت نظامی قوی نداشتیم، قبلاً به ما حمله کرده بودند و اگر یکی زد و ده تا بخورد، باید به آمریکا تکبر نشان دهیم.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *