انواع لوازم مورد استفاده در تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

تخته های خرد کردن / چاقوها
امروزه انواع مختلف تخته های خرد کردن ، تخته های شیرینی پزی ، و تخته های ورز دادن در بازار موجود است. این تخته ها برای خرد کردن سبزیجات و تهیه نان بسیار مهم هستند. در حالی که ، چاقو نیز یکی دیگر از تجهیزات ضروری آشپزخانه است که شامل انواع مختلف چاقو برای برش گوشت ، سبزیجات ، نان ، شیرینی ، تخم مرغ و بیسکویت است.
سرخ کن های عمیق
سرخ کن های تجاری یکی دیگر از تجهیزات محبوب و ضروری آشپزخانه هستند. بسیاری از رستوران ها از سرخ کن های عمیق استفاده می کنند. مقدار زیادی غذای بیرون ریز در سرخ کن عمیق پخته می شود. آنها روغن زیادی برای پخت اقلام مختلف دارند. این دستگاهها اغلب در واحدهای یک ، دو و سه به فروش می رسند تا نیازهای آماده سازی مواد غذایی را برآورده کنند. غذاهای منجمد با سرخ کن های مرغوب به راحتی طبخ می شوند.
پوست کن و برش دهنده
هدف دستگاه های لایه بردار و برش دهنده همان برش دهنده ها است. به طور قابل توجهی ، لایه برداری اگر به صورت دستی انجام شود می تواند زمان بیشتری نسبت به برش یا برش داشته باشد. از این رو ، می توان از یک وسیله تجاری تجاری برای پردازش مواد غذایی ، که به راحتی با لایه برداری یا برش مقابله می کند ، استفاده کرد.
نان ساز و غذاساز
یکی از مهمترین تجهیزاتی که بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، تهیه نان به ویژه برای رستوران هایی است که با پوسته پای ، کیک های پنیرکی ، بیسکویت و بسیاری از نان های دیگر سرو کار دارند. بسیاری از سازندگان جمع و جور نان وجود دارند که این روزها در بازار موجود هستند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. آنها با طیف گسترده ای از ویژگی های برجسته مانند تنظیم خودکار دما ارائه می شوند.
مخلوط کن
بلندرها یکی دیگر از تجهیزات شگفت انگیز تجاری آشپزخانه هستند که می توانند با کارایی و سرعت بیشتری یک مخلوط شگفت انگیز ایجاد کنند. و هیچ وسیله دیگری برای آشپزخانه های تجاری وجود ندارد که به راحتی از مخلوط کن استفاده شود. داشتن مخلوط کنی که بتواند نیازهای تأسیسات را برآورده کند ضروری است زیرا بدون آن ، زمان و تلاش برای تهیه هر ظرف تقریباً دو برابر می شود.
تمیز کننده فشار

انواع لوازم آشپرخانه های صنعتی
خواندن

 

 

http://danteyhop51739.pages10.com/–36141747

 

http://paxtonuhor63951.blogocial.com/–33522847

 

http://andyqxee06273.onesmablog.com/–37552450

 

http://trevordnrt62840.bloguetechno.com/–34139983

 

مطلب پیشنهادی

جدیدترین مدل کفش اسپرت دخترانه

جدیدترین مدل کفش اسپرت دخترانه : امروزه خرید کفش اسپرت و کتانی برای دختران جوان به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *