اگر در نهضت ملی مسکن اشتباه کنیم چه؟

[ad_1]

در طرح نهضت ملی مسکن که دیروز مهلت ثبت نام آن به پایان رسید، بیش از 5 میلیون و 300 هزار نفر ثبت نام کردند و مشمولان تا پایان خرداد 1401 تخصیص می یابند. بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، در صورتی که فردی واجد شرایط باشد و نام وی واجد شرایط نباشد باید به اداره کل راه و شهرسازی استان یا شهر جدید مربوطه مراجعه کند.

به گزارش ایسنا، 29 اسفند ماه 1400 آخرین مهلت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن برای تمامی گروه ها. تمام شده. به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی بیش از 5 میلیون و 300 هزار نفر در دو طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد 477 هزار نفر مرد مجرد 23 تا 45 ساله هستند.

اصلاح سه شرط اولیه برای حدود 90 درصد متقاضیان انجام می شود و شرط چهارم که سابقه سکونت است در استان یا شهر جدید مورد نظر در نظر گرفته شده است.

دانلود و ذخیره ویدیوهای یوتیوب با این 3 ابزار رایگان بدون نیاز به نصب اپلیکیشن - ایلنا
خواندن

محمود محمودزاده با تاکید بر اینکه طبق برنامه زمان بندی شده تا قبل از تابستان 1401 نتیجه نهایی به داوطلبان اعلام می شود، گفت: این بدان معنا نیست که نتیجه نهایی در آن تاریخ به همه اعلام می شود، بلکه به صورت گروهی از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. ارائه شود و هر گروهی که در ابتدا نهایی شود، زودتر اطلاع رسانی خواهد شد، اما تا پایان خرداد ماه همه نامزدها تعیین خواهند شد.

وی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: اگر فردی واجد شرایط است و به هر دلیلی نامش در بین واجدین شرایط نیست باید به اداره کل راه و شهرسازی که درخواست کرده یا به شهر جدید مراجعه کند. جایی که برای مسکن درخواست دادید.” , بازنگری مدارک را ببینید و در صورت وجود خطا بازیابی و اصلاح می شود.

نهضت ملی مسکن در یک نگاه

بنابراین گزارش، جهش قانون تولید و عرضه مسکن (نهضت ملی مسکن) مصوب 26 مرداد 1400 یکی از طرح های بزرگ دولت سیزدهم است. با تلفیق نهضت ملی مسکن و اقدام ملی مسکن، دولت در نظر دارد در مدت چهار سال چهار میلیون واحد مسکونی بسازد. بانک ها موظف شدند سالانه 360 میلیارد تومان تسهیلات برای طرح جهش تولید و عرضه مسکن اختصاص دهند.

مراحل ورود به تجارت الکترونیک و راه اندازی کسب و کار اینترنتی - خبرگزاری مهر
خواندن

بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی، 534 هزار واحد در قالب اقدام ملی و 330 هزار واحد در قالب نهضت ملی مسکن در مجموع 864 هزار واحد تکمیل شده یا آماده اجرا تا 14 اسفند ماه است. , 2010. گفته می شود در این دو پروژه تاکنون حدود 40000 واحد افتتاح شده است. به گفته وزیر راه و شهرسازی برای 1.5 میلیون واحد زمین تامین شد. در مجموع بیش از 5.3 میلیون نفر برای دو برنامه حمایتی جنبش ملی مسکن و اقدام ملی ثبت نام کردند.

وام این واحدها در تهران 450 میلیون تومان، سایر کلانشهرها 400 میلیون تومان، مراکز استان ها 350 میلیون تومان، سایر مناطق شهری 300 میلیون تومان و روستاها 250 میلیون تومان با حداکثر سود 18 درصد است. بر اساس آخرین برآوردها قیمت هر مترمربع واحد نهضت ملی مسکن 4.7 میلیون تومان خواهد بود.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

وال استریت ژورنال: عربستان و امارات درخواست بایدن برای گفتگوی تلفنی را رد کردند
خواندن

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *