ایجاد 1246 فرصت شغلی در اردستان

[ad_1]

ایسنا/ اصفهان رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده این اداره در سال گذشته هزار و 246 نفر معادل 96 درصد تعهد خود فرصت اشتغال ایجاد کردند.

مهدی خانی عصر امروز (دوشنبه 25 اردیبهشت) در نشست خبری هفته کارگر گفت: همه ساله از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه به نام هفته کارگر نامگذاری شده است که این هفته با برنامه هایی برای این قشر زحمتکش برگزار می شود. در عصر اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی یک ضرورت جدی و یکی از مهمترین اقدامات برای ایجاد رونق و گشایش های اقتصادی است.

وی با اشاره به برنامه های اداره تعاون در هفته کارگر افزود: در حالی که معتقدیم باید نگاه حمایتی به قشر کارگر در طول سال داشته باشد و مشکلات و موانعی که در کار با آن مواجه هستند بررسی شود، اما در این هفته ویژه برای رفع مشکلات این افراد تلاش می شود.

روش تمیز کردن تلویزیون بدون صدمه زدن به آن - خبرگزاری صدا و سیما
خواندن

به گزارش ایسنا، رئیس تعاون کار و تامین اجتماعی اردستان اظهار کرد: پودر یاقوت و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با چند تن از خانواده شهدای کارگر، سفره خوانی در واحدهای بزرگ صنعتی شهرستان و نماز جمعه با هدف اقامه نماز جمعه. رفع موانع و مشکلات کارگران برگزاری مسابقه فرهنگی پیامکی و ورزش بدنسازی، تجلیل از کارگران نمونه در محل کارگاه از مهمترین برنامه های اداره تعاون کار در هفته جاری خواهد بود.

96 نفر در اردستان مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند

خانی با بیان اینکه پرداخت مقرری بیمه بیکاری مشمول بیمه بیمه شدگانی است که بدون اراده و اراده بیکار شدند، گفت: در حال حاضر 96 نفر در شهرستان اردستان مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند. مدت پرداخت مقرری از لحظه استفاده از مقرری بیمه بیکاری برای مجردها حداقل 6 ماه و حداکثر 36 ماه و برای افراد متاهل یا متعهد حداقل 12 ماه و حداکثر 50 ماه بر اساس در طرح پرداخت بیمه تاریخی عمومی

اتحادیه اروپا بسته تحریمی علیه روسیه را اعلام کرد
خواندن

وی ادامه داد: بازرسان تعاونی در سال گذشته 381 مورد بازرسی دوره ای در محیط های صنعتی و صنفی، 31 مورد بازرسی پرونده و 20 مورد بازرسی از حوادث در کارگاه های صنعتی انجام دادند.

به گزارش ایسنا، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اردستان با بیان اینکه 169 تعاونی در حوزه تولید، توزیع و خدمات در این شهرستان وجود دارد، گفت: از این تعداد 102 شرکت فعال و 67 تعاونی راکد هستند.

خانی گفت: سال گذشته در بازرسی های اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی حدود 26 اتباع بیگانه غیرمجاز در این شهرستان شناسایی و کارفرمایان مربوطه بالغ بر 110 میلیون ریال جریمه شدند.

وی با اشاره به تعهد استخدامی این اداره در سال گذشته گفت: اداره تعاون، کار و تامین اجتماعی در سال گذشته یک هزار و 294 نفر متعهد به استخدام و ثبت نام در سامانه نظارت بوده است. ایجاد شده. این آژانس همچنین در سال گذشته به 40 نفر از افراد واجد شرایط برای نصب در خانه پرداخت کرده است.

اهمیت کیش در جام جهانی قطر
خواندن

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *