برش آهن، مس، فولاد، استیل (3)

برش آهن، مس، فولاد، استیل
برش لیزر آلومینیوم, دستگاه برش لیزر آلومینیوم

یکی از ویژگی های بسیار خوب استفاده از دستگاه CNC این است که می توان با کمک آن طرح های بسیار پیچیده و یا نقشه هایی طراحی نمود که در حالت دو بعدی هستند. تلورانس به دقت برش دستگاه اشاره دارد که هرچه دقت بالاتر باشد کیفیت بهتر خواهد بود. هر چند که سرعت و کیفیت در برش لیزر در قیاس با سایر روشهای برش مثال زدنی است اما ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که دستگاههای برش لیزری نمیتوانند ضخامتی بیشتر از ضخامت برش دستگاههای پلاسما را برش دهند. تولید پلیسه: قطعا هر چه پلیسه تولید شده بعد از برش کمتر باشد، کیفیت نهایی آن بهتر بوده و نیاز به فرآیند ماشینکاری ثانویه کمتر می گردد. اگر ورقات شما از جنس استیل و یا آلومینیوم باشند به دلیل این که ممکن است در حین برش سیاهی در محل ایجاد شود و یا کیفیت کار انجام شده مناسب نباشد در نتیجه باید از گاز نیتروژن برای به دست آوردن نتیجه بهتر کمک بگیرید. بعد از انتخاب دستگاه و خرید آن همراهی متخصصان نوین تاک در تمامی مراحل نصب و پشتیبانی دستگاه ها با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش شرکت در کنار شماست. یکی دیگر از مزیت های دستگاه برش لیزر لوله آهن، برش یکنواخت و مداوم است که نسبت به روشهای سنتی و مکانیکی برش بسیار تمیز و با دقتی را ارائه می دهد؛ در این حالت به علت درگیر شدن بخش کمی از آهن در برش که در برابر گرما قرار گرفته، احتمال تاب برداشتن آهن بسیار کم است.

قیمت فروش مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال
خواندن

برش لیزر آلومینیوم

دستگاه برش لیزری آلومینیوم دارای مزایایی بسیاری می باشد از جمله مزایای استفاده از لیزر، قابیلت اجرای طرح های خلاقانه و پیچیده، انعطافپذیری، دقت بسیار بالا، سرعت بالا، هزینه تولید پایین، اجرای برشهای تکراری یکسان، کیفیت بالای برش لبه، ضایعات و پرتی کم ، تولید همزمان محصولات با ضخامت یکسان بصورت همزمان را می توان نام برد. تمام این متریالها و اشکال و آلیاژ های مختلف آلومینیوم با دقت 20 میکرون با برش لیزری با بالاترین کیفیت امکان پذیر است در صنایع مختلفی مانند صنایع خودرو سازی، لوازم خانه، برودتی و حرارتی، ماشین ابزار و … با توجه به کمترین میزان کرف (Kerf) هنگام برش مس، امکان برش المان های ریز و با ظرافت بالا برای شما وجود دارد. شرکت بیمر توصیه می کند جهت برش انواع فلزات رنگیاز سورس لیزر فایبر IPG یا سورس لیزر GW استفاده کنید زیرا این سورس ها دارای محافظ کانکتور خروجی فیبر نوری در مقابل بازتاب لیزر میباشند که از آسیب دیدن سورس لیزر در هنگام برش فلزات رنگین همچون مس و آلومینیوم محافظت میکند.

دستگاه برش لیزر آلومینیوم

جالب است بدانید که در این روش امکان تاب برداشتن جسم در هنگام فرآنید برش بسیار کم است زیرا که ناحیه موثر حرارتی در این فرآیند بسیار کوچک است. قدرت بازتاب این مواد در حالتی که فلز حرارت دیده و گرم شده، به شدت افزایش یافته و به محض ذوب شدن به شدت کم می شود؛ در نتیجه قدرت بازتاب اشعه لیزر مس در حالت مذاب از 70% کمتر می شود. فواید برش لیزری آلومینیوم سرعت بالا و هزینه کم با دقت بسیار زیاد میتوان نام برد که امروزه بالاترین تکنولوژی در صنعت برش فلزات است. اما از آنجایی که اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقیق قطعات میباشد، لازم است نور خارج شده با کمک لنز فوکوس به حالت نقطهای درآمده تا قدرت آن چندین برابر شده و توانایی برش اجسام و قطعات را داشته باشد. برش فلزات به وسیله دستگاه لیزر، نوعی برش غیرتماسی است که بر اساس فرآیند تولید حرارت از گرمای کانونی و انرژی حرارتی تولید شده توسط دستگاه لیزر، از دریچهای باریک به هدف برش نشانه گرفته میشود تا قسمت مورد نظر را برش دهد. همان طور که قبلا نیز به این امر اشاره کردیم با گذشت زمان نیاز به دستگاه های دقیق تر که کار را برای بشر آسان تر کنند بیش تر از پیش احساس می شده است.

خرید مبل تختخواب شو پایه فلزی
خواندن

​This da ta has ​been writt᠎en by G​SA C​ontent Gen​er ator D᠎emov er​si on​!

آلومینیوم به دلیل سبک بودن، براق بودن، مقاومت بسیار بالا در مقابل اکسید شدن و زنگزدگی و همچنین مقاوت بسیار بالا در برابر تنشها و کرنشها یکی از محبوبترین متریالها در بین قطعهسازان در بسیاری از صنایع است. به طور کلی، ورق فولاد ضخیم، قدرت بیشتری برای برش آن مورد نیاز است. به همین دلیل است که برش ورقه های آلومینیومی ممکن است باعث بازگشت انعکاس از فلز به سمت دستگاه لیزر گردد و به آن آسیب وارد کند. این دو تفاوت با سایر دستگاه ها سبب می شود که قیمت این دستگاه نیز با سایر دستگاه ها متفاوت باشد. به طور کلی ، برای تجهیزات برش لیزری با همان قدرت ، سرعت برش دستگاه برش فایبر بیشتر از دستگاه YAG است. لازم به ذکر است کار با این دستگاه ها پیچیده نبوده و با دریافت آموزش های لازم و کسب تجربه قابل انجام برای بسیاری از افراد می باشد. ورق آلومینوم در بسیاری از صنایع از جمله صنایع ساختمانی، لوازم خانگی، وسایل آشپزی ، پلاک سازی، صنایع هوا فضا، صنعت حمل و نقل، و سایر صنایع قابل استفاده می باشد. در بسیاری از شرکت ها به دلیل اینکه آلومینیوم لیزر را منعکس می کند و به دستگاه آسیب می رساند، در استفاده از دستگاه لیزر برای برش آلومینیوم تردید دارند اما با ورود دستگاه های جدید برش لیزر این مشکل به وسیله سنسورهایی به خوبی برطرف شده است. This ᠎data w as generated  by G SA Conte​nt G​ener​at᠎or DE MO!

قطب تولید یخچال ویترینی مغازه فریزان
خواندن

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد برش لیزر آلومینیوم بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی

مشاوره وکیل آنلاین طلاق رایگان و ۲۴ ساعته

مشاوره وکیل آنلاین طلاق رایگان و ۲۴ ساعته مشاوره وکیل آنلاین در زمینه طلاق از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *