برگزاری اولین جشنواره رسانه ای «حریم رسالت» ویژه خبرنگاران زن

[ad_1]

ایسنا/ گیلان رئیس بسیج رسانه گیلان از برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای ویژه بانوان با عنوان «حریم رسالت» خبر داد و گفت: این جشنواره در شش محور برگزار می شود.

مهدی پارسا در جمع خبرنگاران از برگزاری اولین جشنواره رسانه ای ویژه بانوان با عنوان «حریم رسالت» خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت و نقش بانوان در عرصه رسانه جشنواره حریم خصوصی رسالت را برگزار خواهیم کرد. «برای یک رسانه ارزشمند باید برای این قشر از جامعه و به نفع انقلاب و نظام کار کرد.

وی جشنواره «حریم رسالت» را فرصتی برای تولید محتوای ارزشمند در جبهه انقلاب دانست و افزود: 60 درصد رسانه های هدف کشور را بانوان تشکیل می دهند و در استان گیلان بانوان نقش مهمی در ایجاد و اطلاع رسانی افکار عمومی دارند. “

مدیر بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه بیش از نیمی از خبرنگاران گیلان را بانوان تشکیل می دهند، گفت: ظرافت و سخت گیری بانوان در کار رسانه ای در طول فعالیت این مجموعه همواره منشأ تحولات خوبی بوده و از این رو، اولین وسیله ارتباط ویژه جشنواره.” ما زنان را در شش محور در سراسر کشور نگهداری می کنیم.

هنر انقلاب هنری دردناک و مسئولیت پذیر در قبال مردم است.
خواندن

پارسا، شناسایی زنان و ترویج روحیه خوداتکایی، نقش زنان در فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت، زنان و اشتغال زایی، کارآفرینی و دانش پایه، نقش عفاف و حجاب در کاهش آسیب های اجتماعی، جوانان و راهکارها و پیشنهادها و خانواده و کرونا یکی از محورهای این جشنواره را «قداست رسالت» دانست و خاطرنشان کرد: حضور بانوان در عرصه های مختلف و نقشی که در حل مشکلات استان دارند بسیار است. تاثیر گذار .

وی از زنان در رسانه ها خواست تا به نقش زنان در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، تجاری و … منعکس شوند. و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد ایثار و روحیه جهادی زنان رزمنده هستیم و استان گیلان دارای 38 شهید زن است. مادران و همسران رزمندگان نیز با اعزام عزیزان خود به جبهه ها حماسه های بسیاری آفریدند.

رئیس بسیج رسانه گیلان فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت را برگرفته از فرهنگ عاشورا دانست و گفت: بانوان خبرنگار باید فرهنگ ایثار و شهادت را با هنر رسانه ای منعکس کنند.

وی با بیان اینکه امروز زنان در کنار مردان در عرصه های اقتصادی اجتماعی حضور دارند، تاکید کرد: زنان می توانند شعار «تولید» را محقق کنند. کارفرمایان، «کمک های دانش محور که در نهایت منجر به رشد اقتصادی کشور می شود.

آماده سازی یک صبحانه لذیذ + فیلم - باشگاه خبرنگاران
خواندن

پارسا با اشاره به عفاف و حجاب، نقش مهمی در مثبت اندیشی و کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کند و افزود: همه اقشار به ویژه بانوان باید به اهمیت، نقش و کارکرد عفاف و حجاب کمک کنند.

رئیس بسیج رسانه گیلان از خبرنگاران خواست تا به دقت مشکلات استان را رصد کرده و تحلیل صحیحی از وضعیت موجود برای ارائه راهکار بیان کنند و گفت: با تلاش رسانه ها فرهنگ سازی و مطالبه گری و آگاه سازی جوانان جامعه صورت می گیرد. ، پیرمرد مملکت نباشیم.

وی ضمن قدردانی از رسانه ها در ایام کرونا برای اطلاع رسانی و اطلاع رسانی برای مقابله با این بیماری گفت: به زودی دبیرخانه دائمی جشنواره حریم رسالت در گیلان راه اندازی می شود.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: بانوان رسانه ای علاقه مند به شرکت در اولین جشنواره «حریم رسالت» می توانند آثار خود را در قالب تیتر، خبر، گزارش، یادداشت، عکس و فیلم که در بازه زمانی 15 فروردین 1400 تا 15 فروردین منتشر شده است تولید کنند. 15 خرداد 1401. به شماره 09058125254 ایمیل “harimeh.resalat@yahoo.com” یا واتس اپ بزنید.

بازگشایی ورودی پارک های جنگلی
خواندن

پارسا بر افزایش تولید و پخش خبرهای خوش در استان گیلان تاکید کرد و اظهار داشت: باید جبهه واحدی در تراز انقلاب برای مطالبه گری مسائل و مشکلات استان تشکیل شود.

وی همچنین خواستار شبکه سازی و ساخت جبهه رسانه های محلی در راستای اهداف نظام شد و گفت: در زمینه آموزش خبرنگاری به ویژه در شهرستان ها با مشکل مواجه هستیم و به همین دلیل به زودی 200 خبرنگار تربیت خواهیم کرد.

رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه خبرنگاران باید سواد رسانه ای را در دستور کار قرار دهند، خاطرنشان کرد: باید اقشار مختلف جامعه را سواد رسانه ای تربیت کنیم و جهاد تبیین را که یکی از خواسته های رهبر معظم انقلاب است دنبال کنیم. .

وی رتبه بندی خبرنگاران را اولین گام برای حل مسائل صنفی در رسانه دانست و گفت: خبرنگاران گرفتار معضل شغلی نشوند و بیمه داشته باشند.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *