بستری شدن 60 نفر و فوت 2 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونر در فارس

[ad_1]

ایسنا/ فارس آمارهای شیوع ویروس کرونا در فارس حاکی از آن است که طی 24 ساعت گذشته 60 مورد بستری در بیمارستان و 2 مورد فوتی جدید بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان فارس به ثبت رسیده است.

آخرین گزارش آماری از شیوع بیماری عروق کرونر در فارس، از ابتدای شیوع این بیماری تا بامداد پنجشنبه 4 فروردین در فارس، تعداد بیماران شناسایی شده به 618 هزار و 370 نفر رسید.

بر اساس این آمار، این تعداد بیمار با انجام 2 میلیون و 95 هزار و 426 آزمایش تشخیص مولکولی و آزمایش سریع شناسایی و یا در بیمارستان بستری و یا در منزل جدا شده اند.

گزارش آماری شیوع بیماری عروق کرونر در فارس نیز حاکی از آن است که از مجموع بیماران شناسایی شده 609 هزار و 63 نفر بهبود کامل یافته اند.

بر اساس همین آمار و با پذیرش 60 بیمار جدید در 24 ساعت گذشته، تعداد کل بیماران مثبت یا مشکوک با علائم در بیمارستان های فارس به 345 نفر رسید.

رابطه بین آلودگی هوا و بروز و عود بیماری التهابی روده
خواندن

بر اساس این گزارش آماری، از مجموع بیماران بستری، 66 بیمار به دلیل وخامت وضعیت جسمانی تحت مراقبت های ویژه در بخش های آی سی یو قرار می گیرند.

متاسفانه طی 24 ساعت گذشته دو استان دیگر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان کوید 19 از زمان شیوع این بیماری به 7968 نفر رسیده است.

گزارش آماری وضعیت واکسیناسیون کرونا در فارس نیز نشان می‌دهد که 7 میلیون و 969 هزار و 688 دوز واکسن به اعضای گروه‌های هدف شهرستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی شیراز تزریق شده است.

بر اساس همین گزارش، از مجموع واکسن های تزریق شده، 3 میلیون و 394 هزار و 413 دوز دوز اول، 3 میلیون و 85 هزار و 280 دوز دوز دوم و 1 میلیون و 489 هزار و 993 دوز دوز سوم بوده است.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *