بیش از دو برابر تعداد فوتی های کرونا در اردبیل

[ad_1]

ایسنا/ اردبیل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 19 بیمار جدید مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که 7 بیمار جان خود را از دست دادند.

علی محمدیان 17 اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: در 24 ساعت گذشته 19 بیمار جدید مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که 7 بیمار جان خود را از دست دادند.

وی افزود: تعداد کل واکسن های تزریق شده در استان اردبیل در نوبت اول، دوم و سوم 2 میلیون و 137 هزار و 122 واکسن بوده که از این تعداد 952 هزار و 960 واکسن مربوط به نوبت اول، 827 هزار و 639 واکسن مربوط به نوبت دوم بوده است. و 356 هزار و 523 واکسن مربوط به نوبت سوم است.

محمدیان با بیان اینکه 27 بیمار عروق کرونر نیز با بهبود نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل ترخیص شدند، افزود: در حال حاضر مجموع بیماران بستری در استان اردبیل 170 نفر است که از این تعداد 40 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

هنر انقلاب هنری دردناک و مسئولیت پذیر در قبال مردم است.
خواندن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرهای پارس آباد، اردبیل، بیله سوار، گرمی، مشگین شهر، نیر و کوثر به رنگ نارنجی و شهرهای اصلاندوز، نمین، سرعین و خلخال به رنگ زرد هستند.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *