تایمز: بریتانیا اوکراین را به موشک های ضد کشتی مجهز می کند

[ad_1]

با توجه به تمرکز روسیه بر بنادر جنوبی اوکراین، این کشور برای مقابله با حملات روسیه به موشک های ضد کشتی نیاز دارد و منابع ناشناس به تایمز گفتند که بریتانیا قصد دارد این نیاز را برطرف کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به وزیران خود گفت که می خواهد اوکراین را به موشک های ضد کشتی مجهز کند تا از تصرف بندر اودسا توسط نیروهای روسی جلوگیری کند.

تایمز به نقل از یک منبع ناشناس نوشت که جانسون در تلاش است اوکراین را به این موشک ها مجهز کند، همانطور که آنها را به سلاح های ضد تانک مجهز کرده بود تا از ورود نیروهای روسی به کیف جلوگیری کند.

به گفته یک منبع ناشناس، بریتانیا «پیش‌بینی کرد که این ستون عظیم تانک‌ها با نمای وسیع و مسطح روبرو خواهد شد و کی‌یف در عرض سه روز سقوط خواهد کرد.» موشک‌های ضد تانک هدایت‌شونده ساخت بریتانیا (موسوم به NLAW) از این اتفاق جلوگیری کردند. به وقوع پیوستن.”

داروهای کمیاب را چطور ردیابی و تهیه کنیم؟ - ایرنا
خواندن

این منبع تاکید کرد که “این بخش از جنگ هنوز تمام نشده است، اما (در حال حاضر) متوقف شده است”، و افزود که تمرکز نیروهای روسیه اکنون در جنوب اوکراین است.

او گفت: «هدف بعدی اودسا است. روسیه با تانک به اودسا نمی رود، بلکه با کشتی می رود. این کشتی نمی تواند مورد هدف موشک های ضد تانک انگلیسی قرار گیرد، (بنابراین) اوکراین چیزی می خواهد که بتواند کشتی ها را نابود کند. نخست وزیر (جانسون) مشتاق است تا به اوکراین در یافتن سلاح کمک کند. ما (بریتانیا) ممکن است همه آنچه را که اوکراینی ها برای مرحله بعدی می خواهند نداشته باشیم، اما به هماهنگ کننده پیش فرض برای سایر کشورها تبدیل شده ایم.

این اظهارات چند روز پس از آن بیان می شود که ولودیمیر زلینسکی، رئیس جمهور اوکراین خواستار موشک های ضد کشتی، از جمله موشک آمریکایی هارپون، که توسط نیروی دریایی بریتانیا استفاده می شود، شد.

لیست آزمایشگاه های تشخیص کووید 19 اعلام شد
خواندن

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *