تشکیل کمیته بررسی فوتی‌های کرونا در بیمارستان‌های خوزستان

[ad_1]

ایسنا/ خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تشکیل کمیته بررسی فوتی‌های کرونا در بیمارستان‌های خوزستان خبر داد.

دکتر حبیب هیبر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در اوج بیماری، مهم کاهش مرگ و میر است، گفت: این موارد هر هفته توسط کمیسیون مرگ و میر ناشی از کرونا در مرکز پزشکی کمکی بررسی می شود.

وی افزود: اگرچه شدت پیشرفت بیماری در برخی از بیماران مبتلا به بیماری های زمینه ای امکان درمان موثر را از بین می برد، اما هدف از این کار افزایش راندمان کاری و کاهش مرگ و میر است.

هیبر گفت: «برای ما مهم است که حتی یک مورد مرگ را کاهش دهیم زیرا این یکی از اعضای عزیز یک خانواده است.

وی با اشاره به پیش بینی ها مبنی بر موج کنونی کرونا، گفت: اگر اپیدمی اکنون کنترل شود، دو هفته از بار بیمارستان ها کاسته می شود، بنابراین بار بیمارستان ها و کادر درمانی همچنان بالاست و حداقل تا دو هفته دیگر. آرام خواهد گذشت، ادامه خواهد داشت.

ضرر 7 میلیارد دلاری و فروش اطلاعات 1.5 میلیارد کاربر فیسبوک - ایرنا
خواندن

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تأخیر در پرداخت حقوق پرستاران، پزشکان و سایر پرسنل، افزود: تلاش می کنیم معوقات را برای تقویت روحیه و در نتیجه بهره وری کارکنان پرداخت کنیم. اقدامات موثری در این زمینه انجام شده است و امیدواریم با همکاری و پاسخگویی به مطالبات دانشگاه جندی شاپور در زمینه بیمه، شرایط بهتری برای کادر درمانی و مدعیان سلامت ایجاد شود.

وی گفت: حمایت های روانی، حضور در بیمارستان ها به همراه کادر درمانی و تلاش برای تکمیل تجهیزات برای تقویت روحیه کارکنان نیز در حال انجام است.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *