تصمیم برای ثبت نام شهروندان حاشیه شهر مشهد / ابعاد ورزشگاه امام رضا (ع) بازنگری شد.

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی وزیر کشور با اشاره به دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان در مشهد گفت: برای رسیدگی به حادثه صبح امروز در ورزشگاه جلسه مفصلی با مسئولان مربوطه داشتیم. رئیس جمهور را معرفی می کنیم.

احمد وحیدی عصر امروز در جلسه هیئت مدیره خراسان رضوی که در سالن کنفرانس صداوسیمای خراسان رضوی با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: ماموریت من حضور در مشهد و شهر کلات بود. در مشهد مسائل اساسی از جمله حمل و نقل عمومی برای زائران و زائران وجود دارد که شهردار به خوبی انجام داد اما همچنان کمبود در این زمینه وجود دارد و باید اقدامات خوبی انجام شود و حداقل چند صد وسیله نقلیه به آن اضافه شود. به این منطقه مشکل دیگر خط مترو است. برای خطوط 2 و 3 حدود 6000 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که البته ممکن است بیش از این هم نیاز داشته باشد.

وی افزود: موضوع دیگر مشکلات حاشیه نشینی در مشهد است. بخشی از این مشکلات مربوط به اسناد ملی و توسعه منطقه و مشکلات آن است. در این زمینه تصمیماتی گرفته شده که یکی از آنها موضوع اتباع بیگانه است. تصمیماتی گرفته شد تا بتوانیم آنها را به طور کامل شناسایی و تایید کنیم.

مروری بر نحوه رتبه بندی معلمان با اصلاحات مجلس + ابهامات، معایب و مزایا
خواندن

وزیر کشور تصریح کرد: همچنین نگرانی هایی در خصوص موضوع تامین آب شرب مشهد برای آینده وجود دارد، بازیافت آب و تصفیه فاضلاب شهری از دیگر اقدامات ضروری است.

وحیدی با بیان اینکه شهرستان کلات از ظرفیت تاریخی بسیار بالایی برخوردار است، گفت: ظرفیت های دامی و کشاورزی در این منطقه ارزشمند است و از ظرفیت آبی خوبی برخوردار است و 5 رودخانه در این شهرستان جاری است و چشمه های متعددی وجود دارد. بیشتر آب این 5 رودخانه به کشورهای همسایه سرازیر می شود که باید برای کنترل آن در سطح شهر برنامه ریزی شود که بتوان از آن برای حمل و نقل استفاده کرد. همچنین آب های زیرزمینی خوبی در این منطقه وجود دارد و این آمادگی وجود دارد که این منطقه آب را به عنوان قطب دام اختصاص دهد. جمعیت 70 هزار نفری این شهر به دلیل خشکسالی که بخشی از حومه مشهد را تشکیل می دهد به 40 هزار نفر کاهش یافته است.

حمله سایبری به بزرگترین شرکت ارتباطات رژیم صهیونیستی - میزان
خواندن

وی با اشاره به دیدار تیم های ملی ایران و لبنان در مشهد گفت: برای رسیدگی به حادثه صبح امروز در ورزشگاه جلسه مفصلی با مسئولان مربوطه داشتیم که در این جلسه همه جوانب موضوع بررسی شد و باید تدابیری اتخاذ شود. گرفته شود. گرفته شود. خلاصه شود.” رئیس جمهور را معرفی می کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *