تلاش وزارت بهداشت برای رفع مشکل کمبود پرستار

[ad_1]

معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: کمبود پرستار در مراکز درمانی مشکل جدیدی نیست.

به گزارش ایسنادکتر در سفر به شهرستان دزفول عباس عبادی با حضور در بیمارستان گنجویان این شهرستان روند پذیرش، تریاژ، اقدامات پاراکلینیکی و تخصیص بیمار اورژانس را مورد بررسی قرار داد و سپس از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

در این بازدید و در دیدار و گفتگو با پرستاران و کادر درمانی این مرکز ضمن تبریک سال نو، بازدیدهای دوره ای با هدف کمک به رفع مشکلات و شنیدن مطالبات بیماران و کادر درمانی صورت گرفت.

عبادی اقدامات انجام شده در حوزه معیشت پرستاری و کمک به رفع کمبود نیروی انسانی در سال های اخیر را علیرغم مشکلات اقتصادی کشور کافی و ناکافی عنوان کرد و گفت: پرستاران را تا حدودی در این حوزه کاهش دهید.

قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به میزان جذب نیروی پرستاری در سال های اخیر گفت: با توجه به کمبود حداقل 100 هزار پرستار در کشور، این گونه جذب ها صرفاً مسکن است. بنابراین امیدواریم با کمک معاونت توسعه و سازمان اداری و استخدامی، مجلس شورای اسلامی و سازمان نظام پرستاری، امسال علاوه بر جذب پرستاران فعال در بحران کرونا، بتوانیم یک نفر را جذب کنیم. تعداد قابل توجهی از پرستاران و نزدیک شدن رابطه پرستار/تخت به استاندارد.

درخواست فوری مصر از اتحادیه آفریقا برای سد النهضه
خواندن

به گزارش وب دا، معاون پرستاری وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید با حضور در جلسه هیأت رئیسه و جلسه هیأت هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در خصوص موضوعات مرتبط با اعضای جلسه گفتگو کرد.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *