توانمندسازی مشتریان بلوک اصلی ساختمان برجسته است

[ad_1]

ایسنا/ لرستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: توانمندسازی مددجویان ساختمان اصلی امداد استان است.

دکتر جلال شیخ پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر 99 هزار خانوار معادل 216 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند و به طور مرتب خدمات مختلف را از این نهاد دریافت می کنند.

وی توانمندسازی مردم را یکی از سیاست های کمیته امداد لرستان دانست و با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان زیربنای اصلی امداد استان است، ادامه داد: بله.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان تصریح کرد: تاکنون بیش از 1200 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش ساخته شده است.

شیخ پور تصریح کرد: شناسایی نخبگان خانواده های تحت پوشش از دیگر برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) بود و تاکنون 260 نخبه و استعداد بزرگ در بین خانواده های مددجویان تحت حمایت 260 نخبه شناسایی شده است.

وی گفت: خوشبختانه امروز مشتریانی که تحت حمایت و آموزش قرار گرفتند، خودشان کارآفرین شدند و توانستند یک واحد تولیدی و اشتغال برای مردم ایجاد کنند و حتی برخی از محصولات خود را برای صادرات رد کنند.

آموزش نرم افزاری برای پردازش تصاویر ماهواره ها - ایسنا
خواندن

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان بر ترویج فرهنگ احسان و انفاق در جامعه تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم در جامعه جلوه بزرگی داشت و مشهود است.

شیخ پور افزود: برای تبلیغ فرهنگ احسان و نیکوکاری از وجود مراکز نیکوکاری و افراد با مسئولیت اجتماعی بالا غافل نشدیم و از این ظرفیت غنی برای خدمت رسانی به مردم استفاده شد.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *