تکمیل 53 پروژه نیمه تمام در شهرستان طبس در دستور کار قرار دارد

[ad_1]

ایسنا/ خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه 53 پروژه نیمه کاره در شهرستان طبس در دستور کار قرار دارد که برای تکمیل آنها نظارت دقیق داریم، گفت: امیدواریم مردم استان طبس انجام دهند.

جواد قناعت ظهر امروز 27 اسفندماه در بین نماز جمعه این هفته شهر طبس ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) و همچنین تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: آرزو می کنیم و هر چه زودتر به درگاه خداوند دعا کنید. ذخیره الهی و منجی عالم بشریت باید بشتابد و سلامتی را به مقام عظمای ولایت بدهد تا پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به صاحب اصلی آن برساند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه اعتقاد به ظهور منجی در ادیان مختلف از جمله یهودیان، زرتشتی ها و مسیحیان وجود دارد و به منجی نیز اعتقاد دارند، گفت: در ادیان مختلف از جمله یهودیان، زرتشتیان و مسیحیان نیز اعتقاد به منجی وجود دارد. وعده مسلمانان با وعده ادیان دیگر متفاوت است، اما فراتر از این اختلافات، در همه ادیان، پیروزی حق بر باطل مشترک است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که می فرماید: «بهترین اعمال امت در انتظار فرج خدای متعال است»، «انتظار بر فرج خدای متعال بهترین عمل است». امت من» گفت: برای فرج چیست و به پیشخدمت سلطنتی به کی بگوییم.

خبر قفل شدن گوشی های شیائومی در ایران صحت دارد؟ - ایسنا
خواندن

قناعت با بیان اینکه منتظران سلطنتی اهل طغیان و تلاش هستند، گفت: اگر در عرصه بین المللی به گروهی از مسلمانان کشورهای مختلف ظلم شود، منتظر ملکوتی باید فریاد بزند.

وی بصیرت و زمان شناسی را از دیگر ویژگی های امام زمان (عج) به ویژه در مواجهه با فتنه ها دانست و ادامه داد: فتنه هایی که نظام سلطه در داخل کشور در دهه های اخیر ایجاد کرده است که مهم ترین آن فتنه 88 است که منتظر است. کسی که بصیرت داشته باشد و گوش به فرمان رهبری باشد نه نظام سلطه و تفاله های آن در داخل کشور، نگاه واقعی این است که در صحنه باشد نه منفعل.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه منتظر واقعی آن است که اسلام ناب محمدی را تبلیغ کند نه انزوا، به مسلمانان ظلم کند، بایستد و مقاومت کند.

رضایتمندی را مهمترین شاخص یک منتظر واقعی برای جهادی دانستند و گفت: این موضوع یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است و منتظر واقعی ماموت واقعی امام زمان (عج) است. “

وی افزود: امروز باید یک منتظر واقعی پشت سر مقام معظم رهبری باشد چرا که امروز تنها کسی که پرچم اسلام را در دنیای متلاطم به دوش کشیده است ولی فقیه است.

احراز هویت ترکیبی با سامانه ای دانش بنیان در کمتر از یک دقیقه - خبرگزاری فارس
خواندن

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مدافع مظلومان و محرومان جهان هستند، گفت: آنها در مقابل استکبار، شیطان و فتنه های نظام سلطه مقاومت همه جانبه دارند، لذا عاقلانه و منطقی است که فردی پرچم اهل بیت (ع) را در دست بگیریم». عنایت و عنایت ویژه امام زمان (عج) بود.

قناعت با بیان اینکه اعلام گام دوم انقلاب زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است، گفت: ایجاد تمدن نوین اسلامی یکی از موضوعاتی است که رسانه های بیگانه روی آن حساس هستند و می گویند. که تمدن فقط فرهنگ است.غربی پس ایجاد تمدن نوین اسلامی در اعلامیه گام دوم انقلاب آماده سازی طلوع آفتاب ولایت است.

وی با اشاره به اینکه امروز بشر به منجی نیاز دارد، گفت: غفلت از موضوع انتظار مشکل اصلی جامعه بشری و کشورهای منطقه است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به روایتی از امام باقر(ع) که فرمودند: «بنی السلام علی خمس علی العل العل العلی العلی اللّه العلی العلم العلی العلم. على العلى العلى العلى همه همه همه همه همه همه همه همه همه همه همه همه همه همه همه همه همه همه همه نماز و زکات و روزه و حج و ولایت؛ «هیچ چیز به اندازه ولایت تأکید نشده است. او گفت. سپاسگزار باش.

عاقلانه تقاضا یک ماموریت مهم جریان ارزش است
خواندن

قناعت با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که در دولت سیزدهم به طور جدی مورد توجه قرار می گیرد، حل مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است، افزود: در اول فروردین ماه سال 1401 وارد قرن جدید خواهیم شد. پیروزی مستضعفان. بر مستکبران یقیناً در قرن جدید شاهد موفقیت های چشمگیری در عرصه های مختلف برای نظام عزیز اسلامی خواهیم بود.

وی گفت: چهاردهم دی ماه سال جاری در سفری به شهرستان به همراه مدیران استانی جهت خدمت رسانی به مردم طبس وارد طبس شدم و موضوعات مختلفی از سوی مدیران و عزیزان مطرح شد که آنچه پس از آن اجرایی شد. دو ماه با پیگیری

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از موضوعات اصلی بحث سلامت است که قطعاً در سال جدید بیمارستان طبس را تکمیل می کنیم، افزود: موضوع راه های استان یکی از دغدغه های اصلی جمعیت استان است. منطقه ای که ما به دنبال حل آن هستیم.”

قناعت با بیان اینکه 53 پروژه نیمه تمام در شهرستان طبس در دستور کار قرار دارد و تا تکمیل آنها به شدت پیگیر هستیم، یادآور شد: امیدواریم آنچه مردم استان طبس می خواهند انجام شود.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *