حذف قبوض کاغذی از بهمن ماه

[ad_1]

ایسنا/اردبیل مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: از بهمن ماه قبوض کاغذی آب و فاضلاب استان اردبیل حذف شده است.

علیرضا نعمت سلطانی در جلسه بررسی آخرین وضعیت تأمین آب شرب در شهرها و روستاهای استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به شرایط سرما و یخبندان در 2 شهر مشگین و خلخال مردم دچار برخی از اختلالات در فرآیند آبرسانی شدند که همکاران ما سعی کردند به سرعت مشکلات به وجود آمده را رفع کنند.

وی به خرابی و ترکیدگی چندین کنتور آب در خلخال و یخ زدن حوضچه آب مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت:‌ در سرمای شدید همکاران فنی ما در منطقه حاضر شده و سعی کردند تا اختلال به وجود آمده را برطرف تا بدون مشکل و نقص خاص آب مشگین‌شهر برقرار شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل به گلایه‌های مطرح شده در مورد صدمه دیدن کنتور آب در 100 مشترک آب و فاضلاب خلخال افزود: در این زمینه نیز اصلاح و رفع نقص انجام شد و مشترکان همچنان باید مراقبت لازم را از تجهیزات به ویژه کنتور آب داشته باشند و در پوشاندن کنتور آب از پشم شیشه و سایر عایق‌های مناسب استفاده کنند.

مراقب باشید با یک پیامک هک نشوید - ایسنا
خواندن

نعمت سلطانی در مورد حذف قبوض کاغذی نیز خاطر نشان کرد: از اول بهمن ماه بعد از 6 دوره تلاش به شکل آزمایشی در شهرهای مختلف، در همه مناطق استان شاهد حذف قبوض کاغذی هستیم تا به صورت پیامک ارسال آب بها را به مشترکان شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: مشترکانی که تاکنون شماره قبض خود را به پیامک 3000152200 ارسال نکردند، فرصت ارسال این پیامک را دارند تا قبوض آنلاین به آنها ارسال شود.

نعمت سلطانی هدف از این کار را حذف شرایط سخت تهیه و توزیع قبوض کاغذی اعلام کرد و ادامه داد: پرداختی مردم در این شرایط نیز آنلاین و راحت خواهد بود.

در این جلسه مدیرعامل شرکت برق نیز به هدفمندی واقعی یارانه برق و پرداخت عادلانه در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: همه مشترکان به صورت یکسان و بر اساس میزان مصرف از یارانه بهره‌مند خواهند شد که انتظار می‌رود همچنان اصل صرفه‌جویی در دستور کار قرار گیرد.

Nanopartículas que podem ser um tratamento promissor para o câncer
خواندن

قدیمی افزود: کاهش یک درجه‌ای دمای محیط به کاهش 6 درجه‌ای انرژی و صرفه‌جویی در این موضوع منجر می‌شود که امیدواریم همه در مصرف حامل‌های انرژی دقت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای حوادث

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *