خرید و لیست قیمت کمپرسور پیستونی فراسکلد ایتالیا

خرید و لیست قیمت کمپرسور پیستونی فراسکلد ایتالیا
کمپرسور سیلندر پیستونی

وقتی پیستون پایین می آید یعنی در مرحله برگشت پیستون گاز موجود در داخل اواپراتور به طرف سیلندر کمپرسور کشیده شده و موجب زیاد شدن تدریجی حجم گاز در سیلندر می شود. کمپانی ایتالیایی فراسکلد از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده کمپرسور های سیلندر پیستونی، اسکرو و 2 مرحله ای در انواع ظرفیت هاست. فشار باز شدن سوپاپ محافظ بستگی به اختلاف فشار محاسبه ای ( Pk – Po ) دارد که معمولاً برای آمونیاک و فریون ۲۲ حدود۲ / ۱ مگا پاسکال یا ۱۲ کیلو گرم بر سانتی متر مربع و برای فریون ۱۲ حدود۸/ ۰ مگا پاسکال می باشد که باز شـدن ســـوپاپ محافــظ در اختلاف فــشار۶/ ۱ ( آمونیاک و فریون ۲۲ ) و یک مگا پاسکال برای فریون ۱۲ تنظیم می شود . بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ عدد در یک سانتی متر مربع می باشد . فاصله بین صفحات۰۳/ ۰ تا۱/ ۰ میلی متر است . صفحات این نوع سوپاپ ها از صفحات باریک فولادی که خاصیت ارتجاعی دارند و به ضخامت۲/ ۰ تا ۱ میــلی متر هستــند تهیــه می شوند و فرم صفحات مختلف است . اجزاء اساسی هر سوپاپ عبارتند از صفحه سوپاپ , پایه ( نشیمنگاه) که صفحه روی آن می نشیند و مقطع عبور و بست را تشکیل می دهند و محدود کننده صفحات روی پایه . ​Th᠎is  da ta has be​en w ri​tten with GSA  Con​te nt G​enerator Demoversion.

کمپرسور سیلندر پیستونی

روغنی که برای روغن کاری به گردش در می آید وسیله خوبی برای جـــذب و دفع گرمــا می باشد و به همین جهت در بعضی از کمپرسورها خنک کننده مخصوص بــرای روغن بکار می رود و در بعضی از کمپرسورها سطح خارجی را پره دار می سازند تا سطح تبادل حرارتی آنرا با هوا زیاد کنند و در بعضی انواع نیز از یک موتور و پنکه جهت عبور هوا بر روی کمپرسور و خنک کردن آن استفاده می شود . مورد استفاده بیشتر را نوع نواری ( صفحه های باریک ) ارتجاعی بدون فنر دو طرفه دارد که یک آب بندی قابل اطمینان را بوجود آورده و مقطع عبور زیادی را ایجاد می نمایند . کمپرسور ها معمولاً دارای کلید اطمینان روغن هستند که به فشار روغن کار می کند و هر زمان که فشار روغن به دلیل خرابی سیستم افت کند موتور را از کار می اندازد و کمپرسور خاموش می شود . در کمپرسور پیستونی هرمتیک یا بسته پوسته موتور و کمپرسور یکی می باشد و هیچ گونه دسترسی به اجزای داخل کمپرسور وجود ندارد مگر اینکه پوسته را برش دهیم . در کمپرسورهای نوع نیمه بسته به دلیل قرار گرفتن قسمت مکانیکی و سیم پیچ کمپرسور در داخل یک پوسته مشترک در صورت بروز مشکل در عملکرد کمپرسور یکی از دو قسمت یا هر دو قسمت میتواند دچار مشکل شده باشد.

کمپرسور دانفوس (Danfoss) (4)
خواندن

کمپرسورها به دو علت اساسی خنک می شوند که یکی اصطکاک بین قطعات متحرک و دیگری افزایش درجه حرارت ناشی از تراکم بخار است . برای چیلرها و سردخانههای با ظرفیتهای بالا به طور معمول از کمپرسورهای نیمه بسته استفاده میشود تا ضمن کم حجم شدن کمپرسور و خنک شدن الکتروموتور به وسیله بخار مبرد، امکان دسترسی به قطعات جهت تعمیر و نگهداری وجود داشته باشد. در چیلر رفت و برگشتی از متداول ترین نوع کمپرسور میباشد که در چیلرها از آنها استفاده میشود. در کمپرسور های معمولی مخزن روغن همان کارتر کمپرسور است ولی در کمپرسورهای واسطه ای مخزن روغن مخصوصی در نظر گرفته میشود. پمپ های مورد استفاده چرخ دنده ای یا پروانه ای و یا پیستونی می باشند که یک سوپاپ آزاد کننده فشار در مسیر پمپ سوار می شود تا از تمرکز فشار زیاد بر روی پمپ جلوگیری بعمل آورد . نیروی لازم برای کار پمپ از گردش میل لنگ تأمین می گردد که در پمپ های پیستونی شناور انتهای میل لنگ یک بادامک یا برجستگی خارج از مرکز خواهد داشت و در پمپ چرخ دنده ای سر میل لنگ نیز چرخ دنده ای برای چرخش پمپ دارد و در پمپ های پروانه ای انتهای میل لنگ دارای یک وسیله گرداننده پره ای می باشد .

قطب تولید یخچال ویترینی مغازه فریزان
خواندن

برای گردش آب لوله با محفظه ای در قسمت مجاور بالای سیلندر در نظر گرفته می شود که به کیسه خنک کننده معروف است . مواردی از مشخصات کمپرسور بیتزر که مانند تمام کمپرسوهای تبرید مهم هستند عبارتند از: قدرت کمپرسور، حجم جابهجایی، سه فاز یا تک فاز بودن موتور کمپرسور، مبرد و روغن سازگار و دمای کارکرد. واحدهای تبرید نوع گریز از مرکز در ظرفیتهای 100 تا 2500 تن و برای کار موتور برقی ، توربین بخار و یا موتور درونسوز تولید می شوند . کمپرسور های سیلندرپیستونی یا رفت و برگشتی به دلیل کاربردهای فراوان که در صنعت تبرید دارند در این بخش از مقاله به بررسی دقیق و مطالعهی این کمپرسورها می پردازیم. کمپرسورها دارنده مکانیزمهای مختلفی برای فشرده سازی میباشند، یکیاز مشهورترین سبکهای کمپرسور، کمپرسور سیلندر پیستونی یا این که رفت و برگشتی میباشد. کمپرسور پیستونی رفت و برگشتی یا تناوبی از قدیمی ترین انواع کمپرسور ها می باشد.با پیشرفت صنعت در قرن 19 و20 و به دنبال آن با پیشرفت صنایع شیمیایی و پتروشیمی، تغییرات مهمی در طراحی و ساخت کمپرسور های پیستونی به وجود آمد. کمپرسور های رفت و برگشتی یا متناوب یا سیلند پیستونی از جمله کمپرور های مورد استفاده در سیستم برودتی به شمار می آید که با استفاده از حرکت رفت و برگشتی پیستون در داخل سیلندر و همچنین سوپاپ های مکش و دهش عمل تراکم گاز مبرد در سیستم انجام می شود کمپرسور پیستونی برای سیستمهایی مناسب می باشد که دبی جرمی یا حجمی جریان مبرد کم بوده (حجم جابه جایی کم) و نسبت فشار بین کندانسور و اواپراتور زیاد باشد. ᠎Th is a rt​icle has been created by ᠎GS​A ​Conten᠎t  Generato​r DE MO!

فن اکسیال زیلابگ آلمان چیست و چه کاربردی دارد
خواندن

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کمپرسور سیلندر پیستونی بیتزر وب سایت خود باشید.

مطلب پیشنهادی

مشاوره وکیل آنلاین طلاق رایگان و ۲۴ ساعته

مشاوره وکیل آنلاین طلاق رایگان و ۲۴ ساعته مشاوره وکیل آنلاین در زمینه طلاق از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *