درصد بالای مشترکان برق زنجانی

[ad_1]

ایسنا/ زنجان رئیس اداره فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: خوشبختانه درصد بسیار بالایی از مشترکان برق استان زنجان وضعیت خوبی دارند.

رویا قزلباش در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری مانور وصول بدهی در استان خبر داد و اظهار کرد: مانور وصول بدهی مشترکان توزیع برق زنجان همزمان با سراسر کشور در روزهای 15 و 15 فروردین ماه انجام شد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل شرکت شرکت توانیر در خصوص دریافت معوقات از مشترکان برق سراسر کشور، این مانور در سطح امور اجرایی استان با موفقیت به پایان رسید.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اعتبار مورد نیاز بخش های عملیاتی و اجرایی توزیع کنندگان از طریق وصول مطالبات و بهای تمام شده انرژی تامین می شود، ادامه داد: انرژی تامین برق پایدار را برای توزیع کنندگان مشکل می کند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تصریح کرد: در ایران قبض انرژی پس از فروش صادر می شود یعنی مشترک پس از مدتی مصرف انرژی هزینه آن را پرداخت می کند و هر چه فاصله فروش انرژی تا بیشتر باشد. توزیع کنندگان برق در حفظ و نگهداری شبکه های توزیع و تامین برق پایدار مشترکان با مشکل مواجه خواهند شد و در صورت محاسبه و پرداخت منظم بدهی مشترکین، زنجیره تامین و توزیع انرژی مختل نخواهد شد و مشترکان در مدیریت مصرف انرژی کوشاتر خواهند بود. . .

عصرمووی، مرجع دانلود فیلم و سریال جدید - خبرگزاری تابناک
خواندن

قزلباش با موضوع مانور سراسری دریافت معوقات از مشترکان، یادآور شد: در این مانور واحدهای توزیع برق استان بر دریافت شکایات، حفظ حرمت مشترکان و پرهیز از هرگونه تنش از طریق تماس و ارسال پیامک و در برخی موارد نظارت کردند. موارد به صورت حضوری .

وی گفت: خوشبختانه درصد بسیار بالایی از مشترکان برق استان زنجان حقوق خوبی دارند و قبوض برق خود را به صورت روزانه پرداخت می کنند و با تشویق مشترکان به پرداخت قبوض برق منتظر برگزاری جشن های جشنواره هستیم.

این مقام مسئول در خصوص افزایش قیمت برق خاطرنشان کرد: هزینه برق برای مشترکانی که از الگوی مصرف پیروی می کنند، نه تنها افزایش نمی یابد، بلکه به مشترکانی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف خود را کاهش دهند پاداش تعلق می گیرد. مشترکانی که الگوی مصرف انرژی را رعایت نکنند با افزایش تدریجی قیمت مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

فیسبوک اطلاعات قتل عام مسلمانان در میانمار را منتشر کرد/ ساخت آهنگی که درد را کم می کند/ جذاب ترین تصاویر پس زمینه - باشگاه خبرنگاران
خواندن

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *