راهنما شیر دستی سختی گیر رانکسین (RUNXIN) سایز 2 اینچ مدل N56D2 اطلاعات

شیر دستی سختی گیر رانکسین (RUNXIN) سایز 2 اینچ مدل N56D2
شیر دستی کستل, شیر دستی

اکثر ولوهای توپی از نوع عملکرد سریع هستند و با چرخش 90 درجه ای دستگیره عمل می کنند. عمل قطع و وصل جریان در این شیرها به وسیلۀ اهرم و با یک حرکت نود درجه صورت می پذیرد. شیرهای دستی دارای یک چرخ یا اهرم دستی می باشند که یا مستقیما یا از طریق یک گیربکس به ساقه شیر وصل می شوند . این زائده می تواند به شکل های متفاوتی طراحی شود؛ که سبب به وجود آمدن دسته های متفاوتی از شیرهای دستی مثل شیرهای توپی، پروانه ای، کشویی و … با این حال، اگر به لوله کشی گاز منزل خود دقت کرده باشید، دقیقا بعد از کنتور و در خروجی تعبیه شده جهت اتصال هر نوع وسیله گازسوز، از شیر گازی یا به اصطلاح عامیانه تر از شیر دسته گازی استفاده شده است. نوع کانال جریان آنها معمولاً Straight Way بوده و در مقابل عبور جریان مقاومت کمتری از خود نشان میدهند. از بهترین و مناسب ترین برند های موجود در بازار می توان به شیر دستی دانفوس اشاره کرد که از انواع اتصال جوشی و مهره ای برخوردار است و با انواع مختلف گاز مبرد سازگار می باشد. برای این کار از شیرآلات متفاوت و سیستم های کنترلی می تفاوتی می توان استفاده کرد. ​C on tent h as be en gener ated by G SA Con᠎te nt G en erat​or Demoversi​on​!

خالی شدن گاز در یخچال چگونه است؟
خواندن

شیر سماوری یا «پلاگ ولو» (Plug Valve)، یکی از انواع valve با سیستم حرکت دورانی است که معمولا به منظور کنترل جریان سیالات گازی و مایع مورد استفاده قرار میگیرد. نکته حائز اهمیت در مورد این شیر ها این می باشد که هنگام استفاده از شیر های توپی فقط می توان میزان جریان سیال را قطع یا وصل نمود و نمی توان با نیمه باز قرار دادن آن میزان سیال را کم یا زیاد کرد زیرا باعث افت جریان سیال می گردد. عیب مهم شیرهای پروانه ای این است که برای سیال های حساس و وقت هایی که دمای سیال بالا باشد، نمی توان از این شیرها استفاده کرد. شیرهای توپی فلوتینگ و ترونیون با طراحی ورودی جانبی (Side Entry) و ورودی بالا (Top Entry) در دسترس هستند. سرما پارت از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ارائه کلیه قطعات و تجهیزات مورد نیاز برای سیکل های تبرید از قبیل سردخانه های فریونی، چیلر های تراکمی و دستگاه های تهویه مطبوع می باشد.

ورق شادولاین هرگز پایان می‌یابد، به جز...
خواندن

روش موازی : برای نصب از طریق پرت ها عمل می کنیم .

در ادامه مقاله شیر دستی چیست یکی دیگر از انواع این قطعات را معرفی می کنیم. با ادامه مقاله شیر دستی چیست همراه ما باشید. به پایان مقاله شیر دستی چیست رسیدیم. مطالعه این مقاله را نیز به شما توصیه می کنیم : شیر برقی چیست؟ ولی در حالت قفلی حتما باید اهرم را به صورت دستی جابجا کنیم. چرخاندن محرک، دیسک را عمود یا موازی با جریان قرار می دهد. روش موازی : برای نصب از طریق پرت ها عمل می کنیم . شیرهای دروازهای: شیر صنعتی است که به وسیلهی دو قطعهی موازی یا گوهای که در بین نشیمنگاه قرار میگیرد باز و بسته میشود. اگر شیر به حالت نیم باز باشد، این کار باعث افت جریان سیال شده، ممکن است سبب ایجاد کاویتاسیون در جریان سیال گردد. در شیرهای سوپاپی که به شیرهای بشقابی نیز معروف هستند، کنترل جریان با کمک حرکت یک سوپاپ سوزنی در مسیر جریان صورت می خرید شیر دستی کستل گیرد.

شیر دستی کستل

در شیرهای توپی قطع و وصل جریان به کمک یک گوی فولادی صورت می گیرد که از یک سمت تو خالی بوده و از سمت دیگر تو پر است. این آلیاژ مشابه فولاد تولید می شود با این تفاوت که میزان کربن در آن برخلاف فولاد، بیش از 2 درصد است و تا حدود 7 درصد نیز می رسد. ما شیرهای خود را به مشخصات مشتری اعم از فلنج یا سوکت تولید می کنیم. این شیرها با اتصال مهره ای ، جوشی و یا جوشی کشیده شده تولید می شوند. جهت چرخش دیسک دایره ای شکل از نازل بیرونی شیر استفاده می شود که با چرخش نازل دیسک چرخانده می شود و با چرخش 90 درجه دیسک می توان جریال سیال را برقرار نمود. شیر های پروانه ای از یک دیسک دایره ای شکل که در مرکز ولو قرار داده شده است تشکیل شده اند که چرخش دیسک باعث تغییر میزان مبرد می گردد. شیرهای یک طرفه، از انواع ولو بدون بازگشت هستند که به منظور جلوگیری از حرکت سیال در خلاف مسیر مشخص شده برای جریان مورد استفاده قرار میگیرند. با این تفاوت که با جای توپ از یک دیسک دایره ای در مرکز ولو استفاده شده است. شیر های کشویی نیز در ایندسته جای میگیرند.

آشنای کامل با لیبل های کاغذی (373)
خواندن

مطلب پیشنهادی

مشاوره وکیل آنلاین طلاق رایگان و ۲۴ ساعته

مشاوره وکیل آنلاین طلاق رایگان و ۲۴ ساعته مشاوره وکیل آنلاین در زمینه طلاق از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *