“شاهد”؛ آینه ای که بچه ها جلوی پدر و مادرشان می گذارند

[ad_1]

ایسنا/ قم شاهد فیلمی باشید که به وضوح نشان می دهد کودکان وجدان بیدار والدین هستند و شاید اگر مردم به اشتباهات آنها نگاه نمی کردند کمتر به آنها فکر می کردند.

شاهد فیلمی باشید که موضوع آن به گونه ای است که تعداد کمی از مخاطبان حتی می توانند تصور کنند.

از لحظه ای که دختر در ماشین می نشیند، مخاطب تصور می کند که اتفاقی برای کودک می افتد و این فکر در جایی تشدید می شود که مادر مجبور می شود دخترش را در ماشین تنها بگذارد و با نگرانی برمی گردد و به عقب نگاه می کند و باعث سرزنش مخاطب می شود. مادرش به خاطر بی توجهی اش

وقتی دختر از ماشین پیاده می شود، تصور اینکه دختر در خطر است به اوج خود می رسد و کمتر کسی فکر می کند که موضوع پیرزنی که چهره اش هم مشخص نیست، ماجرا را رقم می زند.

5 دستاورد بزرگ فناوری که در سال 2022 ظاهر می شوند - ایسنا
خواندن

در این فیلم زن از ابتدا رفتارهای رئیسش (تقویت و امر و نهی دخترش) اما مهربانی (راضی بودن به تغییر رنگ لباس) را نشان می دهد.

با این دو خصلت، پیرزن را تشویق می کند تا کاری را انجام دهد که از آن می ترسد، اما کاری که او تصور نمی کند، اتفاق می افتد.

با تمام سردرگمی و ترسی که در چهره زن وجود دارد، اما با دیدن دخترش در حال تماشای صحنه، شوکه می شود که شاید دخترش شاهد ماجرا نبوده است.

شاهد فیلمی باشید که به وضوح نشان می دهد کودکان وجدان بیدار والدین هستند و شاید اگر مردم به اشتباهات آنها نگاه نمی کردند کمتر به آنها فکر می کردند.

پس از آن مادر سعی می کند دخترش را در سریع ترین زمان ممکن از صحنه خارج کند و پس از آن سوار ماشین می شوند. تردید و ترس از دیدن این صحنه توسط دختر در رفتار و لحن و چهره مادر بسیار مشهود است. عکس العمل دختر را ببینید و ببینید آیا صحنه را دیده است یا خیر

مدرسه ای برای ارتقای عمومی سطح دانش مغز در کشور - ایسنا
خواندن

و سکوت و رفتار دختر بیشتر به شک مادرش دامن می زند.

شاهد فیلمی 14 دقیقه ای به نویسندگی علی عسگری و فرنوش صمدی و کارگردانی علی عسگری است.

تهیه کنندگی این فیلم بر عهده فرانسوا موریس، لورا جومل و خورشید عالمی است و بازیگرانی چون آناهیتا افشار، سلنا مرادی و نسرین کردی به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *