عاقلانه تقاضا یک ماموریت مهم جریان ارزش است

[ad_1]

ایسنا/ فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر اینکه مطالبه گری خردمندانه یکی از رسالت های مهم نهضت ارزشی است.

سردار یدالله بوعلی روز جمعه 20 اسفندماه در دیدار با شرکت کنندگان دوره آموزشی فعالان اجتماعی افزود: جریان ارزش ها بر اساس آموزه ها و فرهنگ دینی نسبت به مشکلات جامعه بی تفاوت نیست.

وی ادامه داد: بسیج با توجه به توانمندی های تخصصی موجود و ارتباط با بدنه مردم می تواند نقش فعالی در رفع مشکلات جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: بسیج در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در مواردی که نیاز باشد به دستگاه‌های مسئول کمک می‌کند و علاوه بر آن موضوع الزام کاهش آسیب‌های اجتماعی را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه مقابله با معضل اعتیاد در استان فارس به ویژه در کلانشهر شیراز از وظایف مهم ویژه سپاه فجر در حوزه مسائل اجتماعی است، گفت: نهادهای متولی دیگری نیز ایجاد خواهند شد.

هشدار در مورد انتشار اپلیکیشن کلاهبرداری به نام جعلی سامانه سلامت - سلامت نیوز
خواندن

بوعلی با بیان اینکه برگزاری این دوره سرآغاز حرکت منسجم اجتماعی در استان فارس است، خاطرنشان کرد: تشکیل گروه های احرار و اجرای چهارشنبه های طلایی نمونه ای از طرح های اجتماعی موفق و موثر در استان فارس است.

اولین دوره «تربیت فعال اجتماعی تراز انقلاب اسلامی» مزین به نام شهید قاسم سجادیان با محوریت معاونت اجتماعی سپاه فجر طی دو روز در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار شد. (ع) .

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *