عزم جدی کارکنان گلستانی برای حل مشکلات فرهنگی گرگان/ تشکیل ستاد ویژه فرهنگی «النگدره»

[ad_1]

ایسنا/ گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از اجرای برنامه های متنوع برای رفع معضلات فرهنگی در «النگدره» گرگان خبر داد و گفت: حل مشکلات فرهنگی در گرگان به ویژه النگدره نیازمند عزم جدی استانی بود که خوشبختانه این امر محقق شده است. رسیده است.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات فرهنگی به ویژه مناسب سازی توسط گرگان النگدره، اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گلستان که با حضور استاندار گلستان و همه نهادهای فرهنگی و مرتبط موضوع رسیدگی به معضلات فرهنگی گرگان مطرح شد و این موضوع از چند بعد مطرح شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه برای حل مشکلات فرهنگی تقسیم کار انجام شد و مقرر شد اقدامات لازم در دو سطح سلبی و مثبت انجام شود، افزود: قانون نقش دستگاه های مختلف را در بعد سلبی و مثبت مشخص کرده است. .

کاربرد گزینه های مختلف شست وشو در ماشین لباسشویی + فیلم - باشگاه خبرنگاران
خواندن

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در بعد مثبت تصریح کرد: در بعد مثبت مقرر شد با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی ستاد فرهنگی ویژه در النگدره تشکیل شود. نماینده فرهنگی سپاه و نیروی انتظامی نماینده اجتماعی بلندمدت و پایدار برای النگدره گرگان.

گرزین تاکید کرد: طرح‌های مختلفی برای اجرا در ستاد ویژه فرهنگی النگدره شکل گرفته است و این طرح‌ها در جلسه هفته گذشته بررسی و تصویب می‌شود تا زیرساخت‌های لازم اجرایی شود.

وی با بیان اینکه پرداختن به مسائل فرهنگی به ویژه مناسب سازی النگدره نیاز به عزم جدی استانی داشت که این اتفاق مبارک در گلستان رخ دهد، یادآور شد: خوشبختانه جلسه اخیر نتیجه بسیار خوبی داشت و چند تن از مسئولان استانی از جمله سپاه، نیروی انتظامی و سکوت برگزار کردند. در این نشست، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، خیرین و خیرین، آموزش و پرورش و دیگر مسئولان استانی حضور داشتند تا اتفاقی کاربردی و تاثیرگذار رخ دهد و تنها به درد و دل و گزارش ختم نشود، در این دوره نقش سامانه اس شناسایی شده و به زودی تاییدیه ها اعلام خواهد شد.

ارسال پیام با دود برای وزیر ارتباطات! - برترین ها
خواندن

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه مقرر شده نهادهای دارای نقش منفی و مثبت نقش خود را با جدیت ایفا کنند، خاطرنشان کرد: این کارگروه نوید رویدادهای بسیار مهمی را برای رسیدگی به مسائل فرهنگی شهر گرگان به ویژه خواهد داد. النگدره.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *