عوارض جانبی داروی رایج مورد استفاده برای درمان کووید را بشناسید

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی با گسترش اپیدمی کووید-19، تحقیقات بیشتر و بیشتری برای ایجاد واکسن‌ها و درمان‌های مؤثر برای این بیماری انجام شده است.

به گزارش بهداشت نیوز، یک روش درمانی به نام RemedSivir برای کمک به بیماران مبتلا به کووید شدید که در بیمارستان بستری هستند استفاده می شود. اگر بیماری جدی دارید، پزشک ممکن است مصرف RamedSavier را توصیه کند. این داروی ضد ویروسی را فقط پزشک می تواند تجویز کند.

مانند هر دارویی، RamedSavier دارای عوارض جانبی بالقوه است. اینها شامل سفتی قفسه سینه، کمردرد، لرز و سرفه و همچنین ادرار تیره، مشکل در بلع، ضربان قلب سریع، تب و سردرد است. تورم یا تورم در صورت و درد معده نیز شایع است.

عوارض جانبی کمتر شایع شامل بثورات و تشنج است که نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارد. برخی از عوارض جانبی که نیاز به مراقبت فوری پزشکی ندارند عبارتند از: سوزش، سرماخوردگی، کهیر، التهاب و درد. این اثرات معمولاً با سازگاری بدن با دارو به خودی خود از بین می روند.

اختلال در واتس اپ، تلگرام را هم با کندی مواجه کرد - ایسنا
خواندن

RamedSavier فقط برای افرادی که از یک مورد شدید کووید رنج می برند مورد نیاز است. بهترین راه برای جلوگیری از بستری شدن در بیمارستان تزریق واکسن است.

نتایج بسیاری از مطالعات نشان داده است که دریافت هر دو واکسن کووید-19 و واکسن تقویتی به طور قابل توجهی احتمال بستری شدن در بیمارستان را کاهش می دهد. واکسیناسیون جامع از جمله واکسن های تقویتی نیز در وهله اول خطر کووید-19، انتقال آن به دیگران و مرگ ناشی از این ویروس را کاهش می دهد.

اطلاعات غلط زیادی درباره واکسن‌ها از ابتدای همه‌گیری وجود داشته است، اما اکثریت قریب به اتفاق متخصصان پزشکی موافق هستند که واکسیناسیون، جدا از استثنائات نادر، ایمن‌ترین و مؤثرترین راه برای پیشگیری از کووید است.

اگر واکسن زده اید اما هنوز واکسن تقویتی خود را دریافت نکرده اید، اکنون زمان آن فرا رسیده است.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *