فرآیند دستگاه CNC برش لیزری فلزات شرکت رادونیکس (3)

فرایند دستگاه CNC برش لیزری فلزات – کمپانی رادونیکس
برش لیزر فلزات

در ادامه خدمت های آنلاین برش لیز فلزات می بایست رنگ و ضخامت گزینه حیث را تعیین کنید. تولید دریچه های آج دار با دستگاه برش لیزر فلزات فقط هنگامی منطقی هست که ضخامت ورق دستکم ۱/۵ میلی متر باشد.

بیشترین گاز به فعالیت رفته در ادامه اشعه لیزر گاز کربن دی اکسید(co2) هست به این برهان دستگاه برش co2 هم نامیده می شود.

درستگاه فایبر اشعه لیزر با مرحله تماس پیدا نمی نماید و از مسافت چندین سانتی متری فعالیت سوزاندن و حکاکی بر بر روی قطعه را انجام می هد.

قطر پرتو لیزر در ادامه باریکترین نقطه حدود 0/32 میلیمتر هست و همین پرتو اقتدار و شتاب بالا که فاکتوری حیاتی به جهت صنعت های تولیدی به شمار می آید را آماده می کند.

از دستگاه های فایبر لیزری قدرتمند خیس به جهت برش و حکاکی فلزات سنگین و دشوار در ادامه صنعت های هوافضا، برش های لوله، ورق های فلزی و اشکال فلزات سنگین به کارگیری کرد.

دستگاه های مکانیکی در ادامه همین گزینه کاربرد چندانی ندارند و معمولاً به جهت برش های سه بعدی با انحصار بیشتری مواجه هستند.  Th is po st w᠎as c​re ated with GSA Conte nt Gen​erat᠎or Dem oversion .

بیشترین کاربرد همین نوع دستگاه به جهت حکاکی های غیر فلزی هست البته با اعتنا به اقتدار لیزر آن به جهت برش های فلزی هم به کارگیری می شود.

سنفنگ با کمپانی در ادامه بیش از 50 نمایشگاه بینالمللی رغبت دارااست تا به هدف خویش به این معنی که معرفی دستگاه لیزر به تیتر تجهیزات پردازش اضطراری دست یابد؛ از طرفی قصد همکاری با شرکای بیشتری به جهت تحقیق و گسترش ترقی لیزر را دارد.

۳- سنگ زنی : در ادامه رویه زنگ زنی به جهت برداشتن ماده از بر روی فلز با ساییدن سنگ انجام می شود، کاربرد همین رویه در ادامه مرحله هایی با میزان مرغوب بودن بالا هست و مقدار ضخامت مقداری از بر روی قطعه برداشته می شود.

پس با اعتنا به مقدار دشواری فلز، اقتدار لیزر را تهیه کرده و دستگاه اشعه لیزر خویش را بر بر روی فلز می اندازد.همین دستور سبب ساز برش فلزات به قطعات دلخواه و با اعتنا بالا می شود.دستگاه برش لیزر مهم اعتنا و اقتدار بالایی می باشد و این دستور سبب ساز محبوبیت آن در ادامه صنعت است.

به طور کلی دستگاه های برش لیزری با لیزر سی او دو فعالیت می نمایند و از آن ها به جهت مواد های غیر فلزی به جز مواد کانی نظیر کاشی، سرامیک، شیشه و آیینه به کارگیری می شود.

طراحی ﺁسان و متنوع همین دستگاه به تولیدکنندگان امداد می نماید که به جهت رونق و ارتقاء به دست آوردن و فعالیت خویش با مقداری خلاقیت طرح های قشنگ و کاربردی بر روی فلزات بیاندازند. Th is ​po​st has been g​enerated by G​SA C᠎ontent Generator DEMO.

دستگاه برش لیزر فلزات در ادامه قطعه دریچه های کوچکی تولید می نماید که می اقتدار ابعاد آن ها را با دریل وسیع خیس کرد.

در ادامه ادامه به تفسیر عمده درباره نوع های دستگاه برش لیزر می پردازیم. به این معنی که به جهت برش یه قطعه با محفظه برش ۲۰ سانتیمتر با ضخامت ۱ میل به حدود نیم ثانیه دوران احتیاج می باشد.

برش لیزری فلزات Iran tejarat.com
خواندن

همین در ادامه حالی هست که ما‌درها میتونیم از برش لیزر فلزات به جهت ایجاد قطعات گوناگون به کارگیری نماییم که بقیه راه و روش ها قابلیت پیاده سازی آن را ندارند.

به جای رویه فیزیکی، همانطور که از نامش پیداست، از لیزر به جهت برش متریال گوناگون به کارگیری می کند. با به کارگیری از سرویس ها برش لیزر می توان به جهت ایجاد اجزای موتور، پروانه موتور، عایق بندی ها، قطعات الکترونیکی و غیره بهره برد.

لیزر های Nd و Nd-YAG : همین دو لیزر سبک و روشی یکسان دارا هستند و تفاوت آن ها در ادامه کاربردشان میباشد.

اکثر اوقات دستگاه هایی که امکان برش فلزات را دارا هستند تهیدست فضایی وسیع در ادامه سوله ها هستند. بعلاوه ارزش بالا، دستگاه های برش لیزر فلزات تهیدست گاز (معمولاً گاز اکسیژن) هم هستند.

در ادامه واقع لیزر پرتو متمرکز از نور است. کمپانی براق صنعت پاسارگاد برگزیدگان تولیدکننده دستگاه برش لیزر فلزات در ادامه طرح های ویژه.

تفاوت لیزر با نور عادی در ادامه شدت دوچندان و مستقیم بودن آن هست که منجر اقتدار زیاد دوچندان اشعه لیزر می شود.

از آنجایی که کاربرد گرمای لیزر به شدت متمرکز است، به نیروی کمتری نیاز دارااست و حوزه‌ متاثر از حرارت مواد (HAZ) کمتر مییابد.

4. ارزش ها را آنالیز نمایید یا این که از متخصصین هدایت بخواهید و چنانچه ارزش مطلوب بود، دستگاه برش لیزر فلزات را پیشنهاد دهید.

آن ها می توانند به شما زخم جدی وارد کرده یا این که زیان جدی به اموال شما وارد کنند. گزینه به کارگیری قرار می گیرند.شاید بارها به همین گزینه برخورده باشید که کاپوت اتومبیل خویش و یا این که کیس کامپیوتر خویش را گشوده کرده و قطعات گوناگون را بازدید می نمایید و با خویش می گویید، همین قطعات چطور ساخته می شوند. This a​rt icle has been created by G​SA C on te nt Gen᠎er᠎at᠎or Demoversi​on​.

چنانچه قطعات را بیش از میزان به نیز نزدیک نمایید یا این که انواع ظریفی را برش بدهید ممکن هست موجب ذوب شدن فلز موجود فی مابین دو خط برش شوید.

پس از تهیه اقتدار لیزر، دستگاه اشعه لیزری را بر بر روی دستگاه می اندازد و آغاز به برش دادن فلز می کند.

🌟 برش لیزری فناوری هست که از لیزر به جهت برش مواد به کارگیری می نماید و معمولاً به جهت تولید محصولات گوناگون از آن به کارگیری می شود.

سهولت در ادامه بهکارگیری: دستگاه برش لیزر فلزات، عملیات برش را به وسیله برنامه تلویزیونی کامپیوتری سی ان سی انجام می دهد و کمترین به کارگیری از اپراتور دستگاه در ادامه حین عملیات برش لیزری فلز می شود.

در ادامه رویه های دیگر و روشهای سنتی برش فلز نیاز به ردوبدل قطعات، کارگزاشتن ابزار جدید، تیزکردن و مراقبت مداوم دارید البته برش لیزری نیاز به مراقبت ندارد و تولید انواع ظریف و با جزئیات به لطف و در ادامه کمترین دوران قابل انجام است.

به جهت نمونه در ادامه یک وب وب سایت خطوط قرمز رنگ ممکن هست صرفا به جهت برش و خطوط آبی به جهت حکاکی قابل تعیین باشند.

به جهت نمونه یک دستگاه برش لیزر فلزات 40 واتی می تواند کاغذ، مقوا، فوم و پلاستیک نخ نما را برش دهد، در ادامه حالی که یک دستگاه برش لیزر فلزات با اقتدار 300 وات می تواند ورق های فولاد نخ نما و ورق های پلاستیک ضخیم را برش دهد.

مقالات طراحی لیبل
خواندن

برش لیزر فلزات چه کاربردی دارااست ؟ یک دستگاه برش لیزر فلزات می بایست دستکم اقتدار مصرفی 300 وات داشته باشد که قیمتی دستکم 10000 دلاری دارد.

کاربرد دستگاه به هدف و محصولات تولیدی سوله یا این که سوله رابطه دارد. در ادامه فی مابین اشکال لیزر ها، لیزر جامد و گازی بیشترین کاربرد را در ادامه صنعت دارا هستند و زیاد مالامال فروش هستند.

برش لیزری فلزات در ادامه صنعت های نظیر آسانسورسازی، تابلوسازی، نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی، صنعت های هوافضا، خورو سازی و نظامی کاربرد بزرگ دارند.

برش لیزری فلزات در ادامه صنعت های متفاوتی نظیر اتومبیل سازی، آزمایشگاه های شیمیایی، صنعت های نظامی و… اعتنا و اقتدار بالای همین دستگاه از مزایای کلیدی آن به جهت به کارگیری در ادامه صنعت های گوناگون است.

تمامی نماهایی که به جهت برش لیزر فلزات ارائه می بدهید می بایست بسته باشند. همین دو جور شامل برش لیزر فلزات و برش لیزر غیر فلزات است.

در ادامه پایانی تکنولوژی دستگاه برش لیزری فلزات موسوم به نسل چهارم لیزر فایبر اعتنا بالا در ادامه برش اشکال فلزات در ادامه کنار نازکی در ادامه انجام فعالیت امری غیر قابل انکار است.

کالا لیزرها شامل لیزر جامد، لیزر گازی، لیزر شیمیایی و لیزر رادیواکتیو است. قابل انعطاف افزارها و ابزراهای طراحی متعددی به جهت همین فعالیت وجود دارا هستند که شامل موردها رایگان و مواقعی به جهت طراحی دو بعدی می شوند.

به این معنی که هنگامی که شما تنظیمات را به جهت متریالی نظیر آهن صحیح می نمایید با هنگامی که تنظیمات دستگاه را به جهت طلا انجام می بدهید مختلف می باشد.

در ادامه این سال ها همین رویه در ادامه صنعت هوافضا به جهت برش تیتانیوم به فعالیت گرفته شد و آنگاه لیزرهای CO2 به جهت برش غیر فلزاتی نظیر پارچه، چوب و …

اکثرا از گازهایی مثل اکسیژن و نیتروژن به جهت برش لیزری به کارگیری می کنند. بعضا اشخاص مبادرت به خرید کردن دستگاه های دست دوم می نمایند که همین دستور توصیه نمی شود چون دستگاه ها بر شالوده ساعت مصرفی که دارا هستند از قدمت آن ها اندک می شود.

بقیه قطعات عمده وظیفه حفاظت از دستگاه را به عهده دارند. تلاش دستگاه CNC برش لیزر به همین شکل است.

2. طرح تنظیم شده به جهت برش لیزر فلزات را با فرمت مطلوب ذخیره نمایید (فهرست خدمت های آنلاین و پوشه های پشتیبانی شده را آنالیز کنید).

در ادامه به کارگیری از مقدار اقتدار اشعه لیزر به جهت یک فعالیت یگانه می بایست گونه مواد، ضخامت و مراحل برشکاری را مد حیث داشت.

براین اساس در ادامه زمان خرید کردن یا این که اجاره دستگاه برش لیزر فلزات می بایست همین موردها را در ادامه حیث داشته باشید. دستکم عرض بریدگی در ادامه برش لیزر فلزات می بایست 1 میلی متر یا این که به میزان ضخامت فلز باشد؛ هر کدام از همین موردها وسیع خیس باشند می بایست در ادامه تولید بریدگی آن عدد را در ادامه حیث بگیرید.

قیمت روز، تمام ابعاد و برندها
خواندن

چنانچه در ادامه قطعه خویش به دریچه هایی با مقاومت بالا نیاز دارید خوبتر هست که نخست قطعه را با لیزر رخنه نمایید و آن گاه آن را با دریل بازتر کنید.

به خاطر این مسئله نیز خوبتر هست پیش از آج دار نمودن روزنه، پس از برش لیزر فلزات ، مطابق قاعده پیشین با دریل دریچه را گشادتر کنید.

اقتدار لیزر دستگاه های برش لیزر مختلف هست و با اعتنا به مقدار دشواری فلز تهیه می شود. با همین حال، خرید کردن آنلاین به جهت دستگاه برش لیزر فلز مطلوب به جهت تجارت شما می تواند سخت باشد.

پرتو لیزر پس از به کارگیری مداوم در گیر فرسودگی نمی شود و نیازی به ردوبدل قطعات و کارگزاشتن ابزار تازه ندارد.

پس از خنک شدن قطعه، بخش برش دیتا شده دشوار شده و آج دار نمودن آن فعالیت سادگی نخواهد بود.

مزیت های برش لیزری چیست ؟ از آن جایی که برش لیزر فلزات یک تکنولوژی دو بعدی هست فراهم نمودن پوشه های طراحی آسان است.

به طور خلاصه ، لیزر پرتوی متمرکز از نور هست ، انرژی متعددی را در ادامه یک حوزه‌ زیاد ریز متمرکز می کند.

چنانچه کارفرمایی قصد خرید کردن دستگاه حکاکی لیزری دستی را داشته باشد، طبیعتا می بایست دستگاه سبک باشد که بتواند ریلکس از آن به کارگیری کند.

به جهت برش قطعات گزینه نیاز میتوانید از دستگاه برش لیزر فلزات اندک مصرف (کمتر از 100 وات) و تقریباً مناسب ارزش هم به کارگیری نمایید که اما به دشواری می توانند حتی مرحله برگه فلزی را خراش دهند.

برش لیزری فناوری هست که در ادامه آن اشعه لیزر با متمرکز شدن بر بر روی یک نقطه ،نیروی زیاد قدرتمندی ایجاد کرده که منجر بریده شدن جسم گزینه حیث با کیفیتی زیاد خوب می شود.همچنین از اشعه لیزر به جهت حکاکی بر بر روی پارچه، کاغذ، فلزات، چوب و …

بعضا از خدمت ها علاوه بر برش قطعات، خدمت حکاکی را هم ارائه می دهند و ممکن هست رنگ هایی متفاوتی را به جهت برش و حکاکی در ادامه اختیار شما بگذارند.

حتی چنانچه شما در ادامه طرح ارائه شده گوشه ها را گرد نکنید بعضا از خدمت های برش کاری ممکن هست تمامی آن ها را به شکل پیش فرض گرد کنند.

دستگاه فایبر از قوی ترین دستگا های برش لیزری هست که از حکاکی های دقیق تا برش کاری فلزات سنگین قابل به کارگیری است.

اما ارزش و میزان برش لیزر فلزات هر روزه در ادامه جهان سیر کاهشی داشته هست براین اساس ممکن است در ادامه سال های آتی حتی شاهد دستگاه های برش فلزاتی باشیم که بر روی مرحله میز نیز بتوان آن ها را جا داد.

3. پوشه مد حیث را به یک خدمت آنلاین برش لیزر فلزات آپلود کنید. فقط به اندازه هست که نمایی از قطعه گزینه حیث را طراحی کرده و آن را به یک خدمت برش لیزر فلزات آنلاین ارسال کنید.

1. نمایی از بخش مد حیث را در ادامه یک قابل انعطاف افزار طراحی تنظیم کنید. چنانچه نمایی گشوده باشد، برش قطعه از برگه فلزی ناپخته غیرممکن خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

مشاوره وکیل آنلاین طلاق رایگان و ۲۴ ساعته

مشاوره وکیل آنلاین طلاق رایگان و ۲۴ ساعته مشاوره وکیل آنلاین در زمینه طلاق از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *