قلعه نویی: من ثروتمند هستم

[ad_1]

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بازی امروز از آن دسته بازی‌هایی بود که من احساس کردم ثروتمند هستم چون بازیکنانم با قلب و عشقشان بازی می‌کردند.

به گزارش ایسنا، تیم فولاد خوزستان در هفته دهم لیگ برتر با یک گل مقابل تیم گل گهر به پیروزی رسید. امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: خوشحال هستم که امروز یکی از قشنگترین بازی‌ها را جلوی تیمی انجام دادیم که تجربه دو قهرمانی در لیگ دارد و نماینده مستقیم ایران در جام باشگاه‌های آسیا است.

وی افزود: خوزستان معدن استعداد است و می‌تواند یک تیم ملی جدا داشته باشد. فولاد خوزستان یک بار با اسکلت بندی که داشت تیم ملی ایران را به جام جهانی برد و از این رو من برای بازیکنان تیم خودم ایستاده دست زدم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: امروز 70 دقیقه جلوی تیم فولاد خوزستان که یک تیم تاکتیکی و قدرتی است، فوتبالی بازی کردیم که من بسیار از بازی بازیکنانم لذت بردم و دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم.

سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان راه اندازی می شود - ایسنا
خواندن

قلعه نویی عنوان کرد: بازی قبلی تیم ما مقابل سپاهان و بازی امروز از بازی‌هایی هستند که در خاطر من خواهند ماند چون این دو بازی همه چیز داشتند. ما نتیجه را باختیم اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: بازیکنان ما با قلبشان بازی می‌کنند. بازی امروز از آن دسته بازی‌هایی بود که من احساس کردم ثروتمند هستم چون بازیکنانم با قلب و عشقشان بازی می‌کنند. به تیم فولاد برای این پیروزی تبریک می‌گویم.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای حوادث

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *