قهرمان پارالمپیک از همکاری نکردن دانشگاهش انتقاد کرد

[ad_1]

قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک گفت: به دلیل عدم همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برای شرکت در اردوهای تیم ملی یک ترم دانشگاه را از دست دادم.

مهدی اولاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر دانشجوی ترم آخر رشته فیزیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب هستم که متاسفانه به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی زمین در این ترم فرصت حضور در کلاس های دانشگاه را نداشتم. مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با ارسال نامه ای به واحد جنوب تهران از من خواسته بود به عنوان ماموریت ورزشی در کلاس های درس شرکت نکنم اما دانشگاه تایید نکرد.

وی گفت: با وجود اینکه قهرمان پارالمپیک هستم و برای شرکت در اردوهای آماده سازی بازی های پاراآسیایی هانگجو در چین از کلاس های دانشگاه غیبت می کنم اما نمی دانم چرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران با من همکاری نمی کند.

قطعی واتس اپ روی آنتن زنده شبکه 3! - خبرگزاری تابناک
خواندن

اولاد درباره وضعیت بدنی خود نیز گفت: از آمادگی جسمانی بسیار خوبی برخوردار هستم و برای حضور در مسابقات انتخابی دو و میدانی که اواخر اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود برای کسب جواز حضور در بازی های پاراآسیایی آماده می شوم. چین، از دیسک.” و وزن خوبی ثبت کنید.

اولاد گفت: هدف من کسب دو مدال رنگی در پرتاب دیسک و وزنه برداری در بازی های پاراآسیایی چین و همچنین پارالمپیک توکیو است.

وی در پایان گفت: با وجود اینکه تمام تمرکزم کسب بهترین نتیجه در چین است، اما مشکل ناشی از دانشگاه بر وضعیت روحی من تاثیر گذاشت و باعث شد به جای تمرین بیشتر روی مشکل تمرکز کنم.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *