قیمت پوسه کر درایر سردخانه و چیلر (2)

قیمت پوسه کر درایر سردخانه و چیلر
پوسته کر

بسیاری از آرایشگاه ها آبرسانی را با استفاده از بخور گیاهی و یا ژل های مخصوص انجام میدهند که به پاک شدن پوست از جوشهای سرسیاه و بسته شدن منافذ پوست میانجامد. در بسیاری از سردخانه ها، سردخانه های سیار و سیستم های تهویه مطبوع از این پوسته استفاده می شود. برای مثال استفاده ترکیبی از سیلیکا ژل و آلومینای فعال سبب ایجاد آلومینای ژل ترکیبی میشود. از هیدروکسید آلومینیوم برای ساخت آلومینای فعال شده استفاده میشود. آلومینیوم فعال به صورت قرص های کروی یا به شکل پودر تولید شده که دارای ساختاری متخلخل بوده و سطح تماس بالایی را ایجاد می کند. مادۀ شیمیایی دی اکسید سیلیسیم عامل تولید سیلیکا ژل به صورت ساختاری چهار وجهی است. پوسته کر از نظر انواع به تک کر، دو کر، سه کر و چهار کر تقسیم بندی می شود که با توجه به ابعاد و اندازه سیستم، نوع آن را مشخص می نمایند. وقتی میتوان با خدمات هوم کر(مراقبت و درمان در منزل)و همچنین خدمات اسکین کر مازندران (مراقبت از پوست)در مراکز و کلینیک های زیبایی تحت نظر پزشکان متخصص و پرسنل و مشاوران مجرب در مدت زمان کوتاه و هزینه های مقرون به صرفه به نتیجه دلخواه رسید. متخصصان برای گرفتن نتیجه بهتر ب کلاینت ها توصیه میکنن که ۴تا ۶ جلسه از این روش استفاده کنند و فواصل بین جلسات ماهی ی بار میباشد. Po​st has ᠎be en cre at ed  with the he​lp of GSA  C ontent Generator Demoversi on᠎.

دوره آموزش رایگان سئو(صفر تا صد 2022) + آپدیت
خواندن

جذب فیزیکی نوع ساده انواع جذب در فیلتر کر درایر است؛ در این جذب نیروی چسبندگی سطحی و تخلخل بالای جذب عامل جذب رطوبت در سیال میباشد. همچنین میتوان ازاین فیلترها برای ازبین بردن اسید و ذرات جامد نیز استفاده نمود؛ که نقش اصلی آن را هسته فیلتر بازی میکند. حجم این پوسته کر برابر 2400 سانتی متر مکعب و حجم مقطع هسته برابر 1260 سانتی متر مربع میباشد. استفاده از آلومیناژل برای مواقعی که نیاز به جذب بالای رطوبت میباشد کاربرد دارد. از ویژگیهای آن سازگاری با انواع مبردها از جمله R134a,R404A R407C,R410A,R507،R22 و مقاومت بالای بدنه در مقابل تنش و لرزش میباشند. پاکسازی می تواند به بهترین روش مکانیکی یا با محصولات تاثیر گذار انجام گیرد که این متد کمک بسیار زیادی در مراقبت های حرفه ای زیبایی پوست می تواند داشته باشد. در مرکز ما (اسکین کر مازندران) نیز در شروع پاکسازی بخور داده میشود تا حدامکان پوست منافذش باز شده و کار بیوتی تراپیست راحت تر شود برای پاک کردن جوش های سرسیاه و … سپس سیال گازی رطوبت خود را از دست داده و به تنهایی از داخل فیلتر خارج میشود.

دوره کوچینگ؛ هر آنچه باید درباره آن بدانید
خواندن

در فیلتر کردرایر عمل جذب رطوبت و از بین بردن اسید به شکلهای مختلفی انجام میشود؛ که شامل جذب فیزیکی، جذب شیمیایی و جذب ترکیبی است. برای حذف رطوبت و گرد وغبار درون سیال سردکننده از پوسته کردرایر یا فیلتر درایر استفاده میشود. کر درایر در واقع بخشی از فیلتر درایر است که همراه با پوسته کر، با هم تشکیل فیلتر درایر می دهند. یک فشیال معمول حدود ۴۵ دقیقه تا یک ساعت زمان می برد و شامل مجموعه ای است که با پاک کردن پوست آغاز می شود و بعد از آن ماساژ ، حوله گرم ، بیرون آوردن سیاه سرها و کرم زدن انجام می شود. به کلیه خدمات پاکسازی و مراقبت از پوست که منجر ب این میشه با گذر زمان پوست ب حالت طبیعی و نرمال خود برگردد گفته میشود. این قطعه وظیفه مراقبت محافظت از قطعات سیستم برودتی مانند قطعات کمپرسور را بر عهده دارد.پوسته کر درایر به عنوان هسته اصلی در ساختمان کلی فیلتر درایر به کار گرفته می شود.

دراین روش یکسری سوزن ریز و نوک تیز وارد پوست می شود.

بعضی وقتها باید بگوییم سن آنها 30 سال است اما پوستشان 40 ساله به همین دلیل بهترین راه برای مراقبت از پوست استفاده از خدمات اسکین کر در مراکز و البته ادامه دادن آن در خانه است. انواع اسکراب مثل اسکراب اکسیژن رسان و دانه دار با توجه به نوع پوست که میتواند چرب و یا خشک باشد در این روش مورد استفاده قرارمی گیرد. دراین روش یکسری سوزن ریز و نوک تیز وارد پوست می شود. هدف از میکرونیدلینگ تحریک خود بدن برای تولید کلاژن بوده که این کار باعث جوانسازی، کاهش خطوط، چین و چروک ها، استرچ مارک ها (ترک های پوستی)، رفع شلی پوست و زخم های ناشی از آکنه و یا آبله مرغان می شود. 9- کمک به درمان جوشهای زیر پوستی… علاوه بر این ، در خروجی فیلتر ، کلاهک پلاستیکی وجود دارد که لبه آن به صفحه داخلی چسبیده و مانع از ورود کثیفی ها به لوله خروجی در حین کار می شود. در حین عبور مایع سردکننده، رینگ تمامی مواد خارجی جامد را جذب می کند. پوسته کر (DRIER SHELL) یا فیلتر درایر با هسته تعویض پذیر وسیله ای است که مواد خارجی مانند خاک ، رطوبت و اسید تولید شده توسط رطوبت را از مبرد میگیرد .

Article 070
خواندن

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید پوسته کر کستل لطفا به بازدید از وب سایت ما.

مطلب پیشنهادی

مشاوره وکیل آنلاین طلاق رایگان و ۲۴ ساعته

مشاوره وکیل آنلاین طلاق رایگان و ۲۴ ساعته مشاوره وکیل آنلاین در زمینه طلاق از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *