مرگ 135 نفر در 4 روز اجرای طرح نوروزی پلیس / احتمال یک طرفه شدن چالوس

[ad_1]

پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد از اجرای طرح نوروزی پلیس راهور کشور تاکنون 135 نفر بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی، از اجرای طرح نوروزی پلیس راهور کشور یعنی طی چهار روز تاکنون 135 نفر بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند. این آمار مختص تلفات تصادفات در محل است و به گفته پلیس، عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی منجر به این تصادفات شده است.

همچنین پلیس راهور استان های گیلان، مازندران، همدان و خراسان رضوی، چهار استانی که بیشترین ترافیک در چهار روز اجرای طرح نوروزی پلیس را داشتند، در جاده ها اعلام کرد.

با توجه به هشدار زرد سازمان هواشناسی، وزش باد شدید و رگبار برف و باران، هم اکنون در اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و بخش‌هایی از استان‌های گیلان و مازندران رگبار باران است و رانندگانی که قصد سفر به استان‌های شمالی را دارند الزامی است. ، شمال غرب و غرب کشور آماده مقابله با بارندگی است. در مرکز و جنوب شرق کشور وزش باد شدید احتمال گرد و خاک را افزایش داد و دید در جاده ها را کاهش داد.

بازدید سرزده استاندار چهارمحال و بختیاری از بخش کرونای بیمارستان هاجر
خواندن

مشاهده اطلاعات بیشتر: هدف از این سفرها مرگ نبود.

پلیس راهور همچنین اعلام کرد در صورت افزایش حجم تردد در جاده چالوس، احتمال یک طرفه شدن این محور در مسیر جنوب به شمال وجود دارد.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *