معامله قرن، ترفند دشمن برای فراموشی قدس است

[ad_1]

ایسنا/ گلستان رئیس مرکز ادیان و تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه معامله قرن علاوه بر خیانت به آرمان های فلسطینی، خیانت به انسانیت است، گفت: این ترفند دشمن برای فراموشی قدس است.

حجت الاسلام احمد کوثری عصر امروز در میزگرد قدس تخصصی وحدت و مقاومت اظهار داشت: در برهه ای از تاریخ که استکبار به دنبال این بود که مسلمانان وظیفه سیاسی خود را فراموش کنند، امام راحل فرمودند: به خدا قسم تمام اسلام سیاست است و آن را آخرت خواندند. روز جمعه، ماه مبارک رمضان، مانند روز قدس، تلاش کرد تا مسلمانان را به وظیفه خود آگاه کند.

وی با بیان اینکه قدس قبله اول مسلمانان، معراج پیامبر(ص) و دومین مسجد روی زمین پس از مسجدالحرام است، افزود: اگر نقش بی بدیل انقلاب اسلامی و آن مرحوم نبود. امام، شاید امروز هیچ اثری از فلسطین باقی نماند.

رئیس مرکز تبلیغات اسلامی مذاهب و مذاهب استان گلستان با اشاره به نقش بی بدیل شهید سلیمانی در مسئله قدس گفت: تجهیز مقاومت اسلامی و وحدت شیعه و سنی توسط شهید سلیمانی گامی مهم در راستای گامی نو است. تمدن اسلامی، برداشت.

حذف قبوض کاغذی از بهمن ماه
خواندن

وی معامله قرن را ترفند دشمن برای فراموشی قدس خواند و تصریح کرد: کشورهای استکباری از جمله آمریکا در کنار برخی کشورهای عربی خائن موضوع معامله قرن را مطرح می کنند که این خیانت است. بشریت، علاوه بر خیانت به آرمان های فلسطینی.

کوثری با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین فقط مسئله اسلام نیست، بلکه مسئله انسانیت و دفاع از مظلوم است، خاطرنشان کرد: .

رئیس مرکز ادیان و مذاهب و تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه دشمن سعی دارد این مسائل را فراموش کند اما در پوشش وحدت مسلمین هر روز این موضوع برجسته تر می شود، گفت: 9 موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت. امروز در یک میزگرد تخصصی

وی با بیان اینکه قدس اولین مسئله مسلمین جهان و محور وحدت و مقاومت اسلامی است، گفت: قدس سره جهان اسلام است. دفاع از قدس دفاع از حقیقت مظلوم و انسانیت است. بررسی تاریخی سرزمین فلسطین و پاسخ به برخی شبهات در این زمینه، ظرفیت قانونی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از بیت المقدس و فلسطین، تأثیر و نقش انقلاب اسلامی در بیداری منطقه. و در دفاع از بیت المقدس و فلسطین رابطه مسئله فلسطین و حل مشکل قدس با تمدن نوین اسلامی و نقش برجسته سردار سلیمانی به عنوان شهید راه قدس در وحدت مسلمانان ایجاد مقاومت و گرفتن مقاومت اسلامی. گامی به سوی تمدن نوین اسلامی وی به تبلیغات اسلامی گلستان اشاره کرد.

کردستان ظرفیت صادرات برق به کشورهای همسایه را دارد
خواندن

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *