مقاومت در دل همه مستضعفان جهان جان تازه ای ایجاد کرده است

[ad_1]

ایسنا/ کردستان رئیس جهاددانشگاهی کردستان گفت: مقاومت روح و جان تازه ای را در دل همه مستضعفان جهان و مردم مظلوم فلسطین ایجاد کرده و به حرکتی بزرگ و تاریخی در مقابله با ملت تبدیل شده است. بحران جهانی استکبار.»

اکبر اسدی، رئیس جهاد دانشگاهی کردستان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خداوند متعال در آیه 103 آل عمران می فرماید: و همه بر حبل الله. [= قرآن و اسلام، و هرگونه وسیله وحدت‌]”بگیر و پخشش نکن!” اگر همه مسلمانان جهان به این آیه قرآن عمل کنند، نه تنها اسرائیل غاصب، بلکه هیچ کشوری نمی تواند بر مسلمانان مسلط شود.

وی افزود: امام خمینی (ره) با اندیشه عمیق و ژرف نگری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کرده اند چرا که در ماه مبارک رمضان ذهن، روح و جسم انسان برای روزه صیقل داده می شود و آمادگی لازم برای حرکت دارد. شما در راه الهی هستید.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان تصریح کرد: فلسطین و روز قدس مهمترین مسئله و مشکل همه مسلمانان بوده است و روز قدس بهترین فرصت ممکن برای ابراز انزجار از کینه توزی این رژیم باطل است.

تعداد مقالات «بی اعتبار» در ایران و جهان افزایش یافته است/ ایران پس از چین در رتبه دوم قرار دارد
خواندن

روز قدس؛ تجلی عینی انزجار مسلمانان از صهیونیسم

وی با اشاره به اینکه در روز قدس فریاد بلند مسلمانان علیه رژیم غاصب صهیونیستی عینی می شود، ادامه داد: انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل توضیح دهید.

اسدی افزود: دشمن این موضوع را به درستی رعایت کرده و با استفاده از ابزارهای مختلف در قالب جنگ نرم، با استفاده از ابزارهای فرهنگی و امپراطور رسانه ای خود و یا در قالب جنگ و خونریزی، با تمام توان سعی در ایجاد اختلاف و تفرقه دارد. «مسلمانان.

وی تاکید کرد: چشم کورکورانه دشمنان وحدت و مقاومت اسلامی که ثمره تفکر امام خمینی (ره) و ثمره انقلاب اسلامی ایران است، به عنوان چراغی درخشان بر راه مسلمین جهان قرار گرفته است.

مقاومت حرکتی بزرگ و تاریخی در مقابل استکبار است

رئیس جهاددانشگاهی کردستان اعلام کرد: مقاومت روح و جانی تازه در دل همه مستضعفان جهان و مردم مظلوم فلسطین ایجاد کرده و به حرکتی بزرگ و تاریخی در مقابله با استکبار جهانی تبدیل شده است. “

فعالیت Starlink در اوکراین در حال افزایش است
خواندن

وی با اشاره به اینکه نهال انقلاب اسلامی ایران امروز پس از چهل سال تبدیل به یک خانواده اصیل شده که الگویی برای سایر کشورهای اسلامی شده است، گفت: امروز اگر آمریکا به خاورمیانه و کشورهای مختلف برود. همانطور که لبنان، افغانستان، یمن، سوریه، ایران و عراق تحت فشار هستند، به دلیل موج بیداری و خیزش اسلامی که با محوریت انقلاب اسلامی در منطقه شکل گرفت و همه هژمونی آمریکا را از بین برد.

اسدی با تاکید بر اینکه حرکت پرشور و حماسی مردم منطقه همه توطئه های دشمنان را خنثی کرده است، افزود: نمونه های عینی آن جنگ 33 روزه لبنان، 22 روزه فلسطینی های مظلوم و هشت جنگ دو روزه است. در غزه که همه شکست خوردند.” آنها رژیم شیطانی را بر اسرائیل تحمیل کردند و این رژیم غاصب نتوانست در برابر مقاومت مسلمانان مقاومت کند و همین امر باعث عقب نشینی اسرائیل و تحمیل هزینه های زیادی برای آنها شد.

اتحاد و مقاومت راه را برای پیروزی مسلمانان هموار می کند

آگاه 16 ساله شد! - باشگاه خبرنگاران
خواندن

وی افزود: این پیروزی ها حاصل اتحاد و ایستادگی کشورهای اسلامی و مسلمان بوده و در صورت تداوم، قطعاً خداوند متعال نصرت و پیروزی این مسلمانان خواهد بود و امیدواریم هیچ کشور مسلمان دیگری زیر بار نرود. یوغ کشورهای مستکبر در سایه وحدت و مقاومت». .

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان گفت: امروز با وجود همه توطئه ها، تحریم ها و کارشکنی های استکبار جهانی، شجره طیبه انقلاب اسلامی قوی تر و قدرتمندتر شده است و از این رو فرهنگ مقاومت و وحدت باید منتقل شود. درست به نسل های بعدی انقلاب».

وی گفت: امیدواریم در راهپیمایی روز قدس همه مردم ناراحتی خود را از حضور بزرگ شما ابراز کنند چرا که این روز تجلی اراده مردم مسلمان و روزه دار در برابر استکبار جهانی و فریاد بلند است. مردم در برابر جنایات رژیم دروغین اسرائیل».

اسدی در پایان گفت: وحدت و پرهیز از تفرقه یک وظیفه الهی است و محور این وحدت باید دین خدا باشد نه نژاد و زبان.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *