هزار و 250 خانوار در چهارمحال و بختیاری از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند

[ad_1]

ایسنا/ چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خمین با اشاره به اینکه امسال 1250 خانوار از حمایت این نهاد محروم شدند، گفت: برای تشویق کارفرما به اشتغال مددجویان تحت پوشش این نهاد دو سال حق بیمه یا 100 میلیون تومان برای این نهاد در نظر گرفته شده است. هر کار نصب ها پرداخت می شود.

جاسم محمدی 12 اسفندماه در جمع خبرنگاران در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هفته نیکوکاری از 14 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان آغاز می شود، اظهار داشت: برنامه های مختلفی برای این هفته در استان پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خمین افزود: بیش از 102 هزار نفر در استان تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند که تعداد مددجویان این نهاد دائماً در حال تغییر است و عده ای با خودکفایی یا فوت از این نهاد خارج می شوند. “یا چند نفر جدید تحت پوشش هستند.

وی شناسایی نیازمندان واقعی و حمایت از آنان را یکی از مهم ترین دغدغه های کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد. یک سیستم کمکی هوشمند و کارآمد (SAHA) برای تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان و شناسایی نیازمندان واقعی ایجاد شد.

محمدی افزود: مردم با ثبت نام در سامانه سها به کمیته امداد امام خمینی اجازه دسترسی به اطلاعات حساب های بانکی، اسناد و املاک، سوابق بیمه ای و … را می دهند که با راه اندازی رسمی این سامانه وارد فاز جدیدی می شود. به مشتریان کمک کند، از طریق این سیستم مشتریان پالایش می شوند.

پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز 10 تا سال 2025 - خبرگزاری تسنیم
خواندن

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به راه اندازی کد QR چهارمحال و بختیاری برای پرداخت الکترونیکی صدقه خاطرنشان کرد: این امکان نیز در 150 موسسه خیریه استان وجود دارد که مردم می توانند با پرداخت صدقه اقدام کنند. برای خودت

وی با تاکید بر اینکه امسال به دلیل مشکلات اقتصادی، تحریم ها، کرونا و … پیش بینی می شد که درآمد 120 میلیارد تومانی پیش بینی شده کمیته امداد خمینی محقق نشود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در 11 ماهه اول سال درآمد این موسسه در چهارمحال و بختیاری به 130 میلیارد تومان رسیده است و تا پایان سال این رقم افزایش می یابد.

محمدی بیان کرد: در بحث ساخت مسکن اولویت با خانوارهای پرجمعیت است اما امسال به دلیل شرایط اضطراری مجوز ساخت 6 خانوار تک نفره در چهارمحال و بختیاری توسط مرکز و همچنین در سال جاری اخذ می شود. 7 هزار و 325 واحد مسکونی گران شده است. از 41 میلیارد و 200 میلیون تومان در استان تقویت شده است.

موارد دلخواه به اینستاگرام افزوده شد - عصر ایران
خواندن

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خمین ادامه داد: امسال 37 هزار و 333 واحد مسکونی از مددجویان تحت پوشش این نهاد با هزینه ای بالغ بر 22 میلیارد و 700 میلیون تومان در استان تعمیر، تکمیل و بازسازی شد.

وی با بیان اینکه 5106 کودک بی سرپرست و محسنی در چهارمحال و بختیاری حامی دارند، گفت: در 11 ماهه امسال 46.5 میلیارد تومان توسط 16 هزار و 838 حامی به این کودکان پرداخت شده که میزان پرداختی حامیان با یکدیگر متفاوت است. .

محمدی درباره حساب های مصرف آزاد مشتریان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توضیح داد: این طرح اوایل امسال به تصویب رسید. 404 مشترک، 18802 مشترک و 17859 مشترک گاز مدارک خود را ارائه کردند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خمین تصریح کرد: 15 هزار دانش آموز تحت پوشش این نهاد هستند، به هیچ دانش آموزی به دلیل نبود تجهیزات لازم برای آموزش مجازی مانند تبلت، لپ تاپ و تلفن همراه اجازه ترک تحصیل را نمی دهیم. ، در سال جاری بیش از 1500 تبلت خریداری و بین این افراد توزیع شد که بخشی از آنها توسط حامیان کودک خریداری شد.

وی با تاکید بر اینکه آموزش مددجویان کمیته امداد از مهمترین برنامه های این نهاد است، گفت: در 11 ماهه امسال 3800 شغل در حوزه خانگی و مشاغل خرد برای مددجویان ایجاد شده است. افزایش آن به یک میلیون شغل در سال آینده کشور 500 هزار شغل برای مشتریان خود ایجاد خواهد کرد.

مسئله حذف پلتفرم های صوت و تصویر در سطح بین المللی پیگیری می شود - ایلنا
خواندن

محمدی بیان کرد: در حال حاضر خانواده های تک نفره تحت پوشش کمیته امداد 500 هزار تومان، دو خانواره 750 هزار تومان و خانواده های سه نفره 900 هزار تومان دریافت می کنند که با افزایش تعداد افراد افزایش می یابد.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خمین با اشاره به اینکه امسال 1250 خانوار از حمایت این نهاد محروم شدند، تاکید کرد: برای تشویق کارفرما به اشتغال مددجویان تحت پوشش این نهاد، دو سال حق بیمه یا برای هر یک 100 میلیون نفر حق بیمه می شود. تسهیلات اشتغال به تومان پرداخت می شود.

وی بیان کرد: در سال جاری 8 هزار و 759 دستگاه کولر آبی، آبگرمکن دیواری و بخاری گازی به مشترکین تحت پوشش کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری اهدا شد. هیچ انتظاری برای مهریه نیست.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امسال 585 کودک مبتلا به سوءتغذیه از سوی کمیته امداد خمینی چهارمحال و بختیاری کمک هزینه دریافت کردند.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *